من الان هفته یازدهم. یه احساس هایی دارم تو دلم ،حس میکنم یه چیزی تکون میخوره..
اما نمیدونم باده، درده، جنینه، چیه؟
کسی همچین حسی داشته؟ از چند هفتگی حرکات جنینتون رو حس کردید؟
پرسش (1399/10/03):
حرکات جنین از کی حس میشه؟
953
59
1399/10/03
سوال کننده
0
1399/10/03
باران جلالی
میگن باده
0
1399/10/03
باران جلالی
منم این احساسودارم
0
1399/10/03
سوال کننده
اا کلی ذوق کردم که بچمه🤣
2
1399/10/03
💎 sara 💎
الان که نفخه صددرصد
0
1399/10/03
سوال کننده
آره مشکل معده و نفخ هم دارم. اما آخه این احساسو اون پایین دارم. سمت تخمدان ها
1
1399/10/03
zizi golo
حرکات رودته..مث نفخ
1
1399/10/03
zizi golo
😂😂😂😂
2
1399/10/03
سارا اعظمی
عزیزم زوده من هنوزم احساس نکردم عزیزم
1
1399/10/03
farehe f
من تازه دارم ییک چیزایی حس میکنم
1
1399/10/03
zizi golo
ماله همه همون پاییناس😂😃
2
1399/10/03
معصومه 🌹
به این زودیا حس نمیکنی عزیزم . احتمالا نفخه . من تازه جفتمم خلفی بود از هفته ۱۴ یک ذره حس میکردم
0
1399/10/03
سوال کننده
بچه ها من از همون اول که فهمیدم باردارم ، لکه بینی داشتم و هنوز قطع نشده . دکترم برام نوشته بود ۱۵ دی برم سونو ان تی. به نظرتون اگه هفته دیگه برم زوده؟ آخه خیلی استرس دارم واسه لکه هام. همش میترسم جنینم مرده باشه و نفهمیده باشم.
0
1399/10/03
سوال کننده
😂😂
0
1399/10/03
یاسمین 👑
مگه سنو نرفتی
0
1399/10/03
سوال کننده
سونوی معمولی رفتم واسه قلبش . که دکتر گفت خوبه. ۷ هفتگی سونو قلب رفتم
0
1399/10/03
یاسمین 👑
برا لک بینی شیاف نداد
0
1399/10/03
سوال کننده
چرا از همون اول تا حالا دارمشیاف استفاده میکنم
0
1399/10/03
یاسمین 👑
منم لک بینی دارم شیافت آمپول بم داد
0
1399/10/03
سوال کننده
ولی بهتر نشدم
1
1399/10/03
یاسمین 👑
منم😔
0
1399/10/03
سوال کننده
هفته پیش که دیگه از لکه تبدیل شد به خون قرمز و روشن. که شیاف روزی ۲ بار استفاده کردم ، خونریزیم قطع شد ولی لکه ها و ترشح های قهوه ایم همچنان هست
0
1399/10/03
سوال کننده
چه آمپولی بهت داد؟
0
1399/10/03
aki .....
من هنوز هیچی حس نمیکنم شما ۱۸ هفته و چند روز هستین ؟
1
1399/10/03
یاسمین 👑
منم ترشحات قهوایی دارم
1
1399/10/03
یاسمین 👑
فرتیژست
1
1399/10/03
MaMaNe Deniz❤Delana
الان خیلی زوده گلی باده روده هست
1
1399/10/03
سنجد و کنجد 😍
منم همینطوریم
بعضی وقتا مشخصه باده
ولی نبضشونو رو قشنگ احساس میکنم
بعضی وقتا مشخصه باده
ولی نبضشونو رو قشنگ احساس میکنم
1
1399/10/03
♡minaa♡ ♡o♡
من که ۲۶ هفته تکون خورد
1
1399/10/03
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
من از هفته ۱۹ و۲۰ حس کردم
1
1399/10/03
بتول بانو
من از هفته 20حسش کردم
1
1399/10/03
هیما 🧿🧿🧿🧿
براشما زوده فعلا،من از ۱۸آذر احساسش کردم
0
1399/10/03
سوال کننده
پس حالاها منتظر نباشم
0
1399/10/03
سوال کننده
شما رفتی واسه nt؟
1
1399/10/03
maryam h
حرکتش کلا با نفخو اینا فرق داره من یک هفتس متوجه میشم ضربه میزنه
0
1399/10/04
سوال کننده
الااااهی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بهترین هفته برای تعیین جنسیت
- تشخیص تخمک گذاری با سونوی واژینال
- چجوری بفهمم جنین تکون میخوره
- تشخیص جنسیت اومایی ها🧐
- سلام سوالم راجب علائم دخترو پسریه
- تشخیص زایمان طبیعی یا سزارین در چندهفتگی مشخص میشه؟
- لطفا جنسیت بچمو بگید
- تشخیص بی بی چک
- تشخیص جنسیت از روی انتی
- بچه ها چجوری با چه ازمایشی میشه فهمید که یکی سرطان داره یا نه




