سلام خسنه نباشید من دوستم بچش ۴ماهشه الان برده بهداشت گفتن وزنش کمه.وزن ۶کیلو بوده و برای جبران بهش مولتی ویتامین دادن !الان بنظرتون به بچش بده؟چه مولتی ویتامینی بهتره؟واسه وزن گیری
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



536
1399/02/14




