Ooma
پرسش (1399/10/15):

عکس گرفتن از صفحه گوشی

سلام من گوشیم a51 هستش کسی میدونه چطور میتونم از صفحه عکس بگیرم

معمولا دکمه خاموش روشن کردن با کم کردن صدا همزمان فشار بدی میگیره
قبلا یه چیزی تو منو ها بود میکشیدم کنار میومد چندتا چیز که عکس صفحه هم بود ولی الان هیچی نیست
دکمه خاموش و دکمه کم کردن صداروهمزمان فشار بده
ممنونم عزیزا عکس از صفحه گرفت ولی کسی میدونه اون منو که از کنار میومد چطور میاد
عزیزم دستت رو روی صفحه بکشی عکس میگیره
چطور
؟؟
از بالا صفحه بکش پایین اونجایی ک نت روشن می‌کنی .عکس قیچی هست اونو بزنی عکس میگیره
سلام عزیزم برا منم a51 هست
باید دستت رو بکشی رو صفحه گوشی
برا من اون قیچی رو نداره
سلام دستوبکش روصفحه عکس میگیره
عزیزم‌برو تنظیمات گوشی.
قابلیت دسترسی
مهارت و تعامل
عبارت دوم منوی دستیار رو روشن کن
این منوی دستیاره که مثل یه هاله ی گرد رنگ روی صفحه هست.
اگه پنل کناری صفحه رو میگی بگو اونم بگم
پنل کناری رو منظورمه
ممنون میشم بگی
اینا رو که گفتی انجام دادم بعد زدم نماد کناری صفحه درست شد حالا ممنونم
دستت تون درد نکنه درست شد
برای من دو مدلم داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه