سلام پسر من شکمش خیلی بزرگه از ۲۰ روزگی این اتفاق افتاد چندتا دکتر بردم خیلی از قطره ها رو امتحان کردم ولی بازم شکمش خیلی بزرگه الان ۲ ماه و ۲ هفته اش اویل که بادشکمشو میخاست خالی کنه خیلی زور میزد گریه میکرد بردم دکتری بهش شربت کامی کالم و بایو لاکت و دایمتیکون داد که من دایمتیکون نمیدم بهش چون با همون دوتا حالش خیلی بهتر شد و دیگاصلا زور نمیزنه و راحت بادشکمشو خالی میکنع اما شکمش هنوز خیلی بزرگه همه همش میگن چرا شکمش اینطوریه من فکرم خراب میشع
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



734
1402/08/22






