سلام میخاستم ببینم قرص اعصاب چی عوارضی داره؟
میخام یه مدت استفاده کنم نمیدونم چی عوارضی داره
بشدت افسردگی گرفتم خیلی عصبیه ام دیگ واقعا کم اوردم از دست اینا
پرسش (1400/06/22):
عوارض قرص اعصاب برای ارامش
472
101
1400/06/22
سوال کننده
0
1400/06/22
فاطمه کیان
عزیزم خوب نیست همشون عوارض دارن ، مخصوصا اگه خودسر استفاده کنی ، برو پیش دکتر یا سعی کن روش های فیزیکی و امتحان کنی، بیشتر به خودت برس بچه ها رو به کسی بسپار و واسه خودت وقت بذار
0
1400/06/22
سوال کننده
دیگ نمیتونم تحمل
0
1400/06/22
sara jafari

0
1400/06/22
سوال کننده
واقعا خسته شدم
0
1400/06/22
سوال کننده
کم اوردم
0
1400/06/22
sara jafari
سلام عزیزم این تازه کوچکترین عوارضشه
1
1400/06/22
sara jafari
بابونه برای اعصاب خیلی خوبه
0
1400/06/22
سوال کننده
اینقد شیطونن اینقد شیطونن
1
1400/06/22
sara jafari
خداحفظشون کنه ولی سعی کن گیاهی استفاده کنی
0
1400/06/22
سوال کننده
قبلا یه گیاه دیگ بود اسمش یادم نیست استفاده کردم تاثیری نداشت
1
1400/06/22
sara jafari
من خودم قبلا بابونه استفاده کردم خیلی خوبه بگیر دم کن بوخور تاثیرداره
0
1400/06/22
نسرین 💚
سلام بابونه خیلی خوبه واسه آرامش
1
1400/06/22
نسرین 💚
قرص اعصاب فقط میخابونه
0
1400/06/22
نسرین 💚
هیچ کار دگ. نمیکنه تازه از همه کار می مونی
0
1400/06/22
نسرین 💚
من رفتم دکتر به من قرص اعصاب داد بعد یکی دوهفته دگ مامانم نذاشت بخورم گفت اینا چیه تو 24ساعت خابی همش تازه چاقم شدم خاک تو سرش کنن
1
1400/06/22
نسرین 💚
همون بابونه عالیه آرام بخشه
0
1400/06/22
سوال کننده
باش امتحان کنم
0
1400/06/22
سوال کننده
باور تون میشه برقای خونه رو قطع کردم از دست شون
0
1400/06/22
سوال کننده
همش جای کلید برق و پریز برقن
0
1400/06/22
sara jafari
انشاالله زود زود خوب میشی میگذره خودتوناراحت نکن
0
1400/06/22
سوال کننده
از لحاظ ذهنی خیلی خسته ام
0
1400/06/22
سوال کننده
شوهرمم صبح میره شب میاد
0
1400/06/22
sara jafari
سرشونو گرم کن براشون کارتون بزار
0
1400/06/22
sara jafari
یا ازاین اسباب بازیای خونه سازی بگیربراشون
2
1400/06/22
سلما 💞💞
دوست عزیز هر شب و صبح زود یه لیوان دمنوش اسطخودس و بهارنارنج برای اعصاب عالیه
0
1400/06/22
سلما 💞💞
دوتاش بده من واست نگه دارم😂😂
0
1400/06/22
سلما 💞💞
کمی آروم شدی بیا ببرشون التبه نزدیکت بودم همین کار میکردم شب میدادم تحویلت 😀😀
0
1400/06/22
نسرین 💚
مگه چندتان🥺؟؟؟؟ ؟
0
1400/06/22
سلما 💞💞
3قلو هستن
0
1400/06/22
نسرین 💚
ماشالااااااااا
0
1400/06/22
نسرین 💚
حق میدم بهت من با یکی روانی شدم😅😅😅
0
1400/06/22
نسرین 💚
اما فقط باید صبور باشی عزیزم
0
1400/06/22
نسرین 💚
ولی اون دوستی که گفتن اسطخدوس درسته من دستگاه بخور دارم خونه از این بخورشو گرفتم خیلی آرامبخش بچه هم خیلی آروم میشه تو خونه بوش میپیچه بنظرم دمنوششم خوبه
0
1400/06/22
مامان زهره 😍
عرق بهارنارج + عرق بیدمشک+گلاب + شکر یا عسل
شربت درست کن و هر صبح و شب بخور
برای اعصاب و آرامش خیلی خوبه
شربت درست کن و هر صبح و شب بخور
برای اعصاب و آرامش خیلی خوبه
0
1400/06/22
سوال کننده
اینقداسباب بازی دارن ک نگو
ولی باوسایل خونه بازی میکنن
ولی باوسایل خونه بازی میکنن
0
1400/06/22
مامان زهره 😍
ماها باید چند سال این سختی ها رو تحمل کنیم
شما یکدفعه تحمل میکنی میری مرحله بعدی😁😍😂
شما یکدفعه تحمل میکنی میری مرحله بعدی😁😍😂
0
1400/06/22
سوال کننده
برا یه ساعتم نمیتونی تحملشون کنی😄فک کن مامانم نمیتونه تحمل شون کنه
0
1400/06/22
سوال کننده
درحقیقت چهارتا دارم شوهرمم دارم بزرگ میکنم😒
0
1400/06/22
سوال کننده
خیلی خراب کارن
0
1400/06/22
سوال کننده

0
1400/06/22
مامان جوجه ها 👫
😐😐😐😐خدا قوت عزیزم
گل گاوزبونم خیلی خوبه
چای زعفرون
اینجور چیزا بخور عزیزم
گل گاوزبونم خیلی خوبه
چای زعفرون
اینجور چیزا بخور عزیزم
0
1400/06/22
مامان جوجه ها 👫
از قیافه هاشون معلومه خیلی شیطونن
عزیزم😍😍😍😍
عزیزم😍😍😍😍
0
1400/06/22
سوال کننده
دیگ الان اینقدگریه کردم ولو شدم یکی یکی اومدن منت کشی یکی شون اومدرو دستم خوابید
0
1400/06/22
سوال کننده
شب مهمونم دارم خونه داره منفجر میشه
0
1400/06/22
مامان جوجه ها 👫
ای جااااانم
خدایااااا
واقعا سخته
ولی ی دفعه بزرگ میشن راحت میشی انشاالله
خدایااااا
واقعا سخته
ولی ی دفعه بزرگ میشن راحت میشی انشاالله
0
1400/06/22
سوال کننده
ب شدت پیش فعالن
0
1400/06/22
سوال کننده
دیگ جونی براادم نمیمونه وقتی جوونی اینجوری میگذره وقتیم بزرگ شدن ادم به هزار درد ومرض گرفتار میشه
0
1400/06/22
سوال کننده
من الان ۲۳ سالمه ولی مثل زنای ۴۰،۵۰ساله شدم بخدا شوق و ذوق یه سال قبلموندارم کل موهام سفید شده
0
1400/06/22
مامان جوجه ها 👫
اصلا بهشون شیرینی جات نده
بچه خواهرم منم خیلی شلوغه حالا اون ی دونس همه کلافه میشن چه برسه به 3 تا
بچه خواهرم منم خیلی شلوغه حالا اون ی دونس همه کلافه میشن چه برسه به 3 تا
0
1400/06/22
سوال کننده
شیرینی دوست ندارن
0
1400/06/22
نسرین 💚
کدوم شهر زندگی میکنی عزیزم؟
0
1400/06/22
طاهره مامان مهدی یار و مانیار
یه سری قرص هست به ریلکس الان براتون میفرستم بخرید بخورید بهتره از قرص های اعصاب
چون قط کردن قرص های اعصاب خودش یه مصیبتیه
چون قط کردن قرص های اعصاب خودش یه مصیبتیه
0
1400/06/22
نسرین 💚
واسه کسی که سه تا بچه کوچیک داره چرا قرص تجویز میکنی عزیزم اگه خوابش ببره خدایی نکرده ی بلایی سر خودشون بیارن اون بچه ها کی جوابگوئه
0
1400/06/22
نسرین 💚
فقط یک کم صبوری کن اون بچه ها نیاز دارن انرژیش ن تخلیه بشه بعد ببین چطور مثل آتیش خاموش میشنو میخابن
0
1400/06/22
طاهره مامان مهدی یار و مانیار

1
1400/06/22
نسرین 💚
واقعا کار اشتباهیه عزیزم نکنین این کارو بدون تجویز پزشک به هم دگ قرص معرفی نکنین
0
1400/06/22
❤مریم باانو❤ .
اینا خواب آور نیستن
0
1400/06/22
❤مریم باانو❤ .
خیلی خوبن منم موقع امتحان میخوردم😂
0
1400/06/22
نسرین 💚
😅😅😅😅
1
1400/06/22
طاهره مامان مهدی یار و مانیار
گلم این نیاز به دکتر نداره قرص فوق العاده معروفیه یه کم اطلاعاتتون بالا ببرین
0
1400/06/22
نسرین 💚
من نمیدونم چیه ولی تجربه بهم میگه نباید بدون تجویز پزشک قرص مصرف کرد ش
1
1400/06/22
❤مریم باانو❤ .
مازیاد بدون تجویز پزشک قرص خوردیم😂😂
0
1400/06/22
نسرین 💚
شوهر من 18ساله نسخه پیچ داروخونس واسه خواهرم میگم که مثلا فلان دردو داره یک چی بگو بخوره خوب بشه میگه بره دکتر تا دکتر تشخیص بده😅هیچی نمیده
0
1400/06/22
طاهره مامان مهدی یار و مانیار
من قرص ریزش و رویش مو و این ضد استرس و کلاژن سازش و خریدم و خوردیم با همسرم دوتایی
2
1400/06/22
❤مریم باانو❤ .
