سلام خانم دکتر من بارداری اولم مولار بود و D & C شدم
بعداز ۶ ماه اقدام کردم برای بچه دوم خداروشکر یک پسر ۱۷ ماهه صحیح و سالم دارم
الان دوباره اقدام کردم و بیبی زدم مثبت شده حالا میترسم که نکنه دوباره مولار باشه... امکانش هست؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



741
1401/04/15





