سلام. خسته نباشید. من بارداری مولار داشتم. در هفته پنجم ساک حاملگی دفع کردم در هفته دهم که هفته گذشته بود کورتاژ کردم. امروز متوجه شدم از سینه هام شیر میاد. نشونه بدی هستش؟ یعنی هنوز از مول چیزی باقی مونده تو رحمم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



541
1397/07/18


