اره منم از بعد سرکلاژم که هفته ۱۸ بود هرهفته میزنم
دکتر گفت تا اخر باید بزنی
چون هورمن بارداری رو تو بدن زیاد میکنه باعث میشه بچه حفظ بشه
به منم دکتر دیروز داده و گفته هفته ای یکی بزنم
چقدرم درد داره آمپولاش😑😑😑
بلاخره چیزای شیمیایی هیچکدوم بی ضرر نیستن
ولی این نسبتا ضرر زیادی نداره
برا بچه هم که بد نیست اگه یکم ضرر هم داشته باشه واسه بدن خودمونه
بستگی ب دکتر داره ک نسبت ب بدنت تا کی بگه بزنی
من ازش پرسیدم گفت تا اخر بارداری
منم هفته 1 دونه میزنم
پرولوتون
اره از زایمان زودرس جلوگیری میکنه
معمولا تا هفته 37 باید بزنی
من اون اوایل میزدم نصفشو ۲۵۰ باید آروم آروم تزریق شه تا دردت نیاد
کم کم تا ۳۶ میگن باید تزریق شه معمولا
منم میزنم هم درد داره هم بدنم واکنش نشون داده ردش باد میکنه و میخوارههههه
عهههههه من فک کردم همینطوری الکی اینجوری شده و باسنم میخاره
پس از آمپولههه😑😑