Ooma
پرسش (1399/09/08):

قد و وزن نی نی اتون تو دو ماهگی

مامانای همیشه مهربان میشه بگین قد وزن بچههاتون تو د ماهگی چقد بوده؟ نسبت به تولدشون چقد اضافه کردن ؟
دختر من دوماهه ۵ کیلو هست و قدشم ۵‎٨ سانته نسبت به تولدش ۱۷۰۰ گرم وزن اضافه کرده و ۱۱ سانت هم قدش.
کم نیست به نظرتون قد و وزنش؟

از منم همینه حدودا
طبیعیه
چند روز دیگه دوماهش خلاص میشه
من امروز دوماهه و یک روزشه
خوبه دیگه ..عزیزم ماشاله
خب چرا میگن وزنش کمه؟ نگرانم
به منم هی میگن وای چاقش کن.وای لاغر سده وای فلانه
گوش نده.رو جدول قد و وزن بهداشت برو جلو
کجاش کمه ؟🤔🤔🤔.
من دخترم 4ونیم بود
پسر من وزن تولدش ۳ بود
دو ماهگی ۵۳۰۰
قدشم ۴۸ بود الان ۶۰
رو نمودار کە خوبه ظاهرشم لاغر نیست ولی خب همه انتظار غول دارن ازمون
خوبه ک وزن بچت
بیخیال حرف بقیه وقتی نرماله چیکار به بقیه داری
مال شما چقد بود
آهان دیدم مرسی
پسر منم 3420 قد 51 دنیا اومد
الان دو ماه و هفده روزش قدش 61 وزنشم 6500
خدا حفظش کنه مژگان خانم
دختر من موقع تولد ٣٧٠٠ بود ۴٠ روزگی ۵٧٠٠ بود یه هفته دیگه واکسن داره‌طفلکی😭
واکسن زدنی تب نکرد ؟
من امروز واکسنشو زدم یه کم بیقراره ولی تب نکرده
ماشاالله 😍😍😍😍
فدات
بهداشت گفت اضافه وزن داره بهش زیاد شیر نده
زیاد گریه کرد واکسن زدنی ؟😢
ای جانم والا منم تا دلم بخواد شیر می خوره ولی خب وزنش 5 کیلو بود
اون لحظه زیاد نه ولی الان ک بیقراره و گاهی هم دلش پره اینقد معصوم نگام می کنه دلم کباب میشه
ای جان الاهی بمیرم زبون هم ندارن که بگن کجاشون درد میکنه.
من از الان نگران واکسن دخترمم
پاهاشو ببند که زیاد تکون نده
خدا نکنه خب آدم از همین دلش کباب میشه
گذاشتم تو گهواره
فدات عزیزم همچنین کوچولو شما رو 😘
یه لحظه میخوابه دوباره درد بیدارش می کنه
یه لحظه میخوابه دوباره درد بیدارش می کنه
ای جونم ماشاالله چه نازه خدا حفظش کنه عزیزم
فدات خانمی با گل پسر شما
سلام نینیت خوبه ؟
سلام فرییا جون خوبه ولی کلا تو بغلمه
خب خدارو شکر
درد داره ؟
تب نداره پاش که تکون میخوره درد داره هر چهار ساعت بهش قطره استا دادم
اره الهی بمیرم براش درد داره
انشالله زود خوب بشه درد پاش
فدات عزیزم ممنون که به فکرم بودی
😘😘
دخترت چطوره ؟
سلام فریبا جون والا امشب خیلی خوب خوابید الانم عالیه
ممنون عزیزم
خب خداروشکر انشالله همیشه سلامت باشه 😘
امیدوارم رستا هم واکسن زدنی راحت بخوابه و درد نداشته باشه
آره گلم من هر ۴ساعت قطره می دام و زود زود کم کمپرس سرد میذاشتم شکرخدا فقط یه ذره بی تابی کرد پاهاشم ببندی که زیاد تکون نده خیلی خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.