ساعت ۴ زنگ زدم به دکترم که گفت سریع بیا مطب رفتم برام سونو نوشت دوبار سونو انجام دادم یبار ساعت ۶ یه بارم ساعت ۹ هردوبار بچه هیچ تکونی نخورد هرکاری کردیم خلاصه بهم گفت برو ببین دکترت چی میگه منو فرستادن یه بیمارستان دیگه اورژانسی بستری بشم حتی امکان زایمان هم بهم دادن با هزار ترسو دلهره رفتم اونجا همش از بچه نوار قلب گرفتن ساعت ۱۱ شب بود که ۸ بار تکون خورد خلاصه از زایمان در رفتم دوباره صبح باید سونو بدم و خیلی هم باید حواسم جمع باشه به تکونا....برام دعا کنید نینیم تکون بخوره اگه تکون نخوره زایمان میکنم 😢
4
1399/10/15
..... ....
من بعضی وقتا سه روز تکون نمیخورد😶😶 فک کردم طبیعیه، امیدوارم که مشکلی نداشته باشی گلم
0
1399/10/15
sarajee 💋
خداروشکر حرف گوش دادی تو فکرت بودم حاست دیگه حمف باشه
1
1399/10/15
..... ....
الان هم تکون هاش کمه فقط زمان خاصی تکون میخوره
0
1399/10/15
سوال کننده
تکون که بخوره خوبه مال من هیچ تکونی نداشت از دیروز تا ۱۱ شب امشب یه نبض هم نزده بود دوبار سونو شدم یه جا نشسته بود به خاطر همین گفتن باید برم زایشگاه بستری بشم همیشه پیگیر تکونا باشید الان به من گفتن هر نیم ساعت باید ۵ تا حرکت کنه صبحم باز سونو برم ببینم چخبره
0
1399/10/15
سوال کننده
ممنون
2
1399/10/15
Parisa ♡🦋
عزیزم سیما جان انشاالله خیره
نگران نباش فقط ک تاثیر میزاره رو نینی
شکلات و چیزای شیرین بخور برات بندری میره😍
نگران نباش فقط ک تاثیر میزاره رو نینی
شکلات و چیزای شیرین بخور برات بندری میره😍
1
1399/10/15
فاطمه 🧚
امیدوارم که بچت صحیح وسالم باشه وهیچ مشکلی برات پیش نیاد.
0
1399/10/15
sarajee 💋
نبودی امشب
0
1399/10/15
sarajee 💋
من وقتی اینجا دعوا میکنم تکون نخورده پاشو برو بیمارستان چون خیلی مهمه اونم یه روز
0
1399/10/15
sarajee 💋
سونوتو بزار ببینیم دستته
0
1399/10/15
sarajee 💋
یه وقت دکترتم نیست برو مستقیم بیمارستان خودشون چک میکنن
0
1399/10/15
فاطمه 🧚
بنده خداحتما رفت خوابید
0
1399/10/15
فاطمه 🧚
من اینحور تاپیکارومیبینم کلی استرس میگیرم همه خاطرات بدم میادجلوچشمم.
1
1399/10/15
فاطمه 🧚
امیدوارم بچش صحیح وسالم باشه.
1
1399/10/15
فاطمه 🧚
🙏🙏🙏🙏🙏
0
1399/10/15
Parisa ♡🦋
کجا
سر درد دارم
ی امشب نکردمش حال ندارم انگار🤦♀️
سر درد دارم
ی امشب نکردمش حال ندارم انگار🤦♀️
0
1399/10/15
Parisa ♡🦋
نمیفمه این سیما ک
ببلعش😬😬
ببلعش😬😬
0
1399/10/15
sarajee 💋
خخخ دعواش کردم امروز رفت بینارستان
0
1399/10/15
sarajee 💋
تکون خیلی مهمه کمشم بده
0
1399/10/15
سوال کننده
پریسا جون هیچ واکنشی نشون نمیداد اصلا به هیچ چیزی
0
1399/10/15
سوال کننده
خسته ام از خستگی نمیتونم بخوابم در تلاشم که بخوابم...ممنون بابت دعای قشنگت و انشالله نی نی خودتم به زودی ببینیم ❤
0
1399/10/15
MaMaNe Deniz❤Delana
اخی عزیزم نگفتن چرا تکون نمیخوره مشکلش چیه؟؟؟؟
0
1399/10/15
MaMaNe Deniz❤Delana
انشاالله ک هیچی نیس توکلت بخدا
0
1399/10/15
shaghayegh ...
