همین دیگه بالا گفتم +عکس فوری دوخط شد
0
1399/09/24
سوال کننده
هنوز ازمایش نرفتم برم کم نشون میده ۳ روز عقب زدم ivfم
0
1399/09/24
عطیه 🤱
والا مال منم خیلی کمرنگ بود هاله بود فرداش رفتم ازمایش بتام 286 بود
0
1399/09/24
رستا (◔◡◔)
سلام گلم منم سه روز بعد موعدم دوتا بی بی چک زدم دوتاش هم کم رنگ شد
ولی خب باردار بودم
همین که یه هاله ام بزنه یعنی مثبته
ولی خب باردار بودم
همین که یه هاله ام بزنه یعنی مثبته
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
کو عکسش ؟
0
1399/09/24
mohiiii ❤️❤️❤️
عکسشو بفرست؟
1
1399/09/24
سوال کننده

0
1399/09/24
مامانِ گردو .
اینا دوتاش صد در صد مثبته
0
1399/09/24
zeinab tg
شانار دختر بارداری😍
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
روز چند انتقالی
0
1399/09/24
رستا (◔◡◔)
مثبت عزیزم مبارکه😍😍😍😍😍
0
1399/09/24
سوال کننده
روز ۱۳ انتقال
0
1399/09/24
رستا (◔◡◔)
اولین بار بود ای وی اف کردی؟
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
اینو امروز زدی ؟
0
1399/09/24
سوال کننده
مرسی بچه ها 💋💋
0
1399/09/24
رستا (◔◡◔)
خواهر منم ماه بعد میره انتقال انشالله نتیجه بگیره
0
1399/09/24
سوال کننده
اره اولین بارمه
0
1399/09/24
mohiiii ❤️❤️❤️
مثبته مبارک باشه عزیزم
0
1399/09/24
سوال کننده
واسه صبحه فوری افتاد
1
1399/09/24
مامانِ گردو .
واسه مینا هم کم رنگ بود ولی دوقلو بودد
0
1399/09/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
مبارکت باشه عزیزم
0
1399/09/24
سوال کننده
ولی میترسم برم ازمایش کم نشون بده
0
1399/09/24
لعیا gh
الان خشک شده پررنگ شده؟
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
درگیر این کم رنگ و پررنگی نشو
0
1399/09/24
لعیا gh
مبارکه عزیزم
0
1399/09/24
سوال کننده
حوری خیلی محوه اخه میترسم برم منفی شع😭
0
1399/09/24
zeinab tg
مینا سه تا انتقال داده بود
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
واسه من روز ۱۲ پررنگ پرنگ شد
0
1399/09/24
سوال کننده
فدای همتون♥️♥️
0
1399/09/24
رستا (◔◡◔)
نه بابا نگران نباش
خودتو درگیر عدد بتا نکن
همین ک مثبت باشه کافیه
خودتو درگیر عدد بتا نکن
همین ک مثبت باشه کافیه
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
ولی بتا ۳۵۹ شد روز ۱۴
0
1399/09/24
سوال کننده
من ۴ تا انتقال دادم
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
یه دونه پسر هم بود
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
ن نترس
0
1399/09/24
رستا (◔◡◔)
اخی الهی😍
0
1399/09/24
zeinab tg
عزیزم
چی انتقال دادی؟
چی انتقال دادی؟
0
1399/09/24
مامانِ گردو .

