سلام پوشک پاره شده حتما؟؟
یا که پودر زدی
انگار دونه های نمک بوده تو مای بی بی😁😂
مواد داره توش با جیش بچه پاره شده مگه چند ساعت بچه تو مای بی بی بووده
نه بابا تازه باز کردم بستشو
احساس کردم توش یه چیزی هست پاره کردم پراین بود
سوالتو یجور دیگه مطرح کردی🤦♀️😕
نباید اینجور بشه چندتا ادارکنه اینجورنمیشه
تو نوار بهداشتی ها هم از این پودر استفاده میکنن
یعنی ایرادی نداره؟اخه توبعضیاخیلی زیاده
اصلاهنوزادرارنکرد ک خودم پارش کردم ببینم چیه
خیلی زیاده قبلا اصلامتوجه نمیشدم اماالان گرفتم دستم مشخص بود ک توش پودره
چرا حرومش کردی ؟ به این گرونی
این پودر جاذبه ادرا بهش بخوره پودره حالت ژله میگیره به خودش که نشت نکنه بیرون
منم مولفیکس اولاش میگرفتم خوب بود
یه کم که بزرگ شد با اولین ادرارش
همه پودرش میریخت تو خونه
دیگه دیدم فایده نداره
مارک مای بی بی براش گرفتم
مای بیبی محکم تره جنسش
اونموقع فقط دو سه تا مارک بود
الان مارک های مشهور و خوب هست
پمپرز خیلی خوبه