خانوم های رشتی یه دکتر خوب بهم معرفی کنید؟خسته شدم از بس دکترای چرت و پرت و پولکی رفتم ؟
0
1399/07/11
عاطفه صالحی
علتشو نگفت جی بود؟
0
1399/07/11
👑m.mohamadi 👑
میگفت یه روز بود تکون نمیخورد تو 37 هفته رفت دکتر دید این اتفاق افتاده و دکترش گفته متاسفانه تمومه و باید طبیعی درش بیاریم بعد دیدن گمونم بند ناف پیچیده بوده
0
1399/07/11
👑m.mohamadi 👑
من اتفاقی عکسو دیدم
0
1399/07/11
👑m.mohamadi 👑
پیامو بد خوندم انگار نوشته بود بیاید عکس بچمو ببینید منم رفتم عکس یه نی نی تازه بدنیا اومده رو ببینم که بعد متوجه عنوان تاپیکش شدم.من وارد تینجور تاپیکا نمیشم چون روحیه فوق العاده حساسی دارم😭
0
1399/07/11
عاطفه صالحی
اخ😫😫😭😭منم خیلی شبا بد جابجا میشم و به پشت میخوابم
خدا بهمون رحم کنه
خدا بهمون رحم کنه
0
1399/07/11
عاطفه صالحی
منم همینطور اگه عکس هم ببینم واویلا از ذهنم دیگه بیرون نمیره
0
1399/07/11
👑m.mohamadi 👑
منم😑
0
1399/07/11
👑m.mohamadi 👑
من الان اینجورم دقیقا جلو چشممه خدا به دلش صبر بده
0
1399/07/11
👑m.mohamadi 👑
خدا آدمو گیر دکترو سونوگرافی نابلد و بد نندازه
0
1399/07/11
👑m.mohamadi 👑
اوما چرا هنگه اخه😬
0
1399/07/11
عاطفه صالحی
اره واقعا. کجایی بود خانومه؟؟
0
1399/07/11
عاطفه صالحی
کلا دو روزه نتم داغونه
0
1399/07/12
👑m.mohamadi 👑
نمیدونم ولی میگفت سونوگرافی بیشعور تشخیص نداده آب دور بچه کم شده😑😑😑😬
0
1399/07/12
عاطفه صالحی
😤😤😤😤
0
1399/07/14
👑m.mohamadi 👑
سلام بچه ها من دو روزه نی نیم میاد بالا سمت معدم خودشو انگار سفت میکنه و فشار میده برا چند لحظه معدم سفت میشه.طبیعیه؟
0
1399/07/14
محدثه محدثه
سلام عزیزم آره
0
1399/07/14
محدثه محدثه
الان من بچم با پاهاشم میزنه زیر رحمم در حدی که جیشم میریزه😁
0
1399/07/14
👑m.mohamadi 👑
نه منظورم ضربه نیستا خودشو سفت میکنه یه گوشه مثلا سمت راست معده جمع میشه انگار میخواد از پوست بزنه بیرون
0
1399/07/14
محدثه محدثه
ببین تکونا شامل سفت شدن بچه هم هستن ، یا خودشونو سفت میکنن یا لگد میزنن ، طبیعیه اگه خیلی در طول رو تکرار بشه یعنی فقط سفت کنه و تکونی نداشته باشه
0
1399/07/14
👑m.mohamadi 👑
اوخی چلا خودشو سفت میکنه شیطون😁😍😍😍
0
1399/07/14
👑m.mohamadi 👑
اولین باره حس میکنم چقد باحاله😍
1
1399/07/15
محدثه محدثه
عزیزم آره به نظرم سه ماه آخر درسته خیلی برای مادر سخته ولی این تکونا خیلی شیرینش میکنه و به آدم حس مادری میده ، من پسر اولم وقتی باهاش صحبت میکنه فسقل تو شکمم قشنگ سرشو میچسبونه به شکمم و میاد بالا انگار میخواد بهتر بشنوه خیلی حس خوبیه ، واقعا اونجا از ته دلم میخوام هر کی آرزوی بچه دار شدنو داره این حسو درک کنه🥰😍
0
1399/07/15
عاطفه صالحی
سلام عزیزم من تا الان احساس جمع شدن سفت شدن نکردم فقط دیشب که خواستم به پهلو بشم یهو بچم زودتر انگار خودشو چسبوند به پهلوم اولین بار بود همچین حسی داشتم
0
1399/07/15
عاطفه صالحی
اوخی🥰😍الهی آمین
0
1399/07/15
👑m.mohamadi 👑
عزیزم😍خدا حفظشون کنه داداشیای گلوبرا هم.از الان باهم حرف میزنن😅😍
0
1399/07/15
👑m.mohamadi 👑
منم از وقتی اومدم تو 31هفته حس کردم قبلش حس نمیکردم
0
1399/07/15
سوال کننده
منمک اسیرم با اینکارش اینقدر سعت میکنه خودشو سمت معده هیچی درست و حسابی نمیتونمبخورم باید معده رو خالی کنم ک بتونم یه چی بخورم
0
1399/07/15
سوال کننده
اوخی عزیززززم خیلی حس شیرینیه
0
1399/07/15
👑m.mohamadi 👑
آره منم دقیقا سمت معدم سفت میکنه خودشو.😁😅منم ناهارم شده دو قاشق .بعدش هی ضعف میکنم.میگم مامان جان این همه جا برو پایین جا هستا😄
0
1399/07/15
سوال کننده
خخخ دقیاق چقدرم کگوش میدن 😂😂😂
0
1399/07/15
سوال کننده
بچه ها کسی رو جدیدا نمیدونید رفته اریا برای سز راضی بودن ؟
0
1399/07/15
عاطفه صالحی
من که نشنیدم جدیدا
0
1399/07/15
👑m.mohamadi 👑
عزیزم من گله شنیدم راضی نبودن فعلا تو رشت همه از پارس و گلسار راضین.
0
1399/07/15
عاطفه صالحی
دقیقا
0
1399/07/16
محدثه محدثه
سلام بهار جان منم یکی از دوستام رفته بود تقریبا سه ماه پیش زیاد راضی نبود تو که میخوای هزینه کنی فعلا من هر چی تحقیق میکنم به گلسار میرسم ، تازه برای زایمان اولیا اگه طبیعی باشه تخفیف داره برا منه بدبختو گفت ۴۵۰۰ 😅 میشه هزینه زایمانت اونم تازه طبیعی، بلا گرفته ها
0
1399/07/16
👑m.mohamadi 👑
😘
0
1399/07/16
👑m.mohamadi 👑
محدثه جان با چه شماره ای تماس میگیری برا سوال درمورد زایمان و هزینه ها؟
0
1399/07/16
👑m.mohamadi 👑
گلسارو میگم
0
1399/07/16
محدثه محدثه
ببین من با یه خانم مامایی آشنا شدم اون شماره یه خانومیو داد این اس ام اسشه بابت هزینه زایمان صبح روزهای زوج با خانم مشایخی تماس بگیرید .۳۴۹۰۰۳۵۳
0
1399/07/16
سوال کننده
پس همون احتمالا برمگلسار
0
1399/07/16
سوال کننده
مرسی عزیزم اره طبیعی اولی ها رو من شنیدم خیلی تخفیف میون سزش چقدره من ۴ت بیمه میده البته گفت آبان قرار د۱د جدیده زیادتر میشه
0
1399/07/16
سوال کننده
نهایتش تا ۲ت هم خودم بدم راضیم حالا تامینم ف کنم تا ۱.۲۰۰ت میده
0
1399/07/16
👑m.mohamadi 👑
ممنون عزیزم لطف کردی
1
1399/07/16
محدثه محدثه
قربونت ، انشالله که هر طوری فقط این چند هفته هم بخیر بگزره و عشقامون بیان بغلمون
0
1399/07/16
👑m.mohamadi 👑
ان شاالله.🙏🙏🙏
0
1399/07/18
عاطفه صالحی
سلام خوبین خوشگلا
0
1399/07/18
عاطفه صالحی
مهشادجان لواشک درست کردی؟
0
1399/07/18
عاطفه صالحی
😀
0
1399/07/19
👑m.mohamadi 👑
سلام عزیزم بابا رفتم حموم برگشتم دیدم همش آبش رفته ته گرفته سوخت😑
0
1399/07/19
محدثه محدثه
😅😅😅تو شرکت لواشک سازی بزن
0
1399/07/19
عاطفه صالحی
