باسلام و عرض ادب من چهارشنبه ک سونوگرافی دادم گفتن ک ضخامت رحم داری ک نشلنه بارداریه قراره چهارشنبه بعدی برا دیدن ساک دوباره برم بنظرتون بعد یه هفته دیده میشه 30تیراخرین پریودیم.بود و 15مردادتخمک گذاریم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



818
1397/06/02




