من امروز سنو آنومالی دادم
چطوره ؟
پرسش (1400/01/14):
جواب سنو آنومالی 😊
574
98
1400/01/14
سوال کننده
0
1400/01/14
سوال کننده

0
1400/01/14
mahi ♤
خداروشکر خوبه عزیزم
گل پسرت مبارکت باشه
گل پسرت مبارکت باشه
0
1400/01/14
سوال کننده
فدات بشم ممنون😘
0
1400/01/14
رستا (◔◡◔)
مبارکه عزیزم بسلامتی انشالله😍
1
1400/01/14
سوال کننده
مرسییی عزیزم همچنین💖💖
1
1400/01/14
razi 422
مبارکه عزیزم بسلامتی
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی😘
0
1400/01/14
محدثه ..
مبارک باشه عزیزم 💓💓
0
1400/01/14
s.s.s rad
آن تی هم بهت پسر گفته بود؟
1
1400/01/14
سوال کننده
ان تی احتمال دختر داده بود
0
1400/01/14
سوال کننده
مرسی عزیزم🌱💖
0
1400/01/14
s.s.s rad
چ جالب،فکرمیکردم درصد ان تی لااقل۶۰،۷۰درصده
0
1400/01/14
s.s.s rad
حس خودت چی میگفت؟علایمت چیه عزیزم
0
1400/01/14
s.s.s rad
ببخشید اینو میپرسم دوستنداشتی جواب نده ابجی،روزای خاصی اقدام کردی برا پسر؟یا اینکه چ روزایی؟
0
1400/01/14
سوال کننده
حسم میگفت دختر 😂
0
1400/01/14
s.s.s rad
ای جانم،علایمت چی
1
1400/01/14
سوال کننده
ویار شدید داشتم
بشدت بالا میارم
بشدت بالا میارم
0
1400/01/14
فاطمه خانوم
همه میگفتن خودش میگفت دختره
بالآخره خودشم تسلیم شد 🤣
بالآخره خودشم تسلیم شد 🤣
0
1400/01/14
سوال کننده
هنوزم کامل خوب نشدم
0
1400/01/14
سوال کننده
۷ کیلو کم کردم
0
1400/01/14
s.s.s rad
هرچی میخوری میاری بالا؟زرداب چی؟
وای از حالت تهوع نگو توروخدا بمیرم برا تو و خودم
وای از حالت تهوع نگو توروخدا بمیرم برا تو و خودم
0
1400/01/14
s.s.s rad
مامان الماس چ روزایی نزدیکی داشتی؟
1
1400/01/14
سوال کننده
اقدام خاصی واسه پسر دختر نداشتم
بعد دوسال اقدام هزاز دوا درمون و یه سقط خدا به دلم نگاهی انداخت باردار شدم
بعد دوسال اقدام هزاز دوا درمون و یه سقط خدا به دلم نگاهی انداخت باردار شدم
0
1400/01/14
s.s.s rad
وای خدایا هزاران بار شکر پس،خدایا شکر،انشالله قدمش خیر و برکت دار باشه،
0
1400/01/14
s.s.s rad
ن منظورم اینه ماه آخر درهم و ترکیبی اقدام کردی؟من از فردای پاکی شروع کردم تا ۲۰،۲۲ سیکلم🤣🤣
0
1400/01/14
سوال کننده
از روز ۳ تا ۷ پری روزی ۲ تا کلومیفن ۲ تا فمارا (۱ دونه کلومیفن و ۱ دونه لتروزول صب ۱۲ ساعت بعدش دوتای دیگشو)خوردم _روز ۹ عکس رنگی دادم_روز ۱۱ سنو دادم فولی ۱۶ و ۱۵ و ۱۴ و دوتا ۱۱ و ۱۰ داشتم_روز ۱۳ آمپول زدم _از ۱۱ تا ۲۵ پری هم مدروکسی خوردم_روز ۱۳ بعداز آمپول تستم مثبت شد
0
1400/01/14
سوال کننده
کل افدامم تو عکس زیر هست
0
1400/01/14
سوال کننده

1
1400/01/14
سوال کننده
اول صب زرداب بقیه روز هرچی میخوردم
0
1400/01/14
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂 بعدی قطعا دختره
0
1400/01/14
s.s.s rad
منم ماه آخر از روز ۳تا۷ روزی دوتا لتروزول خوردم فقط،
شما تقریبا روزای تخمکگذاریت اقدام کردی
شما تقریبا روزای تخمکگذاریت اقدام کردی
0
1400/01/14
s.s.s rad
انشالله،دختر دوسداری؟
0
1400/01/14
yase zahra
عزیزم مبارک باشه گل پسرت
ان شالله سالم بغل بگیریش
ان شالله سالم بغل بگیریش
0
1400/01/14
yase zahra
از اول علائمت به پسر بود🥰😀
0
1400/01/14
s.s.s rad
ابجی ببخش سوال میپرسم ولی علایم پسر چیه مگه؟آخه خیلی ها تو دختر هم هست
0
1400/01/14
yase zahra
مامان الماس اولای بارداریش که میگفت چه علائمی داره وچیا دلش میخواد بخوره من گفتم بهش میخوره پسر باشه
0
1400/01/14
s.s.s rad
اهان،چیادلش میخواست،
0
1400/01/14
yase zahra
فکر کنم دلش چیزای ترش وشور میخواست
2
1400/01/14
سوال کننده
فقط بچه طسالم دوسدارم
بسکه تو اقدام زجر کشیدم و خوب دیدم و گریه کردم جنسیتو کار ندارم
بسکه تو اقدام زجر کشیدم و خوب دیدم و گریه کردم جنسیتو کار ندارم
0
1400/01/14
yase zahra
الان خودش بیاد میگه😀
0
1400/01/14
سوال کننده
مامان یاس مگه تستت مثبت نشده بود؟
0
1400/01/14
yase zahra
چرا عزیزم سقط شد
0
1400/01/14
yase zahra
امروز ۹ روزه
0
1400/01/14
سوال کننده
خیار شوووور😂
0
1400/01/14
yase zahra
اره خیار شور😀
0
1400/01/14
سوال کننده
چرا دلیلش چی بود؟
0
1400/01/14
سوال کننده
آزمایشای ایمنی انعقادی دادی؟
0
1400/01/14
yase zahra
۶ هفته رفتم سونو گفتم لکه بینی دارم گفت ساک بارداری نیست احتمالا سقط شده یه هفته بعدش افتادم به خونریزی
0
1400/01/14
yase zahra
اره عززیزم دادم گفت مشکلی نداری خوبه
0
1400/01/14
yase zahra
یک ماهم نیست که آزمایش دادم
0
1400/01/14
سوال کننده
وای خدا
0
1400/01/14
سوال کننده
منم از ۷ هفته درگیر خونریزی شدم
0
1400/01/14
سوال کننده
هماتوم داشتم
0
1400/01/14
سوال کننده
البته من از ۴ هفته تا الان انوکساپارین میزنم
0
1400/01/14
yase zahra
خداروشکر که به هفته های بالاتر کشیده نشد واسم
0
1400/01/14
سوال کننده
بازم الهی شکر یاس رو داری
0
1400/01/14
yase zahra
ان شالله که به سلامتی دنیا میاد وبغل میگیریش عزیزم هزار مرتبه شکر خدا
0
1400/01/14
yase zahra
آره بخدا
فقط به عشق یاس تونستم کنار بیام باهاش
فقط به عشق یاس تونستم کنار بیام باهاش
0
1400/01/14
yase zahra
الانم با پوست کلفتم باز اقدام میکنم😀
0
1400/01/14
yase zahra
گریه هامو کردم ودردامو همون سه روزاول کشیدم الانم باز بخاطر یاس وشوهرم که عاشق بچه س باز اقدام میکنم
0
1400/01/14
سوال کننده
وای خدا به دلت صبر بده
0
1400/01/14
سوال کننده
منم سر سقط چه فشار روحی روانی سنگینیی کشیدم
0
1400/01/14
yase zahra
فدات بشم عزیزم
برام دعا کن این بار باردارشدم مشکای پیش نیاد
برام دعا کن این بار باردارشدم مشکای پیش نیاد
0
1400/01/14
yase zahra
الهی شکر که جاش سبز شد برات
هزار مرتبه شکر
هزار مرتبه شکر
0
1400/01/14
سوال کننده
انشالله به زودی قسمت تو بشه توی بهترین حالت
0
1400/01/14
yase zahra
فدات عزیزم
ممنون دعای خوبت💋
ممنون دعای خوبت💋
0
1400/01/14
fifi r
طول سرویکست رو چک نکرد؟؟
0
1400/01/14
fifi r
مهمه
0
1400/01/14
سوال کننده
قبلا دوبار چک کرده بودم
امروزم گفت ۳۹ هست ولی چون تو نسخه نخواسته بود ننوشت توی سنو
امروزم گفت ۳۹ هست ولی چون تو نسخه نخواسته بود ننوشت توی سنو
0
1400/01/14
yase zahra
اسمتو عوضکردی؟
0
1400/01/14
yase zahra
اومدم اول تاپیکت دیدم😀
0
1400/01/14
yase zahra
منممیخوام اسممو تغییر بدم میگم
0
1400/01/14
yase zahra
شاید بقیه نشناسن
0
1400/01/14
🤱 Hani Joonii💜
چطوری ننه الماس
ب خانواده ها گفتین بارداریتو؟
ب خانواده ها گفتین بارداریتو؟
0
1400/01/14
سوال کننده
الماسو واسه دختر گذاشتم ولی دختر نشد😂
0
1400/01/14
سوال کننده
آره بارداریو گفتم قبل عید ولی جنسیتو حالا حالاها نمیگم😂😂😂
0
1400/01/14
🤱 Hani Joonii💜
کلا مرض داری😂😂
مبارکه در هر صورت گل پسر
مبارکه در هر صورت گل پسر
1
1400/01/14
سوال کننده
فدات بشم 😘
0
1400/01/14
سوال کننده
من حتی دوس دارم بزام بعد برم پیششون😂😂
0
1400/01/14
🤱 Hani Joonii💜
😂😂😂
0
1400/01/14
fatemeh 👨👩👧👦
مبارکه زهراااا جون پسره نی نی😍😍
0
1400/01/14
fatemeh 👨👩👧👦
منم گفت حدس میزنه پسر باشه😁
0
1400/01/15
Z. M
هفته. 20انومالی دادی؟
0
1400/01/15
Z. M
مبارک باشه
0
1400/01/15
سوال کننده
آره ۱۹ هفته و ۱ روز
0
1400/01/15
سوال کننده
مرسی فدات بشم😘
0
1400/01/15
سوال کننده
مرسی عزیزم💖😘
0
1400/01/15
پزشک اوما
سلام نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