آخه دختر خوب همه لواشک تو محیط باز و زیر نور خورشید درست میکنن🤣 البته من تا الان درست نکردم
0
1399/07/19
عاطفه صالحی
همپا🤣🤣😍😍
0
1399/07/19
محدثه محدثه
نه بابا تو آفتتاب نیست فقط ، رو بخاریم میشه
0
1399/07/19
عاطفه صالحی
میگم من تا الان درست نکردم
ولی میوه خشک شده روی بخاری خوردم خیای خوشمزه میشه
ولی میوه خشک شده روی بخاری خوردم خیای خوشمزه میشه
1
1399/07/19
محدثه محدثه
آره من رو شوفاژ درست میکنم فصل سرما میوه خشک ، مخصوصا کیوی و سیب و به خیلی خوب میشه ، فویلو مچاله کن باز کن که میوه ها نچسبن دو سه روزه درس میشه میوه ها خیلیم خوب میشن به لواشک ترجیه میدم
0
1399/07/19
👑m.mohamadi 👑
باچه باچه😅
0
1399/07/19
👑m.mohamadi 👑
نه والا من همش رو بخاری درست میکنم خیلیم خوب میشه بخدا این خرمالوها بد قلق بودن😁😁😁
0
1399/07/19
عاطفه صالحی
خرمالوهای بد🤣🤣
0
1399/07/20
محدثه محدثه
نفهمید تو ببخشش🤣
0
1399/07/22
سوال کننده
بچه ها هستین
0
1399/07/22
سوال کننده
من رفتم سونو
0
1399/07/22
سوال کننده
وای چقدر این آزادبخش رو مخ بود ا ترس جرات نکردم بگم یع عکس ازش بده
0
1399/07/22
سوال کننده
وای خداییش جعفرزاده ماهه آنومالی من رفتم پیشش دقیقا ۱۵مین داخل بودم قشنگ چک کرد تو ۲۴هفته قشنگ ۲۰مین ک خودم گفتم خسته شدممم ولی این آزادبخش جالبه سونو آنومالی ملت میومدم نهایتش ۴مین
0
1399/07/22
سوال کننده
مال من ک سونو داپلر بود از همه اشون بیشتر شد
0
1399/07/22
سوال کننده
حالا بیاین از گلسار بگین قانعم کنید طبیعی شد شرایطم دکترم برم انگشتیم کنه ببینه لگنم خوبه یا نه
0
1399/07/22
👑m.mohamadi 👑
بسلامتی ...چی شد جفت رفت بالا؟؟؟؟؟؟😩😩😩😩
0
1399/07/22
👑m.mohamadi 👑
حالا چرا آزاد بخش رفتی بهار با اون اخلاق گندش
0
1399/07/22
👑m.mohamadi 👑
ای ول طبیعی😅😅😅😅به جمع طبیعی ها خوش اومدی.پیش ترابی رفتی؟بهت گفت کلاسارو شرکت کنی؟
0
1399/07/22
👑m.mohamadi 👑
من پیاده روی و ورزش گکل رو شروع کردم تا هفتم یخورده بالاتر بره بقیه حرکتارو شروع کنم.فعلنم بهار جان گلسار از همه بهتره مخصوصا برا زایمان طبیعی.تازه یه طرحی اومده برا زایمان اول اونم طبیعی تخفیف میدن فک کنم حدود 2800 بشه.البته اگه روش بیدردی بخوای هزینه میاد روش.من احتمال زیاد اپیدورال بشم یا گاز
0
1399/07/22
👑m.mohamadi 👑
کگل😁😁😁😁
0
1399/07/22
عاطفه صالحی
آزادبخشو دیدی
مرندی رو ببینی چی میگی اصلا اعصاب نداره
هیچ حرف نباید بزنی
دو دقیقه کلا طول میده😐
مرندی رو ببینی چی میگی اصلا اعصاب نداره
هیچ حرف نباید بزنی
دو دقیقه کلا طول میده😐
0
1399/07/22
عاطفه صالحی
من که تو این یک ماه ۴بار رفتم بخش زایمان بیمارستان گلسار پرستاراش خیلی مهربون بودن
و اتاق عملشم دل باز بود🤣
بخش بستریشم خلوت بود پرستار همش میومد بالاسرم
و اتاق عملشم دل باز بود🤣
بخش بستریشم خلوت بود پرستار همش میومد بالاسرم
