سلام خانم دکتر عزیز . دوست من قصد داره باردار بشه . حتی چند بار هم اقدام کرده. اما همسرش به خاطر تنش های عصبی گه گاه از قرص اعصاب پوکساکیم که رنگش سبز است استفاده میکنه . میگه همیشه استفاده نمیکنه ولی شاید هفته ای یک الی ۲ تا استفاده کنه. آیا اگر باردار شود این قرص روی جنین اثر بدی نمیذاره؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



498
1402/04/10


