سلام بر دکتر اوما و مامانای عزیز یه هفته ای میشه که سرما خوردم و از ترسم دکتر نمی رفتم ک سه چهار روز پیش رفتم دکتر عمومی و دارو داد اما مصرف نکردم و بدتر شدم میخوام ببینم این داروهایی که دکتر داده مضر نیست و میتونم بخورم
آزیترودر(آزیترومایسین)۵۰۰میلی گرم
استامینوفین_حکیم۵۰۰
آلتادین
پرسش (1399/04/06):
سرما خوردگی در بارداری لطفا بیایین
663
38
1399/04/06
سوال کننده
0
1399/04/06
سوال کننده

0
1399/04/06
اکرم منفرد
سلام عزیزم روزت بخیر. گلم در مورد استامینوفن ساده که میدونم هیچ مشکلی نداره. ولی فکر میکنم بهترین کار اینه که از پزشک خودت بپرسی چون مصرف آنتی بیوتیک مسئله ساده ای نیست
0
1399/04/06
سوال کننده
سلام ممنون گلکم
0
1399/04/06
fatimah 🌸
سلام خوبی من زمستون سرما خوردم دکتر رفتم فقط استامینوفن ساده داد با یه قطره برای گلو همین
0
1399/04/06
سوال کننده
سلام فدات ممنون
0
1399/04/06
fatimah 🌸
از راه های طبیعی سعی کنی استفاده کنی مثلا برای گلو آب نمک قرقره کن
0
1399/04/06
سوال کننده
ممنون حتما
1
1399/04/06
fatimah 🌸
ان شالله زود خوب شی
1
1399/04/06
fatimah 🌸
خواهش میکنم
2
1399/04/06
فقط خدا 👶💕
ازیترومایسن تو بارداری مجاز. استفاده کن که زودتر خوب بشی
0
1399/04/06
fatemeh ش
اینو دکترنوشت واست دیگ چرا شک داری؟ منم توبارداری مصرف کردم
1
1399/04/06
فقط خدا 👶💕
ازیترو حتما با غذا بخور ضعف نکنی
0
1399/04/06
سوال کننده
دکتره ی جوری بود آخه منم ترسیدم بخورم
0
1399/04/06
hadil hadil
ازیترومایسین تو بارداری مجازه
داروهاتو بخور تا بدتر نشدی
داروهاتو بخور تا بدتر نشدی
1
1399/04/06
فقط خدا 👶💕
سلام نگران نباشید آزیترومایسین در بارداری مجاز است ،مایعات زیاد بخورید استراحت کافی داشته باشید
0
1399/04/06
فقط خدا 👶💕
ببین اینم جواب دکتر برا یکی از خانما
0
1399/04/06
سوال کننده
باشه ممنون
0
1399/04/06
سوال کننده
ممنون عزیز
1
1399/04/06
s2a2 $làmí
عزیزم ازیترومایسین مشکل نداره منم تو بارداری خوردک.و اینکه این دارو الان برای کرونا هم جواب داده.پط بارداری بخور ک دور از جون دور از جون مشکلی برات پیش نیاد
0
1399/04/06
سوال کننده
باشه ممنون عزیزم
1
1399/04/06
s2a2 $làmí
فدات
2
1399/04/06
arefe 🤲🏻🌺👼
شربت آبلیمو عسل درست کن بخور بهترین درمانه
اگه لیمو تازه باشه که خیلی بهتره
من خودم دو سه بار سرما خوردم این دوران همینطوری خوب شدم
اگه لیمو تازه باشه که خیلی بهتره
من خودم دو سه بار سرما خوردم این دوران همینطوری خوب شدم
1
1399/04/06
سارا -a
دکتر نوشته دیگه بخور منم مریضم ازیترومایسین 500نوشته
0
1399/04/07
پزشک اوما
سلام آزیترو و استامینوفن مشکی ندارید اما قرص آلتادین را استفاده نکنید
0
1399/04/07
سوال کننده
سلام ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




