ذخیره تخمدان هر روزی باشه فرقی نداره
مگر اینکه با lh وfsh باشه
دکتر به من گفت روز دوم پریودی حالا نمیدونم برا ذخایر بود یا ازمایشا دیگه مربوط میشد
مسول آزمایشگاه به من گف ۳ پریودی
وگرنه نتیجه درست نمیشه
دو پریودی با سه پریودی خیلی فرق نمبکنه ولی دیگه دیرتر ازین دوتا تاریخ نشه
عزیزم همون ۲ یا۳ پریودی برو
ب منم بعضیا گفتن فرقی نداره
بعضیا گفتن ن مهمه ک ۲یا ۳ پریود بری
در نتیجه ریسک نکردم و ترجیح دادم ۲ پریودی برم
سلام منم انجام دادم روز ۹سیکلم
دکترگفت فرقی نداره
تازه آزمایشگاه به من گفت ناشتا بیا شام سبک بخور شب قبل و3 پریودی اینجوری دقیقه