0
1399/07/22
سوال کننده
فردا نوبت دکتر دارم عزیزپ پیش خاله آرزو سونو داپلر بود خیر سرم پیخواستم دستگاهش پیشرفته باشه ک خیالمون راحت باشه عبضی خیلی کصافط بود
0
1399/07/22
سوال کننده
چقدر خوب ۲.۸۰۰خیلی خوبه اره منم شنیدم ک تخفیف زدن من ماما همراه حتما میگیرم نهایتش ۵۰۰ت اونم میگیره بیما تکمیلی هم دارم
0
1399/07/22
سوال کننده
وای ن جعفرپور حاجی آباد عالیه خداییش ماهه
0
1399/07/22
سوال کننده
اه چ خوب پس عالیه من خودم پارسال بستری بودم اتاق وی آی پی بودم خداییش راضی بودم وی قسمت زایمانش شک داشتم
0
1399/07/22
عاطفه صالحی
من واسه سزارین گفتم که وی ای پی چجوریه
گفت ۱۰روز قبلش باید بیای رزرو کنی
گفت ۱۰روز قبلش باید بیای رزرو کنی
0
1399/07/22
عاطفه صالحی
ولی ۵سال پیش آریا همون چند روز قبل سزارین رفتم گفتم وی آی پی میخوام که خالی بود
0
1399/07/22
سوال کننده
ان شاءالله هممون زایمان راحتی داشته باشیم
0
1399/07/22
👑m.mohamadi 👑
من پرسیدم ماما همراه گلسار 600 میگیره.آره منم ماماهمراه حتما میگیرم
0
1399/07/22
👑m.mohamadi 👑
بهار تو زودتر زایمان میکنی بیا بگو چطور بود زایمانت و از ترابی هم بگو چطوره سر زایمان
0
1399/07/22
👑m.mohamadi 👑
ان شاالله....
0
1399/07/22
عاطفه صالحی
ان شاالله بی خطر باشه واسه هممون و نی نیمون سالم باشه😍🥰
0
1399/07/23
محدثه محدثه
سلام دوستان خوبین
0
1399/07/23
محدثه محدثه
بهار میبینیم که آزادبخش زده زخمیت کرده😅
0
1399/07/23
محدثه محدثه
منم فعلا ا نظر امکانات و نزدیکی دکتر گلسا اولویتمه
0
1399/07/23
محدثه محدثه
مامای همراه هم این مرکز ماه بانو میرم خوبه
0
1399/07/23
محدثه محدثه
کلاسای زایمان طبیعیش حداکثر چهار نفره برگزار میشه ماما همراه هم ۴۰۰ میگیره
0
1399/07/23
محدثه محدثه
مربیشم خیلی آرامش میده بعد همون مرکزش چون خودشون ماما هستن راهنمائیت میکنن تو خیلی موارد
0
1399/07/23
محدثه محدثه
از ۳۰ هفته دارم میرم کارایی که گفترو انجام دادم درد لگنم خیلی بهتر شده
0
1399/07/23
سوال کننده
حتما عزیزم برام خیلی دعا کنید همه چیز برا هممون خوب پیش بره ،مهشاد ماما همراه مال خود بیمارستان گیل بود همون شیخی؟
0
1399/07/23
سوال کننده
اه چقدرخوب خوب خانوم خسیس برای رفع درد لگن ب ما هم بگوووو من برم امروز بهم اوکی ورزش و اینا رو بده ورزش رو شروع میکنم پیاده روی
0
1399/07/23
سوال کننده
اره عبضی نذاشت ب مانیتور نگاه کنم
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
آره مال خود بیمارستانه دکتر ترابی بهم معرفی کردش روز زایمانتم خیالت راحته هست پیشت
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
روز زایمان هر بیمارستانی باشی میاد؟
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
من اینسری رفتم ترابی منشیش انقد بداخلاق بود اونی که سنش بالاست با همه دعوا داشت ایییییششششش
