در اینده واقعا با مشکل ربرو میشن از نظر مغزی حرکتی و...؟اخه تا دخترم به دنیا اومدن بستری کردن به علت گمبود اکسیژن و بهد خوب شد با رضایت شخصی مرخص کردیم تو اینترنت یه چیزهای نوشته که از استرس اصلا خواب و خوراک ندارم تو رو خدا چیزی میدونید بگید
0
1400/05/26
amine ...
وا نه عزیزم من دخترم ک دنیااومد کمبود اکسیژن داشت ۵روز رف دستگا هم زود راه افتاد هم زود حرف زد الانم ماشالا زنگ و باهوش پسرمم رفت دستگاه ۷روز
0
1400/05/26
سوال کننده
وای راست میگی الهی قربونت برم
0
1400/05/26
سوال کننده
عزیزم میشه برام توضیح بدی چند روز تو دستگاه اکسیژن بود و بعدش اوردنش بیرون
0
1400/05/26
حورا جانان💏👼👼
نه عزیزم اگه سریع ببرن زیر دستگاه چیزی نمیشه 97 درصد تقریبا
0
1400/05/26
سوال کننده
امینه جون ممنون میشم توضیح بدی
0
1400/05/26
سوال کننده
تا عصری نگه داشته بودن که ببینن حالش بهتر میشه ببارن پیشم دیدن نه دیگه گذاشتن داخل دستگاه
0
1400/05/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه عزیزم پسر منم زیر دستگاه بود ب دنیا اومد نیاوردنش پیشم تا ی روز بعد خداروشکر خوب شد اوردن .
الانم خوبه شکر خدا
الانم خوبه شکر خدا
0
1400/05/26
سوال کننده
نگران نباشم سه روز تو دستگاه بود بهش شیر هم میدادن دیگه دو روز اورده بودن بیرون فقط سرم قندی بهش وصل بود منم دیدم سینه خودما میگیرد با پرستاراونجا هم صحبت کردم با رضایت شخصی مرخص کردیم
0
1400/05/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اگر خوب نمیشد و نرمال ک مرخصت نمیکردن فوری میفرستادن nicuنگران نباش
0
1400/05/26
حورا جانان💏👼👼
مگه اینکه بیمارستان مجهز نباشه به دستگاه مدت طولانی بیرون دستگاه باشه وگرنه اگه سریع ببرن چیزی نیس بچه که بدنیا میاد بلدنیس غریزی نفس بکشه یکم همون تو اتاق عمل بهشون اکسیژن میدن تا بچه فوری یاد میگیره و بعد اگه مشکلی باسه با همون وضع میبرنش تو دستگاه
0
1400/05/26
سوال کننده
من سه روز تو دستگاه بود بعد خوب شد در حالت عادی تحت نظر بود منم میرفتم بهش شیر خودم بهش میدادم دیگه دیدیم شرایطش اوکیه خودمون با رضایت شخصی مرخص کردیم
0
1400/05/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر
من حتی اجازه ندادن شیرم بهش بدم تا وقتی خودشون اوردنش .نگران نباش .
من حتی اجازه ندادن شیرم بهش بدم تا وقتی خودشون اوردنش .نگران نباش .
0
1400/05/26
سوال کننده
صبح که زایمان کردم فک کنم عصری بردنش گعت هر چی تلاش کردیم حالش خوب بشه بیاد پیشت نشد یعنی اگر همون موقع نبرده باشن مشکلی پیش میاد
0
1400/05/26
سوال کننده
عزیزم فقط یک روز بود؟منم روزهای اول نمیذاشتن فقط شیر میدوشیدم میدادم
0
1400/05/26
حورا جانان💏👼👼
نه مشکلی پیش نمیا اون مدلی نترس اکثر بیمارستانا مجهزن
0
1400/05/26
سوال کننده
حورا جان باورت میشه احساس میکنم هر لحظه ممکنه سکته کنم حال بدی دارم
0
1400/05/26
سوال کننده
اصلا داغونم تو اینترنت که اینا را خوندم
0
1400/05/26
حورا جانان💏👼👼
من فیلم زایمانمو دیدم رو سر بچه واسه اون میگم این مدلیه
0
1400/05/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
مثلا من صبح زایمان کردم بچه رو نصف شب ساعت ۴ صبح اوردن پیشم گفتن وضعیتش تثبیت شده حالا شیرش بده .
