سلام
من ۴۷ روزه زایمان(سزارین) کردم الان نزدیک یک ماه هست که ترشحاتم به صورت زرد رنگ و ببخشید یه حالتیه انگار لاعاب داره ! با اینکه رو دستمال پر میشه ولی پشتش خیلی پس نمیده ، یه همچین شکلی ! و کم هم نمیشه
دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت عفونت نیست ، کپسول واژینال لاکتوواژ بهم داد که از عفونت جلوگیری کنه و ترشحاتم رو کم کنه ، الان تقریبا یک بسته کامل استفاده کردم سه تاش فقط مونده اما هنوز همونقدر هست ، فقط یه خرده کمتر شده
خیلی خسته شدم میخواستم بدونم کیا این شرایط رو داشتن بعد زایمان و تا کی ادامه داشت ؟
دکتر اوما این ترشحات همون خونریزی به حساب میاد ؟ نمیشه رابطه داشت ؟
و کلا چیکار باید بکنم تا تموم بشه ؟ همه ش نگرانم تبدیل به عفونت نشه! چه کنم از شرش خلاص شم
معمولا هم بو نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1236
1400/01/07