0
1399/07/23
سوال کننده
اه خانوم جاوید؟احتمالا اعصابشو خورد کردن ک مادر و دختر خداییش خیلی خوبن
0
1399/07/23
سوال کننده
اه چ خوب مهشاد شماره امو میذارم کی میای ک کاری داشتم تو واتس ازت بپرسم
0
1399/07/23
سوال کننده
کی میای تایم بده ک اومدی منم بیام
0
1399/07/23
سوال کننده
الان باهاش در ارتباطی ؟
0
1399/07/23
محدثه محدثه
اوخی انشالله به سلامتی و خیر سبک بشی
0
1399/07/23
محدثه محدثه
من گذاشته بودم حرکاتو تو گروه
0
1399/07/23
محدثه محدثه
اصلی ترنیش کگل و حرکات گربه و قورباغه و پروانه اینا خیلی کمکت میکنه
0
1399/07/23
محدثه محدثه
روز سگیش بوده پس
0
1399/07/23
سوال کننده
اه اینا رو بلدم دستت طلا عزیزم
0
1399/07/23
محدثه محدثه
خصوصیا میان حتما و تا دو ساعت بعد زایمان کنارته
0
1399/07/23
سوال کننده
محدث ا من میدونی پال خود بیمارستان بگیری بهتره
0
1399/07/23
سوال کننده
چون میتونن تو اتاق زایمانم همرات بیان
0
1399/07/23
سوال کننده
محدث وزن نی نی تو چقدر بود ؟سونو اخریکی رفتی و کی میری
0
1399/07/23
محدثه محدثه
خوب این مامای همراه خیلی وقتا بچرو خودشون میگیرن
0
1399/07/23
محدثه محدثه
من هفته ۳۰ رفتهبودم ۱۴۲۰ گفت
0
1399/07/23
سوال کننده
آهان ف کنم همون شیخی ک مهشاد هم میگفت
0
1399/07/23
سوال کننده
ماشا.. 😂😂😂😂😍کی دوباره باید بری ؟
0
1399/07/23
محدثه محدثه
الان موتدم آخر ۳۶یا اوال هفته ۳۷ برم
0
1399/07/23
محدثه محدثه
مال تو چنده مگه؟
0
1399/07/23
محدثه محدثه
وای اصلا انقدر کار دارم بهار 🙈کمد نگرفتم ، یکم ریزو خورد خرید دارم بازم ، عادل اصلا وقت نمیکنه زیاد باهام بیاد بیرون از اینور معلم آوشم هر روز یه خورده فرمایشی داره
0
1399/07/23
سوال کننده
منمنگرفتم محدث اسکول بازی در آوردم نگرفتم
0
1399/07/23
سوال کننده
الان همون ملامین ۹۰۰و ام دی اف ۱.۵۰۰ شده ۲.۵۰۰ملامین و ۳.۵۰۰ ام دی اف
0
1399/07/23
محدثه محدثه
وای دقیقا اصا ریده شده به همه چی
0
1399/07/23
محدثه محدثه
نگفتی وزن دخترتو چند گفت؟
0
1399/07/23
سوال کننده
اوایل ۳۷ هفته برو خیالتم راحت تره من ۳۴هفته و ۵ روز شد ۲.۳۰۰ ولی در اصل ۳۵ و ۱ روز بودم طبق ان تی
0
1399/07/23
محدثه محدثه
خوب فک کنم تا زایمان ۳۲۰۰ به بالا بشه
0
1399/07/23
سوال کننده
خیلی بخدا منم اونقدر دست بالا و سخت نمیگیرم ک چوس کلاس بذارم ولی واقعا بعضی چیزا لازمه منم هیچی نذاشتم خانواده ام بگیرن همه رو خودمون گفتم بچه ماست چ رسم الکی دارید
0
1399/07/23
سوال کننده
من ب ۲.۸۰۰راضیم محدث جر وا جر نشم😂😂😂
0
1399/07/23
محدثه محدثه
نه بابا اونطوریم نیست همه جر نمیخورن که😅🤣
0
1399/07/23
محدثه محدثه
آوش نزدیک ۳۸۰۰ بود
0
1399/07/23
سوال کننده
خواهر بزرگم بچه اش ۴.۲۰۰بود اصلا جر نخورد
0
1399/07/23
سوال کننده
ماشا...
