روی رنج ازمایشگاه طبیعی نیست
هم قندت خوبه هم تیروئید مشکلی نیست
خواهر شما که آزمایش دادی بعد از ناشتا صبحانه هم باید بخوریم برای آزمایش یا نمیخواد
توی ازمایشگاه یه پودر بهت میدن توش ای میریزی اونو تو پنج دقیقه میخوری
تا دوساعت نباید چیزی بخوری
من ساعت ۹ ازم خون گرفتن و شربت رو خوردم ساعت ده یک بار خون دادم گفتن میتونم اب بخورم ساعت یازده هم خون ازم گرفت بعد صبحانه خوردم
سلام قند خوبه قرص تیرویید میخورید ؟