من ب دکتر سونو گفتم انقد مسخرم کرد گفت اگه حقیقت داره بگو ماهم بدونیم😂
من صد و چهل و خورده ای و دختر الکیه عزیزم
اصن ربطی نداره
به جز سونو به هیچی اعتبار نیس
من 162 دختر بود.. ولی الکیه
من همه علائم دختر داشتم
همش الکیه
واااای پس اگه اینطور باشه اصصصلا درست نیست
واقعا اینطور که بچه ها میگن حق داشته دکتره..اما تو گوگل هم نوشته این مطلبو .که معلوم شد صحت نداره
واسه من ۱۶۵بود.بنظرتون تو سونو ان تی میگن جنسیتو؟
الکیه برا من ۱۷۰ بود و پسر
اصلا ربط نداره برا پسر من ۱۷۰ بود
من ۱۳۳ و دختر ب علائمو ضربان ربطی نداره