سلام مادران با تجربه
بچه من هم شیرخشک میخوره هم شیر خودم و اینکه الان دقیقا یه دو هفته ایی هست اصلا وزن نگرفته بخاطر سرماخوردگی الان بهتره بگین چیکار کنم با اینکه ۸ روز دیگ میشه ۴ ماه
کمکی رو کی شروع کردین؟،
وزن تولد ۳۲۳۰ وزن دوماهگی ۵۰۵۰ وزن الان با ترازو خونگی گرفتمش حدود ۶۴۰۰ بود .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



352
1400/09/08


