باسلام عیدتون مبارک؛یه سوال دارم اینکه: ازشماکسی هست تنگی نفس خفیف داشته باشه تواین دوران؟من تب ندارم سرفه هم نمیکنم شباهم راحت میخوابم؛اماموقع حرف زدن مخصوصاوقتی میخوام تندتندحرف بزنم یاهمزمان باحرف زدن کاری بکنم نفس کم میارم
0
1399/01/05
ستاره بانو ...
اره عزیزم
0
1399/01/05
hadil hadil
سلام
منم همین طورم
از چند تا پله بالا برم اونم آهسته
کلی باید نفس نفس بزنم
بینی ام هم احتقان داره
منم همین طورم
از چند تا پله بالا برم اونم آهسته
کلی باید نفس نفس بزنم
بینی ام هم احتقان داره
0
1399/01/05
ستاره بانو ...
من از اولش داشتم الانم دارم
0
1399/01/05
ستاره بانو ...
بچها من نفهمیدم دیشب گوشی موبایل بغل شکمم افتاده بود خاب بودم ی استرس عجیبی دارم چیکار کنم
0
1399/01/05
سوال کننده
ممنون ازجوابتون
0
1399/01/05
سوال کننده
میدونین این کرونای لعنتی هست ادم استرس میگیره😖
0
1399/01/05
سوال کننده
ان شاا...که اتفاقی نمیفته اماسعی کن شباگوشبتوبذاری حالت پرواز
0
1399/01/05
سوال کننده
من خودم این کارومیکنم یه کمم ازخودم فاصله میدم
0
1399/01/05
مامان ترنم ..
آره طبیعیه
0
1399/01/05
ستاره بانو ...
اره من همیشه میزارم حالت پرواز کلی میندازم دور دیشب موقع فیلم تماشا کردن خابم برده
0
1399/01/05
ستاره بانو ...
خدا منو ببخشه
0
1399/01/05
سوال کننده
خودتوناراحت نکن عمدی نبوده که؛ان شاا...خیره
0
1399/01/05
سوال کننده
مرسی عزیز
1
1399/01/05
سودابه محمدی
گلم نترس منم از اول بارداری کمی راه برم کار کنم نفس نفس میزنم..قلب تپشش میره بالا.بایدمراعات کنیم توبارداری طبیعی.
هرچی ک علائم کرونا نیست...خودم الان اشپزی کردم خسته شدم نفس نفس میزنم
هرچی ک علائم کرونا نیست...خودم الان اشپزی کردم خسته شدم نفس نفس میزنم
0
1399/01/05
سوال کننده
ممنون خانومی ازدلگرمیت😘
0
1399/01/05
Malihe____ 💙💖
سلام شم
0
1399/01/05
Malihe____ 💙💖
شما ها ک هفته ۷ بارداری هستین سونو رفتین
0
1399/01/05
مامان ترنم ..
واااا خوب باشه چ عیبی داره؟ 😑😑😑😑
چه استرسایی ب خودتون میدین بخدا آدم خندش میگیره 😂😂😂😂
چه استرسایی ب خودتون میدین بخدا آدم خندش میگیره 😂😂😂😂
0
1399/01/05
سوال کننده
نه عزیزان شاا...هفته ی دیگه میرم
0
1399/01/05
مامان m
جدیدا منم دارم همش حس میکنم بینیم پره
0
1399/01/06
سوال کننده
ان شاا...که خیره
0
1399/01/06
مرضیه ffffffffff
طبیعیه عزیزم نترس
0
1399/01/06
سوال کننده
ممنون خانومی
0
1399/01/06
مرضیه ffffffffff
بهتره دور باشه
ولی یبار که اشکالی نداره عزیز من
از الان اینجوری آخراش خیلی اذیت میشیا
ولی یبار که اشکالی نداره عزیز من
از الان اینجوری آخراش خیلی اذیت میشیا
0
1399/01/06
سوال کننده
راستشوبخواین وقتی پیش کسی هستموتنگی نفس میگیرم ازم میترسن🤣🤣🤣
0
1399/01/06
مرضیه ffffffffff
محل نده
0
1399/01/06
مرضیه ffffffffff
اصلا تو باید قرنطینه باشی چرا کسی پیشته؟🤨
0
1399/01/06
سوال کننده
شوهرم که هست🤣اولین باراون بهم گفت چراموقع حرف زدن نفس کم میاری منوحساسترکرد
0
1399/01/06
مرضیه ffffffffff
خب براش توضیح بده
مگه متنای هفته به هفته بارداری رو نمیخونی؟
برای شوهرت هم بخون تا تغیراتت عجیب نباشه براش
مگه متنای هفته به هفته بارداری رو نمیخونی؟
برای شوهرت هم بخون تا تغیراتت عجیب نباشه براش
0
1399/01/06
سوال کننده
اره اتفاقابراش توضیح دادم بعدش
0
1399/01/06
سوال کننده
کروناحساسش کرده
0
1399/01/06
سوال کننده
شماآخرای راهین من اولاش
0
1399/01/06
سوال کننده
دقیقا۳۰هفته اختلاف داریم
0
1399/01/06
سوال کننده
برام دعاکنین منم این دورانوبه سلامتی طی کنم
0
1399/01/06
سوال کننده
امیدوارم شمام به سلامتی فارغ بشی وکوچولوتوبغل بگیری
0
1399/01/06
مرضیه ffffffffff
اولاش مثل برق میگذره ناراحت نباش
0
1399/01/06
سوال کننده
قربونت عزیزم
0
1399/01/06
مرضیه ffffffffff
من تا ماه هفتم هیچی از بارداری نفهمیدم
الان دو هفته دیگه زایمانمه احساس میکنم دو سال دیگس
الان دو هفته دیگه زایمانمه احساس میکنم دو سال دیگس
0
1399/01/06
مرضیه ffffffffff
مررررسی انشالله شما هم نی نی تو بغل بگیری به سلامتی
1
1399/01/06
سوال کننده
ان شاا...زودی بگذره برات
0
1399/01/06
سوال کننده
ممنونم😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



597