0
1399/07/23
محدثه محدثه
پاره شدم ولی ترمیم شد 😁 ایندفعه دیگه گشاد راحت آرشا تشریف میاره 🤣🤣🤣
0
1399/07/23
محدثه محدثه
من برم ناهار درست کنم عزیزم فعلاااا😍😘
0
1399/07/23
سوال کننده
خخخخخ ان شاءالله ب سلامتی عزیزم زایمان کنی برو برو پیش پیش خسته نباشی
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
دختره خیلی خانومه ولی اون یکی موذیه دیدم خارج نوبت میفرسته این دختره رو بیجاره رو خیت میکنه
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
باشه عزیزم
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
الان هستم😁😁😁😁
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
آره.ببین کی نوبت داری پیش ترابی بگو میخوام کلاسارو شرکت کنم برا زایمان طبیعی بهت شمارشو میده بمن شماره دوتا ماما داد یکی گلسار یکی آریا.من گلسارو انتخاب کردم
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
نه شیخی نیست گلم من کیایی رو انتخاب کردم
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
من دو هفته پیش قیمت گرفتم وکیوم 1600 بعد الان رفتم گفت افزایش قیمت داریم روزانه میره بالا الان همون کار 2100
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
دقیقا منم همینطور.دیشب بابام زنگ زد گفت زشته بذا کمد و لااقل ما بگیریم گفتم نمیخوام چرا شما بگیرید همون ست کالسکه رو هم پشیمونم ازتون پول گرفتم بچه خودمونه یعنی چی این رسما آخه.
0
1399/07/23
سوال کننده
دختره دختر خودشه 😂😂😂
0
1399/07/23
سوال کننده
خوبکاری کردی منم فقط گفتم مثل همه نوه های دختر ک براشون گوشواره گرفتین برا دختر منمگوشواره بگیریدکافیه
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
پس چرا جفتشون فامیلیشون جاویدی هست؟؟؟😅😅😅من فک کردم عمه و برادر زادن
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
عزیزم😍 گوش فسقلیش رو قربون😘
0
1399/07/23
سوال کننده
نه مادر و دخترن منم شک داشتم دوستام گفتن اونسری هم یه خانومه اومده بود گفت دختر گلت چطوره گفت اینهاش گف ماشا.. چقدر بزرگ شده
0
1399/07/23
سوال کننده
مهشاد
0
1399/07/23
سوال کننده
خاله ارزو گفتمشماره ماما بده گفت اصلا نیاز نیست بچه های گیل خیلی عالینکمکت میکنن گفتم میخوام داشته باشم گفت نمیخواد 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😂
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
😅😅😅😅امان از دست این ترابی😁
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
همون روز بگیر بهار جان.یا میخوای من شمارشو برات بذارم
0
1399/07/23
👑m.mohamadi 👑
کلا نظرای مختلف داره تو یه شرایط ولی.... من اهنم مث دوستمه جفتمون دچار کم خونی شدیم سر بارداری بعد به اون گفته روزی دوتا آهن بخور بمن گفته روزی یکی شرایطمون عینه همه ها.من خودم روزی دوتا میخورم بهشم نگفتم اصلا.دکتر خوبیه ولی یه اخلاقای خاصی داره و به این ایمان پیدا کردم هییییچ دکتری خوب مطلق نیست خودت باید حواست به خودت باشه
0
1399/07/24
سوال کننده
اره منم آهنمکمه دوتا میخورم
0
1399/07/24
سوال کننده
اره مهشاد برامبذار درسته پرستارای اونجا خوبن ولی یکی ک قوت قلب بده بهت و باهات تا زایمان باشه یه چیز دیگه ست
0
1399/07/24
👑m.mohamadi 👑
موافقم
