Ooma
پرسش (1405/02/23):

استفاده از کدوم اسکراب برای پوست

وقت بخیر خانما
من میخپام برای روشن شدن پویت صورت و بدن اسکراب استفاده کنم تو دیجی کالا زده بود اسکراب شکری و اسکراب نمکی
حالا کدوم بهتره؟مارک هم معرفی میکنید
میشه خودمون تو خونه اسکراب درست کنیم؟

پوستت چربه ؟
ممنون با توجه به اینکه خیلی گرونه به نظر شما برای چند بار استفاده خوبه؟
بعد از چند وقت جواب میده
برای تو حمام، من واسه گردن تا نوک انگشت پا که میزنم🤣، ۵ باری استفاده میکنم
حالا اگه مثل من بی رحمانه استفاده نکنید، خیلی بیشتر میتونید استفاده کنید
بستگی داره واسه پوست صورت یا بدن حتی بدن هم ملایم میخوای یا نه چون شکری ها یکم بافتش خشن تر هستن برتی لایه برداری بدن خوبه
من همیشه شکری میگیرم
من صورت و بیکینی و زیربغل و زانو میخوام
بعد از چند بار جواب میده؟
همون شکری بخر پس بستگی به نوع پوستت و میزان مصرفت داره دیگه در هفته 2-3بار بیشتر نباید اسکراب انجام بدی اگر برای روشن شدن میخوای میتونی از لیف لوفا هم کنارش استفاده کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه