همه چی بخور فقط میوه و لبنیات و سبزی بیشتر استفاده کن در هفته 450 گرم ماهی بخور آبگوشت بخور فقط برنج و ماکارانی رو در حد کم استفاده کن چون فقط باعث چاقی خودت میشه تا میتونی بستنی و دوغ بخور بچت وزن میگیره
دنبال برنامه نباش خودتو اذیت نکن
مرسی . ولی کاش بود ، طبق برنامه بهتره و آدم موظف تر میشه
روزی ۲۱ دونه مویز بخور ناشتا
گوشت مرغ ماهی تو برنامه غذایت باشه
بزنید تو نت نوشته چ چیزای بخوریم چ چیزای نخوریم
اشکال نداره همون مرغ و گوشت یخور
غذاهای ک در بارداری مفیده
ولی مویز حتما بخور ناشتا ۲۱ دونه
برای هوش خیلی خوبه ائمه ام خیلی تاکید کردن روش
من با اوما زده ۷ هفته و دو روز
ولی ۷ هفته رفتم سونو تشکیل قلب گفت ۶ هفته هستی ک گفتن هفته ها اول طبیعی بعدش سنش درست میشه
من فردا میخوام برم سونو . ولی استرس دارم
اره برا تشکیل قلب تو ۷ هفته و ۲ روز بود
دکترم بهم گفت ک این موقع برو
تو هر هفته ای شروع کنیم مشکلی نیست؟یا باید ماه های اول باشه