نرگس اگه حیاط داری بگو شوهرت یه کامیون ماسه بیاره هرروز ولشون کن با ماسه بازی کنن تاشبم بیهوش میشن ازخستگی😂😂
1
1400/06/22
نسرین 💚
الان بخام کلی دارو بهتون معرفی کنم میتونم اما خب عواقب داره دگ نمیشه که هر دارویی واسه هرکسی یک اثر دا ه بعدشم میگن داروی شیمیایی مثل شمشیر دولبس نباید زیاد بهش اعتماد کرد
0
1400/06/22
❤مریم باانو❤ .
آره یه سری داروها رو باید احتیاط کرد ولی این یه قرص عمومیه منم خوردم ازش
0
1400/06/22
نسرین 💚
اینا اطلاعات نیس دو تا سرچ توی گوگل بکنی اطلاعات پدرجد ناپلئون بهت میگن دارو که دگ چیزی نیس که با اطلاعاتش بخایم بنازیم
0
1400/06/22
نسرین 💚
ان شاء الله که ضرری نداره چون سه تا بچه توی خونه خطرناکه اگه مادر هوشیار نباشه
0
1400/06/22
❤مریم باانو❤ .
اصلاخواب آورنیستن فقط استرست رفع میشه
1
1400/06/22
نسرین 💚
چه خوب خداروشکر
0
1400/06/22
azin 🧚♀️
ماشالله نرگس جون خدا حفظ شون کنه
چند هفتگی زایمان کردی سه قلوهاتو؟
چند هفتگی زایمان کردی سه قلوهاتو؟
0
1400/06/22
سمیررررررراااااا sh
قرص اعصاب بخوری پ کی مواظب بچه ها باشه عوارض داره من چندین سال استفاده کردم ولی بستگی داره دکارت و داروهایم بده
0
1400/06/22
سمیررررررراااااا sh
گل گاو زبون بابونه اینا خوبه از هیچی بهتره بخور
0
1400/06/22
سوال کننده
مشهد
0
1400/06/22
سوال کننده
😄طبقه پایین مون حیاط داره اونجوری باز نمیان بالا
0
1400/06/22
سوال کننده
۳۴هفته و۴روز
0
1400/06/22
سوال کننده
میخام فقط یه چیزی باشه ارامش بگیرم
شب وروزم شده گریه
بعضی وقتا دیگ کنترلمو از دست میدم سرشون داد میزنم طفلکیا😔
شب وروزم شده گریه
بعضی وقتا دیگ کنترلمو از دست میدم سرشون داد میزنم طفلکیا😔
0
1400/06/22
سمیه سلمان طرقی
من الان چند سال قرص اعصاب می خورم عوارضی هم نداشته الانم باردارم ولی با دوز کم و زیاد وگرنه حالم بد میشه
اخه چرا این حرف و می زنید
شما اگر دستت خون بیاد ولش می کنیمی گی دارو نزنم شاید عفونت کنه نه درمانش می کنز اعصابم همینطوره
اعصابم مثل هر بیماری یه نوع بیماریه فقط بیماریه خاموشه کسی از درونت خبر نداره ظاهر و می بینند می گن این که خوبه ولی درونش داغونه
اخه چرا این حرف و می زنید
شما اگر دستت خون بیاد ولش می کنیمی گی دارو نزنم شاید عفونت کنه نه درمانش می کنز اعصابم همینطوره
اعصابم مثل هر بیماری یه نوع بیماریه فقط بیماریه خاموشه کسی از درونت خبر نداره ظاهر و می بینند می گن این که خوبه ولی درونش داغونه
0
1400/06/22
سمیه سلمان طرقی
من الان قرص می خورم که خوابم نمی بره آرام میشم ریلکس می شم اظطرابم کم میشه
به مرور زمان اگر درمان نشه به پانیک بیماریهای عصبی شدید تبدیل میشه
به مرور زمان اگر درمان نشه به پانیک بیماریهای عصبی شدید تبدیل میشه
0
1400/06/22
سمیه سلمان طرقی
اگر تهران هستی بگو آدرس دکترم و بدم برو
جالبه بدونید اونجا که من می رم چند تا مطب هست یکیش برای کودکان پیش فعال و بچه هایی هست که مشکلات روحی دارند
جالبه بدونید اونجا که من می رم چند تا مطب هست یکیش برای کودکان پیش فعال و بچه هایی هست که مشکلات روحی دارند
0
1400/06/22
سمیه سلمان طرقی
از جوان تا پیر فرقی نمی کنه
0
1400/06/22
azin 🧚♀️
نرگس جان طول بارداری استراحت مطلق بودی؟ سرکلاژ هم کرده بودی؟
0
1400/06/23
سوال کننده
اره از همون اول تااخر رفتم خونه مامانم صبح تاشب فقط دراز کش بودم
0
1400/06/23
سوال کننده
مشهدم عزیزم
0
1400/06/23
سوال کننده
بخام دکتر برم اطرافیانم میفهمن
از حرفاشون میترسم چون یه جوری دیگ برداشت میکنن
از حرفاشون میترسم چون یه جوری دیگ برداشت میکنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