09393851563
09393851563
0
1399/07/24
سوال کننده
دستت طلا فامیلشم بهمبگو عزیزم
0
1399/07/24
👑m.mohamadi 👑
خواهش.خانم کیایی عزیزم.خیلی مهربونه
0
1399/07/24
👑m.mohamadi 👑
راستی ترابی بهت چی گفت در مورد تاریخ زایمانت مثلا در مورد شروع درد و این حرفا؟در مورد بیدردی حرف زدی؟
0
1399/07/24
سوال کننده
ن در مورد بی دردی و اینا گذاشتم جلسه آخر
0
1399/07/24
سوال کننده
تاریخ زایمانم گفت ک از ۳۶اتمام ورزش کن دیگه طبیعی تاریخش مشخص نبست تو ورزشتو کن یه ازمایش دوباره روتین نوشت گفت ۷یا ۵بیا باید تو پرونده ام باز نگاه کنم
0
1399/07/24
سوال کننده
مهشاد
0
1399/07/24
سوال کننده
با اینکیایی خودش تو گلسار هستش درسته؟؟؟تو باهاش حرفم زدی ؟؟؟؟؟اوکی کردق واسه روز زایمانت ؟؟؟
0
1399/07/24
👑m.mohamadi 👑
آره ماما گلسار هست آره هروقت سوال دارم میپرسم باهاش حرف میزنم.واسه زایمان هنوز چیزی بهش نگفتم منتظرم سونوی وزن برم اگه به امید خدا سفالیک بود دیگه اوکی کنم باهاش ولی پرسیدم گفت 600 هزینه ماما همراهه. درمورد بیدردی گفت با دکترت حرف بزن گفت اسپاینال اپیدورال و گاز رو گلسار داره وان نداره که میتونی بری حمام اتاق زایمان به کمرت آب گرم بگیری یا کلا دوش بگیری
0
1399/07/24
👑m.mohamadi 👑
گفت همراه میتونی بیاری شوهرتم میتونه بیاد تو ولی بهش اصرار نکن چون شاید راحت نباشه یا تحمل دردکشیدنتو نداشته باشه.آهنگایی که دوس داری رو انتخاب کن اون روز بیار گوش کن ازین حرفادیگه تو کلاسای آنلاینش بیشتر میپرسیم و جواب میده الان بهش پیام بدی ادت میکنه.شنبه ها کلاسه
0
1399/07/24
سوال کننده
اره بهش پیام دادم دستت طلا عزیزم گفت کلاسا رایگانه برا هزینه ماما جدا هستش
0
1399/07/24
سوال کننده
ولی قیمت رو هنوزنگفت مهشاد جان کلاسش ک ادم کنه توی واتس هستش؟
0
1399/07/24
👑m.mohamadi 👑
فدات😘
0
1399/07/24
👑m.mohamadi 👑
چیزی نگفت مگه بهت؟لینکی چیزی نداد؟
0
1399/07/25
محدثه محدثه
سلام بهار جان کلاساش معمولا آنلاین تو اینستا من چند باری دیدم ، خانم با حوصله ایه من یه بار باهاش صحبت کردم ، ولی به نظرم گرون میگه
0
1399/07/25
سوال کننده
نه نداد فقط لینک پیج رو داد گفت ریکوئست بده و اینا
0
1399/07/25
سوال کننده
ارهگفت آنلاین و مجانیه ؛چون مال خود بیمارستان واسه همین گفتن تا توی اتاق زایمان اقلا میتونه بیاد همراهم
0
1399/07/25
سوال کننده
راستی بچه ها برا زایمان طبیعی هم دکترامون میان درسته؟؟؟برا دوست من ک قائم بود ک ترابی رفته بود
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
همونه گلم تو رکوئست بده شنبه ها لایو داره
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
آره عزیزم میاد دکتر.تا باز شدن با ماما همراه هستیم سر بچه که مشخص شد موهاش دکتر میاد بچه رو میگیره .خدا کنه خوب بدوزه ترابی😅😅😅
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
گلسار قبلا کلاس حضوری رایگان داشت قشنگ ورزشا رو زیر نظر ماما انجام میدادی اما الان بهاطر کرونا فقط لایو😢
0
1399/07/25
محدثه محدثه
دکتر من گفت لحظه آخر میاد اکثر زایمان طبیعیا اینطورین
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
بچه ها یکی دیروز بیمارستان گلسار زاییده خیلی از پرسنل و رسیدگیشون تعریف میکنه🙌🙌🙌🙌
0
1399/07/25
