خانما،من زایمانم آخراین هفتس،هیچ ورزشی هم تاحالاانجام ندادم
چی کارکنم،چه حرکتی انجام بدم؟
پرسش (1400/01/28):
من این هفته به امیدخدازایمان میکنم،بیایدبگیدچه حرکتاوچه ورزشایی انجام بدم
608
35
1400/01/28
سوال کننده
0
1400/01/28
نسترن ..
بسلامتی بغل بگیری فندوقتو تو خدا برا منم دعا کن سه ساله اقدامم
6
1400/01/28
نسترن ..
دیگه کسی تو اوما نمونده بهش بگم برام دعا کنه😥
0
1400/01/28
سوال کننده
چشم حتما
0
1400/01/28
سوال کننده
شماهم برامن دعاکنید
0
1400/01/28
پریا 🤱🧿
طبیعی هستی؟
1
1400/01/28
zahra .......
ایشالا بسلامتی نی نی رو بغل بگیری عزیزم
0
1400/01/28
سوال کننده
بله
0
1400/01/28
سوال کننده
سلامت
1
1400/01/28
فاطمه طرفی
من که پیاده روی میکنم پله بالا پایین میرم اسکات و قر و دوش آب گرم فعلا خبری نیست دردای خفیف دارم ولی جدی نمیشه☹
0
1400/01/28
🌸🌸🌸 ma@
سلام انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
0
1400/01/28
🌸🌸🌸 ma@
از چند هفته باید شروع ب ورزش وپیاده روی کرد واسه زایمان طبیعی؟
0
1400/01/28
amene 💖mirzaiy💖
از ۳۶ یا ۳۵هفته
0
1400/01/28
پریا 🤱🧿
باید دردت بگیره دیگه مگه میشه واسه طبیعی هم وقت تعیین کرد
1
1400/01/28
ستاره ❤
همین الان برات دعا کردم از تهِ قلبم
0
1400/01/28
ستاره ❤
مگه طبیعی نیستی چطور میگی آخر این هفته؟
طبیعی تا ۴۱ حتی ۴۲ ممکنه طول بکشه
طبیعی تا ۴۱ حتی ۴۲ ممکنه طول بکشه
2
1400/01/28
نسترن ..
ممنون عزیزم 💓🤩خدا ان شاالله دعاهای شمارو اجابت کنه بمن ک گوش نمیده
0
1400/01/28
ستاره ❤
اینو نگو عزیز
حتما خدا میشنوه صداتو
مطمئن باش صلاحت اینه دیرتر مامان بشی
حتما خدا میشنوه صداتو
مطمئن باش صلاحت اینه دیرتر مامان بشی
0
1400/01/28
zhina 💙
دوش اب گرم زیاد بگیر
0
1400/01/28
zhina 💙
ورزش اسکات انجام بده
0
1400/01/29
سوال کننده
والانمیدونم
0
1400/01/29
سوال کننده
دکترم سونوبرام نوشت رفتم دوسه روزپیش انجام دادم
امروزبردم جوابشوگفت طبیعی
امروزبردم جوابشوگفت طبیعی
0
1400/01/29
سوال کننده
حالانمیدونم چجوری طبیعی میخوادبدنیابیادوقتی من دردم نگیره
0
1400/01/29
min@ m
ب سلامتی
خوشبحالت عزیزم
الان دقیقا چند هفته ای؟
دردات مگه شروع شده؟آخه طبیعی مشخص نیست کی زایمان میکنن
خوشبحالت عزیزم
الان دقیقا چند هفته ای؟
دردات مگه شروع شده؟آخه طبیعی مشخص نیست کی زایمان میکنن
0
1400/01/29
سوال کننده
سلامت باشی😥عزیزم من بخاطردیابت وانسولینم دوهفته بایدزودترزایمان کنم،
بله منم میگم طبیعی مشخص نمیکنه
امادکترم گفته میتونی زایمان طبیعی داشته باشی
بله منم میگم طبیعی مشخص نمیکنه
امادکترم گفته میتونی زایمان طبیعی داشته باشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی




