Ooma
پرسش (1399/12/29):

خانوما ازمایش غربالگری ببیند ریسک زده توروخدا زود بیان

سلام خانما خسته نباشید من تو غربالگری اولم nt۲/۵بود تو انومالی دومم ان تی تو سونو نوشته۳/۴ تو ازمایشم ک میبینین این نوشتن ریسک ک نمیدونم بالاس یا ن ! دکترا الان بهم هشدار دادن ک خطرناکه رفتم اکوی قلب ک گفت دهلیز چپ جنین کوچک تر از راسته و وریدهای ریوی دیده نمیشه ک سقط نوشته بودن یاهم ک تو هفته ۲۶هفته دوبار برم اکوی قلب من سقط نکردم تصمیم گرفتم ۲۶ هفته دوباره برم اکو ولی دکتر گفت برو امینوسنتز ک ببینم کلا چه مشکلی داره ایا احتمال خطر هس
خانوما مال دوستمه نگرانه کمکش کنید

خانوما ازمایش غربالگری ببیند ریسک زده توروخدا زود بیان
خوبه ک
اون دوتای آخری چیه، من ندیدم تا حالا
خودمم نمدونم
پره اکلامپسی مگه همون فشار خون بارداری نیست؟
نمیدونم بخدا
الان ۲۰ هفته و دو روزشه💢💢💢💢
یادم شد بگم
باید سلفری بدن مشکوک به مسمومیت بارداری و نقص لوله عصبی هستن
عزیزم این آزمایش ربطی الان ب اکو قلبش نداره اون چیزیه ک تو انومالی دیده شده رو گفتن ،
مسمومیت بارداری ک فک نمیکنم چیز مهمی باشه حالا یعنی ب سلامت بچه ربطی داشته باشه
ولی اون یکی رو نمیدونم
توکل ب خدا ایشالله ک هیچی نیست
حتما آمینو بده انشااله که چیزی نیست ولی اینجور مشکلات رو نباید پشت گوش انداخت
یه خانومه روزی که رفتم آنومالی اومده بود میگفت بهم گفتن برم من نرفتم بچم پنجاه روزه فوت کرده به دلیل مشکل قلبی اونقد پشیمون بود خداروشکر باز باردار بود
سلام بهتره جهت اطمینان کامل تر آمنیوسنتز انجام شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه