خانمهای گل اومایی دوستم تازه زایمان کرده بچش دختره. میخوام برم پیشش. کادو چی ببرم؟ لطفا همه نظر بدن اصلا نمیدونم چی براش ببرم که خیلی خوشش بیاد. پول بدم لباس بچه بخرم یا هر چیزی؟ مخصوصا خانمهای که زایمان کردین از چه کادویی بیشتر خوشتون اومد که برا نی نی آوردن؟
پرسش (1398/08/14):
دوستان لطفا همه بیاین تو انتخاب کادو کمکم کنید. خانمهایی که زایمان کردن هم نظرشون خیلی مهمه
3007
31
1398/08/14
سوال کننده
0
1398/08/14
Nazi Nnnnn
پول خوبه
0
1398/08/14
sevda 💓
من به شخصه پولو ترجیح میدم با عروسک خوشگل موشگل
0
1398/08/14
سوال کننده
مرسی عزیزم ☺️
0
1398/08/14
سوال کننده
مرسی که نظر دادین.اره به نظر خودمم خوبه 😀
0
1398/08/14
سوال کننده
دوستان اگه کسی ایده ای داره لطفا بنویسه 🌹🌹
1
1398/08/14
هانیه مامان۷۵ی
ولا لباس خوبه همیشه موندگاره من خواهرشوهرم وخواهرم زایمانکردن هر لباسی روهرکی اورده بود بااینکه بزرگوکوچیک بودن هی میاوردنوخوشحال میشدن یادگاریه. پولم بدنیست
1
1398/08/14
fafa rf
بنظر من پول بهترین گزینست
1
1398/08/14
حَسیبا سادات
درجه بندی من اینه
پول
لباس
عروسک
پول
لباس
عروسک
0
1398/08/14
باران بهاری
اول پول بعد لباس،پول خیلی خیلی بهتره
0
1398/08/14
ستاره ❤
پول
4
1398/08/14
زهرا خ
پول ازهمچی بهتره چون
حالا اگ تولدی چیزی بود یچی واس کوچولوشون میگرفتی ذوق کنه بچه
ولی الان اون کوچولو نوزاده و واسه مامانه پول بهترین گزینس
حالا اگ تولدی چیزی بود یچی واس کوچولوشون میگرفتی ذوق کنه بچه
ولی الان اون کوچولو نوزاده و واسه مامانه پول بهترین گزینس
0
1398/08/14
🌺ننه شهریار و روشا🌺
مسلمه ک پول بهتره
0
1398/08/14
🌺ننه شهریار و روشا🌺
با این اوضاع شیرخشک و پدشک اولاش یکم سنگین و ادم کلافه میشه
تا بیای عادت کنی هدیه بقیه خیلی خوبه
میتونی مارک پوشکشم بپرسی پوشک بخری براش
اگه بدونی جقققدددررر ذوق میکنن مامانا😅
تا بیای عادت کنی هدیه بقیه خیلی خوبه
میتونی مارک پوشکشم بپرسی پوشک بخری براش
اگه بدونی جقققدددررر ذوق میکنن مامانا😅
0
1398/08/14
سارا 🐣
😂😂😂
0
1398/08/14
مهین 👶👦
من قصد دارم با کادوهایی که به پسرم میدن برا خودم یه تیکه طلا بخرم بعدا بزرگ شد میدم بهش
0
1398/08/14
مهین 👶👦
هم پول دوست دارم هم لباس
کلا هدیه رو بیشتر از پول دوست دارم
کلا هدیه رو بیشتر از پول دوست دارم
0
1398/08/14
مهین 👶👦
بچه ها من نزائیدم😭
خسته شدم
همه کار کردم
دم نوش خوردم
ورزش کردم
پیاده روی کردم
حتی حدود دو سانت بازم
لکه بینی گرفتم ولی درد منظم ندارم😭😭😭😭😭
خسته شدم
همه کار کردم
دم نوش خوردم
ورزش کردم
پیاده روی کردم
حتی حدود دو سانت بازم
لکه بینی گرفتم ولی درد منظم ندارم😭😭😭😭😭
0
1398/08/14
mozh z@
سلام خوبی نازلی
0
1398/08/14
mozh z@

این امپولا دکتر داده هفتم نهم یازدهم پریودی بزنم یادم رفت بپرسم ساعت ختصی داره یا نه مهم نیست هر وقتی زدم
0
1398/08/14
مهدیه کاظمی
میتونی بخور بخری ی سرچ بزن بخور برای کودک خیلی خوبه تازه برا خودشم مفیده
0
1398/08/14
مینا نیکروی
پوووووول
0
1398/08/14
سوال کننده
مرسی از همه دوستان ممنون 😀😍🌹💕💕💕💕
0
1398/08/14
monire N7
عزیزم بااین علایم یکی دوروز دیگه زایمان میکنی
ادامه بده تومیتونی
ادامه بده تومیتونی
0
1398/08/14
🧿mahyar_s🧿 🧿❤️🧿
پول ببر بهتره
0
1398/08/14
سوال کننده
👍
0
1398/08/14
شبنم دانشمند
اگه بچه بزرگتر داره برای اون به مناسبت خواهر یا برادر شدنش چیزی ببرین
0
1398/08/14
smy r
من خودم ب شخصه کادورو ب پول ترجیح میدم،،،ولی پول بزار تو پاکت یدونه عروسک نانازیم بخر همراش ک باکلاس باشه 🥰🥰🥰
0
1398/08/14
سوال کننده
نه عزیزم بچه اولشه ☺️
0
1398/08/14
سوال کننده
اره خودمم همین نظر دارم خیلی خوب میشه 🤗
0
1398/08/14
shirin ❤
میتونی کارت هدیه بگیری مبلغی که میخای بدی رو بریزی داخل کارت رو کارتم بگی برات بنویسن تولدت مبارک اسم بچه هرچی هست روی کارت بده بنویسنن مثلا یاسی جون تولدت مبارک
0
1398/08/14
سوال کننده
👌👏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




