Ooma
پرسش (1405/02/12):

راهنمایی برای خرید مای بیبی

سلام مامانا خوبین
من هروقت پول دستم بیاد میخوام مای بیبی بگیرم
روز به روز گرون میشه و فک کنم هر هفته ۳۰۰ـ۴۰۰ میزارع رو قیمتش
از هر سایز چند بسته بگیرم ؟ سر دخترم مولفیکس استفاده میکردم خوب بود اینم میخوام مولفیکس بگیرم فقط نمی‌دونم از هر سایز چند بسته
ممنون میشم راهنمایی کنید

بسته به وزن بچه ات داره ولی ۵ از همه بیشتر استفاده میشه یعنی ۷۰ تا بسته حساب کن بقیه اش اینجوری نیست مثلا صفر شاید یکی بخوای یا نهایت سه تا
یک من یادمه زیاد استفاده نکردم
صفر کلا نمی‌گیرم یک بهتره بنظرم
ممنون عزیزم
ولی ۵ میشه گفت از قبل یک سالگی بستم هنوز داره ۵ استفاده میکنه
اگه بچه کوچیک باشه میخوای ولی در کل یه بسته بگیر یه بسته استفاده میشه یک بزرگ میشه پس میزنه
آره منم یادمه سردخترم پنج خیلی استفاده شد از پوشک گرفتمش نصف پنج هم مونده به عروسک هاش می‌بنده
دخترم خیلی ریز بود یک گرفتم کلا
منم دخترم ریز بود یک پس میزد منم یه بسته گرفته بودم یه بسته بیمارستان داد یکی دیگه گرفتم😂
من برا پسرم تا الان
6 بسته سایز یک
8 تا بسته سایز دو
12 تا سایز سه استفاده کردم
الآنم دارم 4 می‌بندم چون پسرم تپله یکم سه براش خط میوفتاد قرمز میشد
سایز 4 16تا بسته خریدم
سایز 5 هم 16 تا
فعلا اینارو خریدم
من پسرم وقتی به دنیا اومد یک می گرفتم براش
دوماه به بعد دیگه سه گرفتم دو و سه زیاد تفاوت سایزی ندارن
فک کنم دیگه ۶ ماه بع بعد چهار می بستم
یک سال به بعدم ۵
من مای بی بی می بستم براش
من بچم 6 ماهشه 3 میبندم
تا یکسالگی هم احتمالا 3 اندازه بشه
عزیزم چقد خوب یادته چندتا بسته استفاده شده
پسر من الان ۹ماهشه
الان ۳ماهه ۵ میبندم
صفر اصلا استفاده نشد حتی یه دونه
۱ در حد دو بسته
دو هم ۲ بسته
۳ و ۴ بیشتر استفاده شدن
الانم ک چندماهه ۵ میبندم
سلام من سایز ۱. ۸ بسته گرفتم ۸ تا ۴۰ تایی الان ۳تا مونده.ولی دو سه هرکدوم فعلا ۴ تا ۴۰ تایی گرفتم.سایز ۱ بنظر من خیلی استفاده میشه
من تا جایی که از اطرافیانم شنیدم سایز ۴و پنج و ۶ خیلی استفاده بیشتره مخصوصا ۴ و ۴+
سایز یک و دو بنظرم از این بسته ۴۴ تایی اگه باشه هر کدوم سه چهار بسته بگیر فعلا
من اولش یک بستم تا دو ماه یا دو ماه ونیم بعدش دو شاید کلا دو هفته بستم بعدش سه بستم از پنج ماه و نیم هم ۴ میبندم فعلا
۴ کاربردش زیادتره من خودم از این سایز زیادتر گرفتم مای بی بی هم استفاده میکنم
راستش هانیز و مولفیکس استفاده کردم راضی نبودم
اوایل بیشتر استفاده میکردم تا روزی ۷ تا هم میشد چون شیر خودمو میخورد شکمش روزی ۴ بار کار میکرد از اواسط پنج ماه مصرفش کم شده یه بسته بزرگ ۳۴ تا داره حدودا یک هفته بس میکنه
برا پسر اولی مو نوشته بودم طبق اون خریدم الآنم پسرم 6 ماهشه اوکی بوده اندازه ها
اینا بستگی به وزن بچه داره
برای هر بچه ای متفاوته
کسی نمیتونه کمکت کنه جز خودت عزیزم!!!!
یکی بچش ۲سالشه ۱۱کیلوعه
یکی دیگه دو سالشه ۱۹کیلوعه
ولی یکم ریسکیه
من برا پسرم مای بی بی بستم حساسیت نشون داد اون دوتا بسته مای بی بی رو گذاشتم کنار مولفیکس گرفتم
هععععی خداااا
قبلنا میگفتیم پول دستمون بیاد یه تیکه طلای چیزی پس انداز بگیریم برا روز مبادا
الان باید پوشک و روغن و ‌.... بخریم
چقد غصه داره 😭😭😭
😭😭😭😭
فقط و فقط هانیز خوبه
مای بی بی و مولفیکس کیفیت ندارن زود پر میشه باد میکنه فکر میکنی خیلی جیش کرده تند تند عوض میکنی
خیلی غصه داره خدایی 🥲🥲
از همگی ممنونم لطف کردین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه