من داشتم از خونه ی مامانم برمیگشتم یهو حس کردم یه چیزی ازم خارج شد مثل زمانی که پریودی سریع رسیدم خونه نگاه کردم دیدم خونریزی دلشتم چه کار کنم تو رو خدا کمکم کنید خطرناکه برم دکتر؟
0
1400/02/09
Azi 💖 ...
استراحت کن شیاف بزار اگ کمتر نشد حتما برو دکتر
0
1400/02/09
Azi 💖 ...
سونوی قلب رفتی؟
0
1400/02/09
سوال کننده
نه شنبه قراره برم
0
1400/02/09
سوال کننده
شیاف چیمن
0
1400/02/09
سوال کننده
من هیچی ندارم تو خونه الان
0
1400/02/09
eli rahimi
استراحت کن
شیاف پروژسترون خوبه
اول با دکترت هماهنگ کن
شیاف پروژسترون خوبه
اول با دکترت هماهنگ کن
0
1400/02/09
ریما سوزان
ببخشید تو تاپیک سوال میپرسم کسی میدونه چجوری من عکس سونو بفرستم راهنمایی میکنین
0
1400/02/09
الهه م
عزیزم اگه شدیده برو دکتر ولی نرو اتفاقات بیمارستان
یا اگه رفتی نذار معاینه کنن
یا اگه رفتی نذار معاینه کنن
0
1400/02/09
پریا ❤❤❤
شیاف پروژسترون ۴۰۰
بفرس شوهرت بره بگیره
۱۲ساعتی یکی بزار تا شنبه که میری سونو قلب
بفرس شوهرت بره بگیره
۱۲ساعتی یکی بزار تا شنبه که میری سونو قلب
0
1400/02/09
fati 😍
برو دکتر
0
1400/02/09
fati 😍
سونوت کنه
0
1400/02/09
سوال کننده
الان که دکتر نیست فردا هم جمعه هست
0
1400/02/09
سوال کننده
برم بیمارستان ،
0
1400/02/09
سوال کننده
؟
0
1400/02/09
نازلی 🌹
شیاف بذار نشد استراحت کن خوب نشدی برو بیمارستان
0
1400/02/09
Aysan fahimi
برو بیمارستان
0
1400/02/09
💗masumeh💗 👨👩👧
سلام بله عزیزم حتما برو بیمارستان سونو اورژانسی انجام بده،انشاالله صحیح و سالم باشه اومدنی هم شیاف پروژسترون ۴۰۰بگیر هر ۱۲ساعت بزار
0
1400/02/09
💗masumeh💗 👨👩👧
الان وضعیتت چطوره؟
0
1400/02/09
سوال کننده
الان خونریزی ندارم همون موقع اومد و رفت
0
1400/02/09
💗masumeh💗 👨👩👧
ببین فاطمه جان اگه میتونی حتما برو یه سونو بده عزیزم تا الانم قلبش تشکیل شده خیالت راحت میشه
0
1400/02/09
سوال کننده
منتظرم شوهرم بیاد ببینم چ میکنم
0
1400/02/09
💗masumeh💗 👨👩👧
انشاالله خیر استرس نداشته باش
0
1400/02/09
سوال کننده
استرس که دارم التماس دعااااای
0
1400/02/09
زهرا رمضانی
عزیزم منم داشتم خونریزی
0
1400/02/09
زهرا رمضانی
رفتم زایشگاه بهم گفتن فعلا استراحت کن و شیاف بزار برو خونه
0
1400/02/09
زهرا رمضانی
اگر بیشتر از پریودی یا در همون حد بود برگرد حتی معاینه ام کرد خداروشکر اتفاقی نیفتاد چون میگن نرو معاینه میکنن
0
1400/02/09
زهرا رمضانی
اگه کمه یا دیگه ندیدی فقط استراحت کن استرس رو دور کن شیاف پروژسترون هرشب بزار
0
1400/02/09
زهرا رمضانی
شنبه هم برو پزشکت اما اونم بهت همینو میگه من کلا تا الان هربار چالش جدید داشتم
0
1400/02/09
زهرا رمضانی
خداروشکر پس اصلا استرس نداشته باش من هنوزم شیاف میزارم نگران نباش عزیزم طبیعیه
0
1400/02/09
سوال کننده
مرسی عزیزم حرفات کلی ارومم کرد
0
1400/02/09
سوال کننده
عیب نداره فردا یا شنبه برم خود دکتر شیاف بده میترسم سرخود استفاده کنم اخه
0
1400/02/11
پزشک اوما
سلام استراحت کنین و کار سنگین انجام ندهید شیاف پروژسترون استفاده کنید ، اگر قطع نشد ، حتما سونو بدهید
1
1400/02/11
سوال کننده
ممنونم اوما جان
امروز سونو انجام دادم خداروشکر گفت مشکلی نیس💚
امروز سونو انجام دادم خداروشکر گفت مشکلی نیس💚
1
1400/02/12
زهرا رمضانی
خداروشکر عزیزم 😘
0
1400/02/12
سوال کننده
مرسی از انرژی مثبتتون ان شاءالله که نی نیتون رو سالم بغل کنید😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔



854

