سلام دوستان روز بخیر .دوستان شیرازی کسی هم بوده که تو بیمارستان بعثت شیراز زایمان کرده باشه سزارین ؟ راضی بودید؟ هزینه اش چقدره با دقترچه نیرو مسلح ممنون میشم جواب بدید
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
ببخشید دکترتون کی هست؟ سزارین اختیاری هستید؟
0
1399/01/19
سوال کننده
دلممیخواد سزارین اختیاری باشم
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
یکی از آشناها رفته بود بعثت میگفت کارش خوبه.
اونم یزارین شده بود ولی بیمه نداشت نزدیک 13 تومن پاش افتاده بود
اونم یزارین شده بود ولی بیمه نداشت نزدیک 13 تومن پاش افتاده بود
0
1399/01/19
سوال کننده
ولی دکترا هی قبول نمیکنن
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
دکترتون قبول کرده؟
0
1399/01/19
سوال کننده
اوه اوه ۱۳تومن
0
1399/01/19
سوال کننده
بهمگفته شاید
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
خوب اون هیچ بیمه ای نداشت
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
کیه دکترتون ؟
0
1399/01/19
سوال کننده
گفت راصی بددم
0
1399/01/19
سوال کننده
ارزو اندیشه
0
1399/01/19
سوال کننده
گفته تا بییتم چی میشه
0
1399/01/19
سوال کننده
دکتری که سزارین کنه دستمزد جدا میگیره
0
1399/01/19
سوال کننده
تواممیخوای سزارین اختیاری بشی
0
1399/01/19
سوال کننده
؟
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
آره من ک از خدامه
0
1399/01/19
سوال کننده
دکترت قبول نمیکنه
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
دکترمم تکلیفم مشخص نمیکنه ک کاگ دکتر خودم سز انجام نده بره دنبال ی دکتر دیگه
0
1399/01/19
سوال کننده
وای چرا دکترا اینجور میکنن
0
1399/01/19
سوال کننده
دکتر شما کیه
0
1399/01/19
سوال کننده
چه بیمارستانی میخوای بری
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
اونم گفتم تا ببینیم چه میشه. ولی تمام زائوهاش سزارینی هستن.
ولی اونا بارداری دوم ب بعد هستن ینی قبلا سز شدن
ولی اونا بارداری دوم ب بعد هستن ینی قبلا سز شدن
0
1399/01/19
سوال کننده
دقیقاااااا
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
دکتر شهریور.
0
1399/01/19
سوال کننده
شهلا شهریود
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
دکتر خودم فقط اردیبهشت و کوثر هست.
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
آره
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
انگو یکی مث خودت پیداکردی😀
0
1399/01/19
سوال کننده
وای من کلی بهشون پیام دادم گفتم تورو خدا هزیته هم باشه میدمگفت نه
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
جوینده یابنده بود 😂😂😂
0
1399/01/19
سوال کننده
گفت طبیعی بیمارستان ایراد میگیره ونمیتونم قبول نکرد هرچی حرف زدم باهاس
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
دکتر امامی هم قبول میکنه اون فقط بعثت هست.
0
1399/01/19
سوال کننده
منمگفتم برمبعثت
0
1399/01/19
سوال کننده
حتما زیر میزی ۵تومن اینا میکیرن به جز هزیته بیمارستان
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
دوتاتون بیاین باهم بریم ام ار آی😀
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
من دکتر گفته کوثر خیلی ایراد میگیرن ولی اردیبهشت کمتره.
اونم میگه تا ببینم چ میشه
اونم میگه تا ببینم چ میشه
0
1399/01/19
سوال کننده
شما ام ارای میخواین برید ؟هزیته اتون چقدر میشه جمعا
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
حالو شومو خودت ام ار ای 100% بکن بعد ب بقیه پیشنهاد بدا 😑😑😑
0
1399/01/19
سوال کننده
دکتر شما کیه
0
1399/01/19
سوال کننده
😆😆😆😆
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
من از دکتر خودم بینهایت راضیم.
واااااقعا خ خوب و خوش اخلاقه
واااااقعا خ خوب و خوش اخلاقه
0
1399/01/19
سوال کننده
من هرچی اصرار کردم به شهریور قبول نکرد
0
1399/01/19
سوال کننده
اره بخاطر همین خواستم بیام زیر نطرشون
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
فقط مشکلم سزارین هست.