سوال کننده
دوستم ک خیلی راضی بود میگفت ک خیلی دستش سبک بوده
0
1399/07/25
سوال کننده
تو همون پیج گلسار یا همین اوما؟
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
ان شاالله برا ماهام همینطور باشه
0
1399/07/25
سوال کننده
مهشاد شماره امو سیو کن
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
اوکی بفرست
0
1399/07/25
سوال کننده
بگو بپاکم
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
بپاک
0
1399/07/25
سوال کننده
بهم پیام بده تو واتس داشته باشمت
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
نه تو نی نی پلاس
0
1399/07/25
👑m.mohamadi 👑
اوکی الان
0
1399/08/21
عاطفه صالحی
سلام مامانا
از مهشاد خبر ندارین؟
از مهشاد خبر ندارین؟
0
1399/08/22
سوال کننده
سلام عاطفه جان نه والا تو واتس هم نییت اصلا
0
1399/08/22
عاطفه صالحی
سلام گلم
منم بهش تو وات پیام دادم جوابمو نداده
منم بهش تو وات پیام دادم جوابمو نداده
0
1399/08/22
عاطفه صالحی
نگرانش شدم
0
1399/08/22
سوال کننده
اوهوم
0
1399/08/22
محدثه محدثه
سلام بهار در چه حالی؟
0
1399/08/22
سوال کننده
سلاممحدث در حد ۱سانت بی حالی😂😂😂🤪
0
1399/08/22
محدثه محدثه
منم به مامام گفتم ، گفت نمیخواد بیای معاینه بمون خونه تا ببین دردت به کجا میرسه ، فعلا که از دو ساعت شد سه ساعت ، جای کم شدن زیاد شد🤣 اصا آرشا همه کاراش بر عکسه بچم
0
1399/08/22
سوال کننده
ان شاءالله هر چی خیره برامون اتفاق بیفته و زایمان راحتی داشته باشیم هممون
0
1399/08/23
محدثه محدثه
به امید خدا 🥰😍
0
1399/09/18
مامان سپهر و سهند kh
عاطفه جان زایمان کردی؟؟؟؟
وقت کردی بیا از خودت بگو از فسقلیت بگو
وقت کردی بیا از خودت بگو از فسقلیت بگو
0
1399/09/18
عاطفه صالحی
آره عزیزم. تاپیک زدم
گفته بودم بعد از بتا ان اس تی شدم که متوجه شدیم ضربان قلبش نامنظمه
بعد از اون هفته ای سه بار ان اس تی میرفتم و سونو بیوفیزیکال
که سری آخر ضربان قلبش افت داشت دکتر گفت ورش داریم بهتره
گفته بودم بعد از بتا ان اس تی شدم که متوجه شدیم ضربان قلبش نامنظمه
بعد از اون هفته ای سه بار ان اس تی میرفتم و سونو بیوفیزیکال
که سری آخر ضربان قلبش افت داشت دکتر گفت ورش داریم بهتره
0
1399/09/18
عاطفه صالحی
۳۷هفته و دو روز بودم
خداروشکز بچم ۲۸۰۰بود وزنش دستگاه نرفت
خداروشکز بچم ۲۸۰۰بود وزنش دستگاه نرفت
0
1399/09/19
مامان سپهر و سهند kh
خدارو شکر، مبارک باشه عزیزم، ایشالا صحیح و سالم و خندون باشین همیشه
0
1399/09/19
سوال کننده
مبارکه عاطفه جان خداروشکر
0
1399/09/19
عاطفه صالحی
مرسی گلی
ان شاالله شما هم فندقتو سلامت بغل کنی😍
ان شاالله شما هم فندقتو سلامت بغل کنی😍
0
1399/09/19
عاطفه صالحی
ممنونم بهارجان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- چنده ماه اقدام کردم بی نتیجه بود چیکارکنم؟
- آیا مصرف قرص اکسار در اقدام به بارداری مجاز است ؟
- دوستان لطفا همه بیاین تو انتخاب کادو کمکم کنید. خانمهایی که زایمان کردن هم نظرشون خیلی مهمه
- لطفا کمک کنید خیلی میترسم
- بچها کمک کنید لک دیدم
- ورزش مناسب دوره بارداری
- تعیین جنسیت بچه خاهر و جاری ام
- خانوما توروخدا جواب بدین
- تعیین جنسیت نی نی ۱۲هفته
- دیدن مارمولک تو خونه☹



1730

