سلام دکتر اوما
زن داداش من فردا وارد ۴۲ هفته میشه جنین پسر و نوار قلب از بچه گرفتن چند بار زیاد جالب نبود و ماما گفته باید فردا بره بیمارستان بنظرتون بستری میشه یا رفتنش الکیه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



439
1400/01/16