گفت تا ی حدی باید اکسیژن خونشون باشه ک اونموقع پسر من نرمال نبود کلا زیر دستگاه بود حتی نمیزاشتن ببینیمش هی میگفتیم بیاریدش خب پس چرا همه اومدن جز اون .
میگفت میاریم حالا .
بعد اخر شب تازه بهمون گفتن چیشده ، انقدر حالم بد بود ک تو راهرو بخش اطفال فقط راه میرفتم میگفتم توروخدا بزارید ببینمش خوبه؟ چیزیش نیس؟ بعد اجازه دادن دیدمش و بعدا اوردنش .
گفت تا ی حدی باید اکسیژن خونشون باشه ک اونموقع پسر من نرمال نبود کلا زیر دستگاه بود حتی نمیزاشتن ببینیمش هی میگفتیم بیاریدش خب پس چرا همه اومدن جز اون .
میگفت میاریم حالا .
بعد اخر شب تازه بهمون گفتن چیشده ، انقدر حالم بد بود ک تو راهرو بخش اطفال فقط راه میرفتم میگفتم توروخدا بزارید ببینمش خوبه؟ چیزیش نیس؟ بعد اجازه دادن دیدمش و بعدا اوردنش .
0
1400/05/26
حورا جانان💏👼👼
اصلا مشکلی پیش نمیا نترس همه بیمارستانا مجهزن
0
1400/05/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره ی روز بود از موقع زایمان دقیقا تا فردا ۴ صبحش
اصلا اجازه شیر دادن ندادن حتی دوشیدن
اصلا اجازه شیر دادن ندادن حتی دوشیدن
0
1400/05/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اینترنت خیلی چزت و پرت هم میگه زیاد جدی نگیر
0
1400/05/26
سوال کننده
اگر بچما زود نذاشته باشن تو دستگاه یعنی مشکلی پیدا میکند
0
1400/05/26
حورا جانان💏👼👼
نخون این مشکلات هست اما واسه کسی که جایی باشه مجهز نباشه عزیزم
0
1400/05/26
سوال کننده
دونه انار من و شوهرم داغونیم همش از اینده ترس دارم تو تین چند روز همش بیمارستان از اون طرف سینم آبسه کرده از این طرف استرس حالم بده تو روخدا برام دعا کنید
0
1400/05/26
سوال کننده
خداروشکر مجهز بود
0
1400/05/26
سوال کننده
امینه جان پیامم خوندی جواب بده لطفا
0
1400/05/27
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله حل میشه عزیزم برو حموم اب گرم ماساژ بده . شیرتو حتما بدوش .
اینده هم ترس نداره بسپار ب خدا و صاحب همین ماه خودشون مراقب همه بچه های دنیا باشن بچه های ماهم بین اونا .
اینده هم ترس نداره بسپار ب خدا و صاحب همین ماه خودشون مراقب همه بچه های دنیا باشن بچه های ماهم بین اونا .
0
1400/05/27
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
توام دعا کن برای من ، نینیم سینمو بگیره 🥺😭یدفعه نمیدونم چرا دیگه نمیخوره عادت کرد ب شیشه
0
1400/05/27
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله توام نگرانیت رفع میشه عزیزم❤❤
0
1400/05/27
سوال کننده
دکتر انتی بیوتیک تجویز کرده برا ابسه،مامان ودونه انار شماهم تو اینترنت این چیزها را میرید بخونید
1
1400/05/27
سوال کننده
وای اینخیلی سخته منم نمیگیرد با شیشه میگرفت ت بیمارستان با کمک پرستارها مک میزد ولی همش گرسنه بود حالا دوروزه دارم تلاش میکنم بهش بدم فقط در حالت خوابیده میگیرد اونم فقط یه سینه
0
1400/05/27
سوال کننده
ان شالله عزیزمت
0
1400/05/27
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خیلییی ولی میبینم خیلی اغراق داره اعصابم خورد میشه .
الان برای همین شیر نخوردن هزار تا درد و مرض نوشته ک ممکنه باشه خدایی نکرده .
سر همین سعی میکنم زیاد دنبالش نرم .
ب دکتر بسنده میکنم .
توام نگران نباش گلم فوقش با دکتر مشورت کن خیالت راحت شه الان سوالت تخصصی هست دکتر اوما جواب میده نگران نباش
الان برای همین شیر نخوردن هزار تا درد و مرض نوشته ک ممکنه باشه خدایی نکرده .
سر همین سعی میکنم زیاد دنبالش نرم .
ب دکتر بسنده میکنم .
توام نگران نباش گلم فوقش با دکتر مشورت کن خیالت راحت شه الان سوالت تخصصی هست دکتر اوما جواب میده نگران نباش
0
1400/05/27
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بازم خداروشکر تلاش کن ان شالله زودی خوب میشه سینت و میگیره قشنگ هردوشو .
سعی کن اصن شیشه ندی با قاشق چای خوری یا قطره چکون یا سرنگ هرچیزی ب جز شیشه ی لعنتی و بهش بده .
من بخاطر زردیش دکتر گفت ۲۴ ساعت قط کن شیرتو نمیدونستم نمیگیره و انقد زود عادت میکنه ب شیشه دادم گرفت حالا اسیرم دلمم نمیاد ندم چون خیلی وحشتناک گریه میکنه .🥺🥺🥺😭😭😭کارم شده گریه
سعی کن اصن شیشه ندی با قاشق چای خوری یا قطره چکون یا سرنگ هرچیزی ب جز شیشه ی لعنتی و بهش بده .
من بخاطر زردیش دکتر گفت ۲۴ ساعت قط کن شیرتو نمیدونستم نمیگیره و انقد زود عادت میکنه ب شیشه دادم گرفت حالا اسیرم دلمم نمیاد ندم چون خیلی وحشتناک گریه میکنه .🥺🥺🥺😭😭😭کارم شده گریه
0
1400/05/27
حورا جانان💏👼👼
واسه بعد زایمان اینجوریه به مرور خوب میشی گلی فقط نباید بزاری این فکرا سراغت بیاد
0
1400/05/27
marziyeh bazargan
اینترنت بیچارمون کرد
0
1400/05/27
marziyeh bazargan
همش به غصه هامون اصافه
0
1400/05/27
سوال کننده
حورا جون خیالم راحت باشه هیچ مشکلی یعنی نیست
0
1400/05/27
سوال کننده
مامان دونه انار بنظرت الکی نگرانم؟
0
1400/05/27
سوال کننده
خیلی سخته من یه موقع های کم میارم انگار
0
1400/05/27
هلیا 💕
سلام عزیزم نگران نباش عزیزم هم بچه خودم و هم خواهر زادم همینطور بود ۳ روز زیر دستگاه هر کدومشون رفتن و الان خداروشکر هردوشون صحیح و سالمن
0
1400/05/27
سوال کننده
هلیا جون من دیگه از دستگاه درش اوردن دو رو تو حالت عادی بودی خودمون با رضایت شخصی مرخص کردیم
0
1400/05/27
سوال کننده
سلام همش ترس دارم
0
1400/05/27
هلیا 💕
ن عزیزم استرس نداشته باش من تو بیمارستان ک بودم ۵۰ درصد خانوما ک زایمان می کردن بچشون همین مشکلو داشت
0
1400/05/27
هلیا 💕
یک خانومه بود ۳ تا بچه داشت یکی ۱۰ ساله یکی ۷ ساله و یکیشم ک تازه ب دنیا اومد گفت هرسه تا بچم بدو تولد همین مشکلو داشته
0
1400/05/27
هلیا 💕
اصلا بهش دیگه فکر نکن
0
1400/05/27
هلیا 💕
البته شما بچت کوچیکه و این نگرانی ها طبیعیه اوایلش همینطوری ادم دایما نگرانه
0
1400/05/27
سوال کننده
پس خیالم راحت باشه پس اینا چیه تو اینترنت نوشته به خدا تا خوندم احساس کردم الانه که بمیرم
0
1400/05/27
هلیا 💕
تو اینترنت ولشکن من بچم زردی داشت تو اینترنت زدم یک چیزایی نوشته بود که بچه عقب مانده ذهنی میشه ک کلی چرت و پرت دیگه
0
1400/05/27
سوال کننده
میدونی من خودم خیلی ادم استرسی هستم سینه ام ابسه کرده همه میگفتن ابسه هست من میگفتم غده سرطانی که بعدرفتم سونو گفتن ابسه من ۱۰ روز سختی داشتم نمیدونم چه موری اروم شم از افکار بد دور شم
0
1400/05/27
هلیا 💕
نگاکن اینو از من یادت باشه خدایی که ۹ ماه اون بچه رو تو شکمت سالم نگه داشته الانم مراقبشه
0
1400/05/27
سوال کننده
عزیزم واقعا حرفت درسته من خدا همیشه همیشه بهم لطف داشته فقط ترس داشتم هیچ دستی بالااتر از دست خدانیست
0
1400/05/27
هلیا 💕
من ۱۵ روز اول زایمانم فقط گریه می کردم بچم زردیش خیلی بالا بود دایما تو دستگاه بود یا اینکه چند روز اول بچم تو بیمارستان بستری بود اون روزا اصلا خودمو فراموش کرده بودم ولی یک نفر اومد گفت توکلت ب خدا باشه اون بچه خدا داره خدا خودش مراقبشه و همین حرف شد ارامشم و واقعا ازون ب بعد اروم شدم
0
1400/05/27
سوال کننده
واقعا ممنون که اینا به منم گفتی ممنون که الان جواب پیامم دادی واقعا نیاز به حرف زدن داشتم ، بچتون افت اکسیژن داشت؟
0
1400/05/27
هلیا 💕
من اوایل دسشویی نمی رفتم می گفتم نکنه من برم دسشویی بچه بالا بیاره و تو گلوش بمونه یا شب تا جایی ک راه داشت بیدار می موندم ک نکنه نصف شبی اب دهنش ب گلوش بپره حالش بد بشه من نفهمم و کلی فکرای اینطوری ولی بعدش به این نتیجه رسیدم خدا خودش مراقبشه
0
1400/05/27
هلیا 💕
فدات عزیزم ،
اره افت اکسیژن داشت که ۴ روز بابت اکسیژن و یک روزم بابت زردی بیمارستان بود
اره افت اکسیژن داشت که ۴ روز بابت اکسیژن و یک روزم بابت زردی بیمارستان بود
0
1400/05/27
سوال کننده
پس همه مادرا این سختی ها را میکشن واقعا توان میخواد مادر قوی بودن
0
1400/05/27
هلیا 💕
اره عزیزم من ک خودم دست تنهام بودم واقعا سختم بود ولی خدارو شکر الان دیگه رو روال افتادم
0
1400/05/27
هلیا 💕
و اینکه اگر دیدی مشکلی پیش اومد لطفا تو اینترنت نزن چون اینترنت بدترین احتمالاتو میگه و ادم تا بره دکتر دق میکنه
1
1400/05/27
سوال کننده
ببین یه چی بگم من خیلی فکرم مسخره هست بچم دو روز تو دستگاه بود روز سوم خیلی حالمون بد بود گفتیم میخوایم ترخیصش کنیم با رضایت شخصی دکتر گفت هرکاری میخوای بکن با رضایت خودت دکتد بداخلاقی بود بعد دیگه منصرف شدیم ترسیدیم روز چهارم از دستگاه خارجش کردن تا روز پنجم اونجا بود بعدم بارضایت شخصی مرخص کردیم چون تو دستگاه اکسیژن نبود پرستارهای اونجا ام میدیدن مشکلی ندارد میگفتن دکتر دستور ترخیصشا نداده حالا به خودم میگم نکنخ دکتر لج کرده روز چهارم از دستگاه خارجش کرده با اینکه افت اکسیژن داشته
0
1400/05/27
سوال کننده
همش از این میترسم که دکتر لج کرده باشه
0
1400/05/27
سوال کننده
و اینکه تو دستگاه اکسیژن بود بیرون میاوردن بهت بدن بغلش کنی ؟
0
1400/05/27
هلیا 💕
ن عزیزم اینطوری فکر نکن من بچم ک بستری بود خودمم رفتم بیمارستان اتاق مادرا موندم همه بچه هایی ک بخاطر اکسیژن بستری بودن تا ۳ یا ۴ روزگی خوب میشدن من فقط بیشتر موندم اونم بخاطر زدی بالاش بود
0
1400/05/27
سوال کننده
ببخشید چقدر حرف زدم میدونم پشیمون شدی از جواب دادن به من
0
1400/05/27
هلیا 💕
اره عزیزم من خودم می رفتم برش میداشتم بغلش می کردم
0
1400/05/27
سوال کننده
من خیلی فکرم بده خدا کمکم کند
0
1400/05/27
سوال کننده
اکسیژنش چند بود که اکسیژن دریافت کرد؟
0
1400/05/27
هلیا 💕
میدونی کلا این روال بیمارستان هاست بچه رو ک از زیر اکسیژن در میارن نگهش میدارن ببینن اکسیژنش اوکی شده حالش بد میشه یا نه ک خدارو شکر بچت مشکلی نداشته
0
1400/05/27
هلیا 💕
ببین اگر بچه قرار بود براش مشکلی پیش بیاد مطمئن باش هیچ وقت اونا مرخصش نمی کردن
0
1400/05/27
سوال کننده
اره عزیزم همینجور بود ممنون که جوابما دادی
0
1400/05/27
هلیا 💕
من چهارمین روز ک بچم از اکسیژن در اومد ب دکتر گفتم بچمو مرخص کنید دستگاه میبریم خونه مرخصش نکردن گفتن باید بری نامه قضایی از دادگاه بیارین چون بچه حالش خوب نیست و اگر مشکلی پیش اومد گردن ما نندازید
0
1400/05/27
سوال کننده
اره روزی که میخواستیم دفعه اول با رضایت شخص مرخص کنیم گفتن باید برای رضایت پزشک قانونی بیاد کلی برامون شرایط توضیح دادن و... ترسیدم منصرف شدم ولی دفعه دوم که رضایت شخصی بود دیگه گفتن نیاز به پزشک قانونی نیست
0
1400/05/27
هلیا 💕
اره دقیقا پس الکی ذهنت رو درگیر این چیزا نکن عزیزم
0
1400/05/27
سوال کننده
قربونت برم الهی همیشه تن دخترت و خودت وخانوادت سلامت باشه همین که باهام تو این موقع شب حرف زدی یه دنیا ممنون حال یه مادرا بهتر کردی
0
1400/05/27
سوال کننده
هلیا جان جای تو برنامه چیزی میتونم ایدی چیزی ازت داشته باشم باهات صحبت کنم
0
1400/05/27
هلیا 💕
قربونت عزیزم انشالله که شمام همیشه سالم و سلامت باشی و این روزا ب سرعت برات بگذره که اوایلش واقعا سخته و ب زودی زود رو روال بی افتی
0
1400/05/27
سوال کننده
انشالله عزیزممم
0
1400/05/27
هلیا 💕
واتساپ دارم گاهی خواستی بیا حرف بزنیم
0
1400/05/27
هلیا 💕
راستی مال کدوم شهری؟؟
0
1400/05/27
سوال کننده
برش دار عزیزم
0
1400/05/27
سوال کننده
ممنون عزیزم واقعا لازم دارم به حرف زدن
0
1400/05/27
سوال کننده
انشالله گاهی مزاحمت میشم
0
1400/05/27
هلیا 💕
فدات عزیزم اره واقعا ادم گاهی دلش می خواد بایکی حرف بزنه
0
1400/05/27
سوال کننده
اصفهان عزیزم شما مال کدوم شهری؟
0
1400/05/27
هلیا 💕
برش دار عزیزم سیوش کردم
0
1400/05/27
هلیا 💕
من مشهدم😁
0
1400/05/27
هلیا 💕
عزیزم خیلی خوشحال شدم از اشناییت بهتره بگیریم بخوابیم تا بچه هامون بیدار نشدن😫
0
1400/05/27
سوال کننده
عزیزم خوشبختم منم شوهرم اصالتا مال مشهده
0
1400/05/27
سوال کننده
بخواب عزیزم ممنونم الهی همیشه تنت سلامت باشه
0
1400/05/27
هلیا 💕
همچنین عزیزم، شبت بخیر😘
0
1400/05/27
سوال کننده
🌹🌹🌹
0
1400/05/27
nargesi 👨👩👧
کصشعره باور نکن
0
1400/05/27
سوال کننده
شما کسیا میشتاسی که ایتجوری بوده باشه
0
1400/05/27
سوال کننده
شما کسیا میشناسی که اینجوری شده باشه
1
1400/05/28
پزشک اوما
سلام اگر این کمبود اکسیژن به مغز نوزاد آسیب برساند از همان ابتدا مشخص میشود نگران نباشید
0
1400/06/30
سوال کننده
امینه جان هستی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



766