زنداییم واسه زایمان زیر نظرش بود میگفت اگ نمخواست سزارینت کنه همو اول بهت میگفت ن.
زنداییم واسه زایمان زیر نظرش بود میگفت اگ نمخواست سزارینت کنه همو اول بهت میگفت ن.
0
1399/01/19
سوال کننده
ایشالله که سزارینت میکنه
0
1399/01/19
سوال کننده
نگفت پولی ازت میگیره یا نه
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
من قبل از بارداری زیر نظرش بود. دیگه باردار ک شدم هیچی نگفت ک قبولت نمیکنم
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
ن کلا دکتر پولکیی نیس
0
1399/01/19
سوال کننده
بیمه پول مخارج بیمارستان رو برمیگردونه ؟
0
1399/01/19
سوال کننده
وای کلا زایمانم استرس اوره
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
امیدوارم وااااقعا . چون اصلا نمتونم ب طبیعی حتی فکر کنم.
0
1399/01/19
سوال کننده
من حتی سیسمونیم هنوز نخریدم با این وصع کرونا
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
بیمه تکمیلی برمیگردونه
0
1399/01/19
سوال کننده
اونیکی دوستمون رفت
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
هوووو پس کی میخوای شروع کنی دیگه؟
من فقط ست کالسکه مونده و چن تا خورده ریزه
من فقط ست کالسکه مونده و چن تا خورده ریزه
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
لی لی کلا مخالف سزارینه.
میگه فقط طبیعی. دکترش ذوالقدر هس
میگه فقط طبیعی. دکترش ذوالقدر هس
0
1399/01/19
سوال کننده
هروقت باز کنن معازه ها کدومسیسمونی فروشی خرید کردید
0
1399/01/19
سوال کننده
اها پس بگو
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
صددرصده خو
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
طبیعی5سزارین6
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
من رفتم تهران
0
1399/01/19
سوال کننده
اوه اوه خب چرا یه بیمارستان دیگه نمیرید طبیعی که کمترمبشه لی لی جون
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
اردیبهشتم فک نکنم زیر 7 بشه سزارین
0
1399/01/19
سوال کننده
اره خصوصی هست دیگه
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
همه بیمارستانا رفتم دیدم عاشق ام ارای شدم
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
😂
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
😂😂😂😂
0
1399/01/19
سوال کننده
😆😆😆😆
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
حافظ خو انگو رفتی ده😖
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
حافظ ک افتضاحههههه
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
پشت کو😃
0
1399/01/19
سوال کننده
من میخوام اگه بعثت خوبه اونجا برم دفترچه امم قبول میکته
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
من هیچیش قبول ندارم
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
دنا و کوثرم خوشم نیومد
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
والا من شنیدم خوبه
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
دنا ک فقط اسم در کرده
0
1399/01/19
سوال کننده
ایشالله
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
و پول میشناسه
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
بعثت نرفتم.
شوشتری هم خوشم نیومد مث حافظ بود حافظ پشت کوهه. شوشتری روکوهپاین😂😂
شوشتری هم خوشم نیومد مث حافظ بود حافظ پشت کوهه. شوشتری روکوهپاین😂😂
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
ولی ام ارای. از در که رفتم تو گفتم همی خودشه😂
0
1399/01/19
سوال کننده
😆
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
خو پس بوگو چرو عاشق ام ار ای شدی 😂😂😂
اینا چی چیه عامو
اینا چی چیه عامو
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
ام ار ای خیلی باکلاس بود
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
سرسخت عاشقش شدم😂😂
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
حالو 20 خرداد من تو اردیبهشت میزویم تو تو ام ار ای.
بعد بیبینیم عشق کدومم پابرجا تره 😂😂😂
بعد بیبینیم عشق کدومم پابرجا تره 😂😂😂
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
بعدم دیدم بیممون قبول میکنه. دیگه چسبیدم به همی😂
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
😎
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
میگما بری هزینه و اینا حسابداری پرسیدی؟
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
و بیمه
0
1399/01/19
لی لی 🐣 💝
اره
0
1399/01/19
مامان ترنم ..
بیزو کرونا بری میرم سروقت اردیبهشت بینم چن میگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی



717

