سلام خانما خسته نباشید من تو غربالگری اولم nt۲/۵بود تو انومالی دومم ان تی تو سونو نوشته۳/۴ تو ازمایشم ک میبینین این نوشتن ریسک ک نمیدونم بالاس یا ن ! دکترا الان بهم هشدار دادن ک خطرناکه رفتم اکوی قلب ک گفت دهلیز چپ جنین کوچک تر از راسته و وریدهای ریوی دیده نمیشه ک سقط نوشته بودن یاهم ک تو هفته ۲۶هفته دوبار برم اکوی قلب من سقط نکردم تصمیم گرفتم ۲۶ هفته دوباره برم اکو ولی دکتر گفت برو امینوسنتز ک ببینم کلا چه مشکلی داره ایا احتمال خطر هس
خانوما مال دوستمه نگرانه کمکش کنید
پرسش (1399/12/29):
خانوما ازمایش غربالگری ببیند ریسک زده توروخدا زود بیان
575
16
1399/12/29
سوال کننده
1
1399/12/29
سوال کننده

0
1399/12/29
مهدیه ❤️
خوبه ک
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
اون دوتای آخری چیه، من ندیدم تا حالا
0
1399/12/29
سوال کننده
خودمم نمدونم
0
1399/12/29
مهدیه ❤️
پره اکلامپسی مگه همون فشار خون بارداری نیست؟
0
1399/12/29
سوال کننده
نمیدونم بخدا
0
1399/12/29
سوال کننده
الان ۲۰ هفته و دو روزشه💢💢💢💢
0
1399/12/29
سوال کننده
یادم شد بگم
0
1399/12/29
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
باید سلفری بدن مشکوک به مسمومیت بارداری و نقص لوله عصبی هستن
0
1399/12/29
fifi r
عزیزم این آزمایش ربطی الان ب اکو قلبش نداره اون چیزیه ک تو انومالی دیده شده رو گفتن ،
0
1399/12/29
fifi r
مسمومیت بارداری ک فک نمیکنم چیز مهمی باشه حالا یعنی ب سلامت بچه ربطی داشته باشه
0
1399/12/29
fifi r
ولی اون یکی رو نمیدونم
0
1399/12/29
fifi r
توکل ب خدا ایشالله ک هیچی نیست
0
1399/12/29
selin s
حتما آمینو بده انشااله که چیزی نیست ولی اینجور مشکلات رو نباید پشت گوش انداخت
یه خانومه روزی که رفتم آنومالی اومده بود میگفت بهم گفتن برم من نرفتم بچم پنجاه روزه فوت کرده به دلیل مشکل قلبی اونقد پشیمون بود خداروشکر باز باردار بود
یه خانومه روزی که رفتم آنومالی اومده بود میگفت بهم گفتن برم من نرفتم بچم پنجاه روزه فوت کرده به دلیل مشکل قلبی اونقد پشیمون بود خداروشکر باز باردار بود
0
1399/12/30
پزشک اوما
سلام بهتره جهت اطمینان کامل تر آمنیوسنتز انجام شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانومای مشهد کسی سنو ان تی رفته تازگی؟هزینه اش چقدر میشه؟
- لطفا تفسیر غربالگری اول دوقلو
- جواب سونو ان تی راتفسیر کنید
- سونوی انتی در یازده هفته و چهار روز
- مژگان رفتی سونوی ان تی🙋🙋🙆🙆
- سلام خانوما این شما و این سونوی nt لطفا تعیین جنسیت کنید
- سلام خانم دکتر 😍😍عکس سنو میزارم همه چی خوبه ایا؟
- جواب غربالگری و ریسک یا نرمال
- تشخیص جنسیت اومایی ها🧐
- سلام دکتر سنو انتی دوستم ببینید همچیش خوبه ؟؟




