سلام مامانای قشنگ.به امید خدا دارم آتلیه تخصصی خودم رو افتتاح میکنم خوشحال میشم ببینمتون و بزرگ شدن ثمره ی عشقتون رو به تصویر بکشم.
عکاسی با تجهیزات کامل توی منزل خودتون هم انجام میدم برای مامانایی که از کرونا میترسن یا سختشونه بیان بیرون از خونه. من آتلیمو به خونشون میارم.
پیج اینستام@mana.baby.photography
در جریانین که همه ی آتلیه ها افزایش قیمت داشتن من با کیفیت بالا و همون قیمت قبل عکاسی و ادیت و چاپ رو انجام میدم و یک مسابقه ام داخل پیج گزاشتم.ممنون میشم به پیجم سر بزنین.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



470
1399/07/02




