معمولا دکمه خاموش روشن کردن با کم کردن صدا همزمان فشار بدی میگیره
قبلا یه چیزی تو منو ها بود میکشیدم کنار میومد چندتا چیز که عکس صفحه هم بود ولی الان هیچی نیست
دکمه خاموش و دکمه کم کردن صداروهمزمان فشار بده
ممنونم عزیزا عکس از صفحه گرفت ولی کسی میدونه اون منو که از کنار میومد چطور میاد
عزیزم دستت رو روی صفحه بکشی عکس میگیره
از بالا صفحه بکش پایین اونجایی ک نت روشن میکنی .عکس قیچی هست اونو بزنی عکس میگیره
سلام عزیزم برا منم a51 هست
باید دستت رو بکشی رو صفحه گوشی
سلام دستوبکش روصفحه عکس میگیره
عزیزمبرو تنظیمات گوشی.
قابلیت دسترسی
مهارت و تعامل
عبارت دوم منوی دستیار رو روشن کن
این منوی دستیاره که مثل یه هاله ی گرد رنگ روی صفحه هست.
اگه پنل کناری صفحه رو میگی بگو اونم بگم
اینا رو که گفتی انجام دادم بعد زدم نماد کناری صفحه درست شد حالا ممنونم
دستت تون درد نکنه درست شد