خانوما کسی بوده که قرص سرترالین یا فلوکستین تو شیردهی بخوره و مشکلی برای بچش پیش نیاد؟
0
1401/11/19
مامانی 😍
سلام سرترالین عارضه اش خیلی کمتره از فلوکسیتین
من الان باردارم سرترالین مصرف میکنم ،دمترم گفت اصلا نگران نباش عارضه نداره،خیالت راحت
من الان باردارم سرترالین مصرف میکنم ،دمترم گفت اصلا نگران نباش عارضه نداره،خیالت راحت
0
1401/11/19
سوال کننده
من قبل بارداری میخوردم دکترم گفته بود باردار بشی هم مشکلی نداره. ولی الان هم افسرگی گرفتم هم شدیدا استرس دارم ولی میترسم برای بچه مشکلی پیش بیاد
0
1401/11/19
سمیرا سمیر
حتما دکتر بذو سر خود نخور بخصوص ک حالت داره بدتر میشه
0
1401/11/19
زهرااا🤱 🦋
من سرترالین میخوردم ی ماه اینا چیزی ندیدم
0
1401/11/19
زهرااا🤱 🦋
بچه اوکی بود
0
1401/11/19
سوال کننده
بدتر که دارم میشم ولی دکتر الان نمیتونم برم
0
1401/11/19
سوال کننده
واقعا
مرسی که گفتی عزیزم
مرسی که گفتی عزیزم
0
1401/11/19
Bahar ❤
سلام سرترالین مارک آسنترا میخوری ؟
0
1401/11/19
سوال کننده
هنوز نخوردم که
قبل از بارداری میخوردم ولی یادم نیست چی بود
قبل از بارداری میخوردم ولی یادم نیست چی بود
0
1401/11/19
Bahar ❤
عزیزم توتاپیک اون خانم که آیه برا ترس اززلزله گذاشته بود بهت گفتم که این حجم از ترس اززلزله که داری خوب نیس وبهت ضرر میزنه حتما از یه روانشناس کمک بگیر .برنامه پزشکت نصب کن روانشناس داره قسمت سوال رایگان هم داره
0
1401/11/19
Bahar ❤
من آسنترا چندروزی خوردم قرص کم ضرریه ولی اول روانشناس برو
1
1401/11/19
سوال کننده
اره تصمیم گرفتم برم روانپزشک. از روزی که زلزله شده صبح با شوهرم میرم شب برمیگردم حالم خیلی بده😔
باشه برنامه رو نصب میکنم مرسی
باشه برنامه رو نصب میکنم مرسی
1
1401/11/19
Zahra Nik
من تا ۳ ماهگی دخترم سرترالین خوردم چون افسردگی بعد از زایمان گرفتم . دکتر کودکان ، زنان و مغز و اعصاب تایید کردن
1
1401/11/19
Zahra Nik
البته دوزش برای شروع و قطع کردنش رو باید دکترت دقیق تجویز کنه.
0
1401/11/19
Bahar ❤
فدات❤ درکت میکنم چون ماهم ۹۶ زلزله اومد شوک بدی خوردیم . زلزله شهرتون چندریشتربود؟ وچندوقته گذشته ؟ ایشالله حالت خوب شه روان درمانی اول برو بعداگه نتیجه نداد دارو
0
1401/11/19
سوال کننده
منم افسردگی گرفتم
0
1401/11/19
سوال کننده
پارسال حامله بودم 4 ریشتر اومد تنها تو خونه خواب بودم از اونروز ترسیدم. مهر ماه امسالم یکی نصف شب اومد دو هفته پیشم یکی اومد دوشنبه هم یدونه ولی هیچکدوم مرکزش اینجا نبود. ولی ترکیه رو دیدم حالم خرابه خیلی میترسم نمیتونم تنها بشینم اصلا دیگه از پدر مادرم خجالت میکشم اونقدر اذیتشون کردم بیچاره بچم تو این سرما تو راه مونده طفلک هی میبرم میارم😩😩
0
1401/11/20
Bahar ❤
خیلی سخته واقعا بخصوص اینکه توخواب بودی وباردار . دچار استرس پس ازسانحه شدی هرچند ممکنه زمینه افسردگی واضطرب ازقبل داشتی الان بدترشدی .اخبار زلزله نگاه نکن من هربارنگاه میکنم خیلی ناراحت میشم وحالم بدمیشه چون روحیه حساسی دارم . خداخودش کمکشون کنه . امیدوارم بهتر شی
1
1401/11/20
سوال کننده
بله خیلی وقته اضطراب دارم چیز جدیدی نیست
خیلی ممنون که وقت گذاشتی گلم
خیلی ممنون که وقت گذاشتی گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



323