وای سیما خوبییییی حالا
0
1399/10/15
shaghayegh ...
الان بستریت کردن؟
0
1399/10/15
shaghayegh ...
عزیزم انشاالله ک چیزی نیست خیره انشاالله
0
1399/10/15
tandis rezaee
امپول ریه دی؟
0
1399/10/15
سوال کننده
یه دور بند ناف دور گردنشه والا دکتر سونو هم تعجب کرده بود هرکاری میکردیم اصلا تکون نمیخورد دیشب گفتن اگه تکون نخوره سزارین میشی بچه میره دستگاه اونقدر نذرو نیاز کردیم که
0
1399/10/15
سوال کننده
سلام شقایق جون خوبم مرسی دیشب بستری بودم خداروصد هزار مرتبه شکر که بچه تکون خورد اگه دیشب تکون نمیخورد به دنیا میاوردنش
0
1399/10/15
سوال کننده
نه نزدن دکترم دور از جون گاوه گاو دیشب منو فرستاد دولتی خودشم اصلا نیومد
0
1399/10/15
farehe f
انشالله ک نی نی ت تکون بخوره عزیزم . خداروشکر ک حال نی تی ت بهتره . دعا میکنمب موقعش سالم بغلش کنی عزیزم
0
1399/10/15
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
سلام سیما جان
تایپیکت الان دیدم چطوری خوبی
الان در چ حالی؟
تایپیکت الان دیدم چطوری خوبی
الان در چ حالی؟
0
1399/10/15
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
الان بستری هستی
0
1399/10/15
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
آمپول ریه حتما بزن
0
1399/10/15
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/10/15
farehe f
قربوونت💖💖
0
1399/10/15
سوال کننده
سلام شقی جون بهترم شکر نه مرخص شدم خداروشکر اگه بچه تکون نمیخورد نگهم میداشتن که به دنیا بیارنش اونقدر نذرو نیاز کردم نه تکون میخورد ضربلن قلبشم پایین بود امپول ریه هم نزدم دکترم وحشیه اصلا خیلی بده
0
1399/10/15
سوال کننده
انشالله ههمون به سلامتی به دنیا بیاریمشون
0
1399/10/15
farehe f
انشالله
0
1399/10/15
farehe f
چیکارکردن ک تکون خورد عزیزم
0
1399/10/15
farehe f
ب نظرم دکترت عوض کن
0
1399/10/15
سوال کننده
هیچکاری نکردن فقط در حال گرفتن نوار قلب بودن چون ۸ بار تکون خورد مرخصم کردن منم از خدا خواسته بودم که مرخص بشم
0
1399/10/15
سوال کننده
اره امروز دنبال یه دکتر دیگم دکتر خودم مثل طلبکارا جوابمو میده عوضی
0
1399/10/15
farehe f
خوبه عزیزم خداروشکر خیلی مراقب خودت باش انشالله ب سلامتی
0
1399/10/15
farehe f
نی نی ت دخمله؟؟
0
1399/10/15
سوال کننده
اره دختره
0
1399/10/15
سوال کننده
فداتشم ممنون
0
1399/10/15
farehe f
من جفتم قدامیه خیلی کم حس میکنم تکوناش😭😭😭
0
1399/10/15
farehe f
اخی ماشالله خداحفظش کنه💜
0
1399/10/15
سوال کننده
میگن از ۲۸ هفته به بعد مهمه
0
1399/10/15
farehe f
عه ممنونم عزیزم😘😘
0
1399/10/15
سوال کننده
همچنین برای شمارو ❤
0
1399/10/15
سوال کننده
جفت منم قدامیه
0
1399/10/15
farehe f
خیلی سخته حس کردنش
1
1399/10/15
سوال کننده
من دیگه از ۲۶ هفته به بعد حسش کردم
0
1399/10/15
farehe f
اره منم حس میکنم ولی خیلی کم
0
1399/10/15
farehe f
مثلا در روز دوبار عیب نداره ب نظرت؟
1
1399/10/15
سوال کننده
هفتت بالاتر بره بیشتر حسش میکنی 😍
0
1399/10/15
farehe f
اخی انشالله ممنونم عزیزم💙💙😘
0
1399/10/15
سوال کننده
تو هفته های تو اصلا عیبی نداره نگران نباش میگم که ۲۸ هفته به بعد مهمه برای من از ۸ غروب تا فرداشب ساعت ۱۱ تکون اصلا نخورده بود حتی تو سونو هم نشون داد که تکون نمیخوره جوابو که بردم زایشگاه بهم گفتن برو بیمارستانی که دستگاه داره ۹۰ درصد زایمان میکنی
0
1399/10/15
سوال کننده
خداروشکر به خیر گذشت ولی باید خیلی مراقب باشم سرویکسم شده ۳۲ یه دورم بند ناف دور گردنشه
0
1399/10/15
farehe f
اخی بگردمش خیلی سخته ولی مادرشدن😭😭😭
0
1399/10/15
farehe f
خداروشکر ک حالتون خوبه عزیزم 💖💖💖
0
1399/10/15
سوال کننده
استرس بارداری زیاده عزیزم مخصوصا اولین بچه
0
1399/10/15
سوال کننده
ممنونم واقعا خداروشکر
0
1399/10/15
farehe f
اره دقیقا من هم خیلی استرس دارم
1
1399/10/15
سوال کننده
ولی استرس خوب نیست ریلکس باش هرچی ارومتر بهتر
0
1399/10/15
🌱 nstrn 🌱
سیما تو که از من بدتری واسه من گفتم یروز تکون نخورد میگفتی عادیه.اینهمه الکی استرس کشیدی
0
1399/10/15
سوال کننده
من خدایی عین خیالم نبود خواهرم زنگ زد گفتم بچه از دیروزه تکون نخورده گفت برو دکتر گفتم چیزی نیست که ولش کن گفت باید زنگ بزنی به دکترت بگی منم زنگ زدم بعدش دکترم گفت سریع بیا رفتم و اینکه تو سونو هم هیچ تکونی نداشت حتی یه انگشت به خاطر همین دیگه ترس اومد تو وجودم و اینکه گفتن باید زایمان کنی
0
1399/10/15
سوال کننده
۲۸ هفته به بعد گفتن مهمه
0
1399/10/15
🌱 nstrn 🌱
وروجک خاب بوده دیگه.ولی استرس نگیر باز ممکنه بعضی وقتا تکون نخوره .انشاالله به سلامتی میگذرونی
0
1399/10/15
🌱 nstrn 🌱
اره ولی به نظرم تا ۳۰ هفته ام ممکنه بعضی وقتا حرکت نکنه
0
1399/10/15
شادی👨👩👧 shadia
بچه ها جنین باید تو ماه اخر در روز چندبار تکون بخوره؟
1
1399/10/15
سوال کننده
دیگه از این به بعد باید مواظب باشم خدا کنارمونه
0
1399/10/15
سوال کننده
نمیدونم والا اطلاعی ندارم 🌻
0
1399/10/15
سوال کننده
حرکت نکنه اشکال نداره ولی خب اینم هست ضربان قلبش اومد پایین و هرکاری کردن تکون نخورد
0
1399/10/15
🌱 nstrn 🌱
عزیزم.خداروشکر ک تکون خورد چیزی نشد
0
1399/10/15
🌱 nstrn 🌱
منم دقیق نمیدونم اما کمتر میشه چون جاش کم میشه
0
1399/10/15
سوال کننده
فدات
0
1399/10/15
MaMaNe Deniz❤Delana
عزیزم خداروشکر ک مرخص شدی دیگه استرس بیخود ب خودت نده نی نی خوشکلت سالمه
0
1399/10/15
سوال کننده
ممنونم اره خداروشکر دوباره تکون میخوره 😢😢
0
1399/10/18
محبوبه ❤👨👩👧👧❤
سلام سیما جان خوبی؟ نی نی خوبه؟
0
1399/10/18
سوال کننده
سلام عزیزم فعلا تکون میخوره خداروشکر ولی خودمم استراحت مطلق شدم
0
1399/10/18
سوال کننده
نی نی گلت خوبه
0
1399/10/18
محبوبه ❤👨👩👧👧❤
خوب الهی شکر انشاءالله که سالم بغلش بگیری🙏
0
1399/10/18
سوال کننده
قربونت برم انشالله
0
1399/10/18
محبوبه ❤👨👩👧👧❤
نی نی منم خوبه الان راست نشسته وسط سفره 😁
0
1399/10/18
سوال کننده
عزیزم 😂😂😂
0
1399/10/18
سوال کننده
خدا حفظش کنه
0
1399/10/18
محبوبه ❤👨👩👧👧❤
زنده باشی گلم🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1115

