بله ممکنه . ببر دکتر حتما دارو بده
رفلاکسه برو بهت شربت میده
اگه وزن گیریش خوبه دارو بهش نده
اگه شیر خشک میخوره حتما ببلاک ar بده بهش
چون بچه ی منو فقط اون نجات داد
من فقط موقع خواب شیر خشک میدم یعنی روی دو وعده
عزیزم حتما دکتر ببر .دختر من توی ۴ ماهگی اینجوری شد .ریه هاش یه کوچولو عفونت کرده بود
اگه شیر خودتو میدی حتما یه چیزی خوردی بستنی لبنیات چی خوردی
سلام اگر شیر خام بالا میاره که احتمال بالا رفلاکس است، اما شیر پنیری یا آروغش رو خوب نگرفتی یا شیر زیاد دادید
ممنون عزیزم
دکتر بردم بهم بیومیلarداد