سلام من بعداز 40روز از زایمانم ک پاک شدم حدود 5روز پاک بودم وپریود شدم دوباره7روز پاک بودم وپریود شدم رفتم دکترم سونو کرد گفت یک کیست خیلی کوچک داری و یک بسته قرص جلوگیری مارلین داد ک هرشب استفاده کنم دیشب آخرین قرصم را مصرف کردم ولی هنوز 24ساعت از مصرف قرص نگذشته ک زیر دلم درد میکنه وحال پریودی دارم خانم دکتر بنظرتون چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



313
1400/01/15


