عزیزم هی میگی برا لج تاپیک زدی،، واقعا خسته شدم از بحث ودعدا تو اوما اگه تاپیک آشپزی و رژیم مشکلی داره بگین پاک کنیم راحت،، دوستان عزیز من و دوستانم هیچ دشمنی با کسی نداریم مشکلی هم باکسی نداریم
ی غلطی کردم من پیشنهاد دادم گفتم برا رژیم گروه بزنیم عکس غذا ها رو بذاریم و اینا
حالا ی عده اومدن برداشت دیگه کردن
لیلا هم دوستمونه مشکلی نداریم باهاش
گفتم اینو بگم سوتفاهم ها رفع بشه
پرسش (1400/09/06):
📣📣📣📣📣📣سلام خانما ی لحظه بیاین مخصوصا سمیرا مشهدی خودمون ما دعوا نداریم ک ع
618
79
1400/09/06
سوال کننده
2
1400/09/06
yasi
بابا بسه توروخدا برا چی جو برا خودتون درست می کنید،بعیده ازتون عین بچه ها بهم میپرین
0
1400/09/06
سوال کننده
سمیرا جانم من دنبال جو و دعوا نیستم سمیرا از صبح هی داره میگه گفتم ببینه دست برداره
0
1400/09/06
سوال کننده
من ک ن کاری دارم ن هیچی
0
1400/09/06
yasi
مادرین،سکوت کنین رد بشین،لیلا خانم خوبیه،لعیا هم همینطور،کش ندین یه موضوع رو،تایپک رو هم پاک کن بگذره بره فراموش بشه
0
1400/09/06
لعیا gh
این تاپیکو زدن برا رفع سوتفاهم
0
1400/09/06
سوال کننده
ولی حوصله ندارم هی بیاد گیر بدن
0
1400/09/06
سوال کننده
مگه برا دعواس سمیرا
چی رو کش دادم
چی رو کش دادم
0
1400/09/06
لعیا gh
تادیگه جایی کش نده
0
1400/09/06
yasi
وقتی جواب ندین،نه سوتفاهمی پیش میاد،نه بحثی ادامه پیدا میکنه
0
1400/09/06
لعیا gh
سمیراجان ماول دادیم اون صبح بودالانم ول نمیکنن
0
1400/09/06
yasi
خب جوابشو ندین😐جواب ندین که بحث کش پیدا نمیکنه؟میکنه؟
1
1400/09/06
🌹sara 🌹
دورت بگردم چرا میگی یه غلطی کردم؟
تو برای رژیمیا یه تاپیک زدی اما ماهم چون دوستیم اومدیم لعیا هم عزیزه برامون
لیلا هم مشکلی نداریم باهاش نداریم که اگر میخواد رژیم بگیره بیاد توتاپیک
ولی سمیرا جون اگر دوست ندارع خب نیاد شرکت نکنه☺️
تو برای رژیمیا یه تاپیک زدی اما ماهم چون دوستیم اومدیم لعیا هم عزیزه برامون
لیلا هم مشکلی نداریم باهاش نداریم که اگر میخواد رژیم بگیره بیاد توتاپیک
ولی سمیرا جون اگر دوست ندارع خب نیاد شرکت نکنه☺️
0
1400/09/06
سوال کننده
مگه نمیبینی ول نمیکنه سمیرا هی میگه هی میگه
1
1400/09/06
لعیا gh
چندبارجواب ندیم
0
1400/09/06
سوال کننده
لیلا خودش اومد تو تاپیک صبحی
0
1400/09/06
yasi
بابا جوابشو ندین اونم هیچی نمیپرسه دیگه
0
1400/09/06
سوال کننده
باشه
1
1400/09/06
🌹sara 🌹
سمیرا هی داره میگه فک میکنه واسه دشمنیه
خب نه بخونه نه شرکت کنه نه بحث کنه
خب نه بخونه نه شرکت کنه نه بحث کنه
0
1400/09/06
🌹sara 🌹
آره
1
1400/09/06
🍃⚘Marjan⚘🍃
چی شده باز
سمیرا مشهدی از چی تاراحته؟
جدی نگیرید زایمان نکرده هنوز خسته شده اعصاب نداره 😁😁
سمیرا مشهدی از چی تاراحته؟
جدی نگیرید زایمان نکرده هنوز خسته شده اعصاب نداره 😁😁
1
1400/09/06
yasi
کلا فکر کن کامنتی نمیبینی،سخته ولی شدنیه،برای ارامش اعصاب خودتون
0
1400/09/06
سوال کننده
خخخ نه مرجان میگی دمنی درست نکنین گفتم بیاد ببینه ما باکسی مشکلی نداریم
2
1400/09/06
🌹sara 🌹
فقط جهت رفع سو تفاهم
1
1400/09/06
🍃⚘Marjan⚘🍃
عیبی نداره
بیخیال
بخدا تو زندگی انقد دغدغه داریم
بسمونه
میایم اوما خوش باشیم دور هم
بیخیال
بخدا تو زندگی انقد دغدغه داریم
بسمونه
میایم اوما خوش باشیم دور هم
0
1400/09/06
🌹sara 🌹
نمیزارن ک
1
1400/09/06
لعیا gh
والاکه اعصابم راحته.من هرکی هرچی بگه جوابشومیدم اعصابم راحت میشه بعدش دیگه جواب نمیدم😊
0
1400/09/06
سوال کننده
مرجان جان اینجا هرکار میکنی یکی یچیزی میگه واقعا درست نیست
0
1400/09/06
سوال کننده
الانم دعوا نداریم ک گفتم اینجا بیاد ببینه ک اونجور ک فک میکنه نیست
1
1400/09/06
yasi
هرجور راحتین،مجازی ارزش نداره اعصابتونو خورد کنید بابا،این دنیا همینجوریش سخت میگذره
یاعلی
یاعلی
0
1400/09/06
🍃⚘Marjan⚘🍃
آره میدونم
سرماومده
ی تامیک زدم سوال پرسیدم حقوق نگهبان چقده
ی چیزایی شنیدمهنگ کردم
سرماومده
ی تامیک زدم سوال پرسیدم حقوق نگهبان چقده
ی چیزایی شنیدمهنگ کردم
0
1400/09/06
zeinab tg
چرا تاپیک زدید
0
1400/09/06
zeinab tg
😬😬
0
1400/09/06
zeinab tg
مرسی اه
0
1400/09/06
elahe s
سلام چی شده
0
1400/09/06
zeinab tg
سلام شما بخواب
0
1400/09/06
elahe s
چشم
0
1400/09/06
zeinab tg
بی بلا
0
1400/09/06
🌹sara 🌹
فقط محض رفع سو تفاهم
0
1400/09/06
zeinab tg
اینو نمیگم اونو میگم
0
1400/09/06
zeinab tg
خا حالا مثلا شما رژیمید ما نمیتونیم غذاهاتونو بینیم ک جدا کردید
اه
اه
0
1400/09/06
zeinab tg
ماهم دل داریم
0
1400/09/06
سوال کننده
میدونم چی میگی سمیرا ما ول میدیم من اصلا اهل دعوا نیستم
0
1400/09/06
zeinab tg
حالا ک اینجوری شد هرچی چرب و چیلی میفرستم تا دل همتوو اب بشه ویگ هم هی رژیم رژیم نکنید
0
1400/09/06
سوال کننده
جدا نکردیم ک
0
1400/09/06
🌹sara 🌹
اونجا خب رژیمیا میان دلشون میخواد
من الان به شخصه کم میام چون میبینم هوس میکنم
من الان به شخصه کم میام چون میبینم هوس میکنم
0
1400/09/06
سوال کننده
خب بیاین بببینن
0
1400/09/06
mom(N) 😌😌
سلام سلام😂
0
1400/09/06
mom(N) 😌😌
خانوما مامانا بیخیال حرص چاق میکنه ول کنید
0
1400/09/06
zeinab tg
ن نمیایم میایم چرب و چیلی میفرستیم
0
1400/09/06
mom(N) 😌😌
برا پوستم ضرر داره تموم شد دیگه
2
1400/09/06
zeinab tg

0
1400/09/06
لعیا gh
نه بابازینب جان.تومنونمیشناسی؟؟؟۳ساله تواومام بحث جداکردن نیستکه
0
1400/09/06
🌻leyla 🌼
من ن با کسی کاردارم ن برام مهمن ک بخام انقد خودمو درگیرش کنم
صب تاالان🙄🖐️
صب تاالان🙄🖐️
0
1400/09/06
مامان حلما 👨👩👧
🤔🤔🤔🤔چی شده
0
1400/09/06
سوال کننده
والا ماهم همینجورم
0
1400/09/06
سوال کننده
چیزی نشده
0
1400/09/06
سوال کننده
دقیقا حرف منم همینم از صبح گذشته ی چیزی رفته
0
1400/09/06
🌻leyla 🌼
پاک کن تاپیکو مهلا
0
1400/09/06
🌻leyla 🌼
حرف تو حرف میاد ی چی میگیم بحث میشه
0
1400/09/06
سوال کننده
باشه
1
1400/09/06
سوال کننده
پاک کردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دخترا نمیدونید گرم طلا چقدر شده
- بچها اوما چشه ،گوشی من قاطی داره یا تایپیکای قدیمی میاد بالا؟ یا دعواس 🥺یا چی
- دخترا تورخدا بیاین ببین این درسته
- دخترا آزمایشم مثبت شد خداروشکر
- دخترا اینو واسم تفسیر کنید
- خانوما میخام سرشماری کنم😁😁🤭
- مانانای بچه های حساسیت ب پروتیین گاوی بیان
- خانم دکتر لطفا سونوگرافی منو ببینید
- زود زود بیاید دخترا این آزمایش رو ببینید
- دختررااا من دوباره رفتم روکار😂




