سونو گرافی از لگن و رحم اینا هم دادم ولی چیزی دیده نشد
سلام نفس جانم
درسی تی اسکن انجام شده برای شما همه چیز خوب است اما در ریه ناحیه ریز مشکوک دبده شده که به نظرخوش خیم است و جای نگرانی ندارد. سطح بتا مداوما چک شده و سی تی در سه ماه آینده تکرار شود. جان دلم روال درمانی برحسب نظر پزشک شما تعیین خواهد شد اما خود متروترکسات از دسته داروهای شیمی درمانی است و مجموعا با داروهای جدید بعید هست موها بریزند. غصه نخورید و به روال درمان ادامه دهید انشالله خیلی زود بهبودی حاصل می شود♥️
ممنونمدکتر عزیز و مهربون
ببخشید یه سوال دیگه میپرسم
تا بتام نیاد پایین پریود میشم یا نه ؟
آخه امروز یکم لکه بینی دارم گفتم شاید پریود میشم
خواهش میکنم جان دلم ♥️تا بتا افت پیدا نکند، پریود نمی شوید جانم و احتمالا لکه بینی از عوارض بارداری است💗💗