من ۲۵روز پیش زایمان کردم ۷ ساعت درد طبیعی کشیدم و آخرشم سزارین شدم. بخاطر زور دادن بیرون زدگی مقعدم یه کم ، زیاد شده ،ببخشید موقع دفع خیلی اذیت میشم با اینکه یبوست هم ندارم، بنظرتون پماد هموروئید خوبه استفاده کنم؟ یا چه راهکار دیگه ای دارید؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



625
1399/08/20