0
1399/09/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
دقیقا عددش مهم نیس مخم اینه بالا بره
0
1399/09/24
رستا (◔◡◔)
جنین دبگه
0
1399/09/24
سوال کننده
قراره پتجشنبه برم ازمایش دعام کنین
0
1399/09/24
سوال کننده
جنین😊
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
ببین این عکس من واسه روز
۸
۹
۱۰
۱۲
انتقالم بود
۸
۹
۱۰
۱۲
انتقالم بود
0
1399/09/24
رستا (◔◡◔)
اره الان بچه ها یاد گرفتن
هی دوروز یبار میرن تکرار میکنن
ولی همین ک مثبت میشه دیگه نباید تکرار کرد
هی دوروز یبار میرن تکرار میکنن
ولی همین ک مثبت میشه دیگه نباید تکرار کرد
0
1399/09/24
سوال کننده
برا من عین وسطی توعه
0
1399/09/24
zeinab tg
میدونم مینا هر سه تا رو پسر انتقال داده بود،دوتاش گرفته بود
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
ولی یدونه پسر بود
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
ک متاسفانه سقط شد 😔
0
1399/09/24
سوال کننده
😭😭
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
بتا روز ۱۴ هم ۳۵۹ بود
0
1399/09/24
zeinab tg
عزیزم ایشالله جاش سبز میشه ب زودی
0
1399/09/24
سوال کننده
من از الان نگران قلبم
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
مرسی عزیزم
0
1399/09/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
چه خبره
0
1399/09/24
مامانِ گردو .
نگران نباش ' فقط انار تا میتونی بخور
0
1399/09/24
zeinab tg
یکتا گلی خوبی
0
1399/09/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
فقط خوشحال باش
0
1399/09/24
سوال کننده
آره هر روز اب پرتغال و انار میخورم دو لیوان بزرگ شیر و مربای به
0
1399/09/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
فربونت مامان زینب
0
1399/09/24
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
خیلی خوشحال شدم شانار جون
1
1399/09/24
zeinab tg
😘😘😘
0
1399/09/24
سوال کننده
♥️مرسی دوستای گلم دعا کنین بتام خوب باشه خیلی سختی کشیدم تا به اینجا رسیدم
0
1399/09/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
مبدونیم عزیزم خدا ه بهت ببخشه
0
1399/09/24
mozh z@
سلام عزیزم الهی شکر باردار شدی خیلی همیشه بفکرت بودم و دعاگو الحمدلله😍🙏💐
0
1399/09/24
نوال جوجوجون
وای شانار عزیزم ایشالله جواب مثبت بیای گلم خیلی خوشحال شدم برات😍😍😍😍😍
0
1399/09/24
azin 🧚♀️
عزیزم مبارکه
انشالله به خوبی و خوشی جواب آزتم مثبت میشه😍
انشالله به خوبی و خوشی جواب آزتم مثبت میشه😍
0
1399/09/24
مرضیه 1سال4ماه .......
سلام این یه هفته اس از موعدم میگذره و انگیزع ای برای بی بی ندارم
0
1399/09/24
mozh z@
سلام خوبی رفتی سونو نوال جونم
0
1399/09/24
mozh z@
خب یکی بزن خواهر انشالا مثبته
1
1399/09/24
مرضیه 1سال4ماه .......
از بس بی بی منفی دیدم دلو دماغ بی بی زدن ندارم
0
1399/09/24
mozh z@
بزن عزیزم توکل به خدا
0
1399/09/24
مرضیه 1سال4ماه .......
نمیدونم شاید فردا زدم ولی میدونم خبری نیست
0
1399/09/24
mozh z@
امید بخدا انشالا مثبت باشه عزیزم
0
1399/09/24
مرضیه 1سال4ماه .......
انشالله
0
1399/09/24
سوال کننده
💋💋
0
1399/09/24
سوال کننده
😚😚
0
1399/09/24
فاطمه ......
مبارکه عزیزمممم😍😍😍😍😍
0
1399/09/24
✨❤️ ✨❤️
مبارکهههه صاحب تاپیک
0
1399/09/24
Shiva Nour
مبارکه شانار😍😍😍
0
1399/09/24
نیلی 75
سلام عزیزم اینا برا چی خوبه؟
0
1399/09/24
نیلی 75
مبارکت باشه مطمئنم مثبته و بارداری
0
1399/09/24
محبوبه بانو
عزیزم به نظرم دو سه روز دیگه صبر کن ، چون آمپول ازادسازی زدی ، صبر کن تا اثر اون بره، بعد ازمایش بده
0
1399/09/24
محبوبه بانو
که خیالت کاملا راحت بشه و دکتر هم بهتر بتونه تصمیم بگیره
0
1399/09/24
محبوبه بانو
سعی کن ذکر هم زیاد بگی ، روزی ۱۰۲۳ تا توکلت علی الله
0
1399/09/24
محبوبه بانو
نگران قلب هم نباش ، تو ای وی اف، جنین های سالم رو منتقل میکنند. پس خیلی بعیده که قلب نداشته باشه
1
1399/09/24
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
0
1399/09/24
سوال کننده
برای خونرسانی
0
1399/09/24
سوال کننده
نه ۱۷ روز از امپولم گذشته چن روز قبل زده بودمش
0
1399/09/24
💞👪farzaneh👼 a
مبارکه مثبته 🌼🌼
احتمالا اول صبح نزدین کم رنگه
احتمالا اول صبح نزدین کم رنگه
0
1399/09/24
محبوبه بانو
پس مبارکه
خدا رو شکر
حتما مثبته
خدا رو شکر
حتما مثبته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



11815

