Ooma
کاربر گرامی خوش آمدید.  ورود|عضویت

پرسش (1397/04/15): خونریزی بعد از عکس رنگی از رحم طبیعی است؟

سلام من رفتم دکتر و عکس رنگی و سونوگرافی انجام دادم الحمدالله هیچ مشکلی نداشتم همه چی نرمال بود . دکتر برام پودر اینفولیک و قرص متفورمین و اسید فولیک و قرص تیرویید را دادن گفتن یکم دور شکمم باید لاغر بشه . ولی من الان بعد از چند روز از عکس رنگی و مصرف این قرص ها امروز که روز ۱۲ پریودم هست و پاک بودم از دیشب بعد از نزدیکی خونریزی دارم آیا به قرص یا عکس رنگی مربوطه . اخه چند روز دیگه باید امپول بزنم نمیدونم چرا یکدفعه اینجوری شدم . ممنون میشم راهنماییم کنید .

سلام عزیزم لکه بینی تا چند روز بعد از عکس رنگی طبیعی است، اما اگر بعد از نزدیکی مجدد خونریزی داشتید به پزشک مراجعه کنید
سلام راحله جان عکس رنگی هزینش چقد شد؟ درد داره؟
سلام ۱۸۰ شد
درد داره میشه تحمل کرد
خو د دکتر براتون قرص میده هم چرک خشک کن هم برای درد . البته بعضی رایولژیست ها خودشون دوا میدن مثل دیازپام
من دوبار انجام دادم پارسال یکی از لوله هام بسته بود درد بیشتر کشیدم ولی الحمدالله امسال کمتر بود
خوب خداروشکر. مرسی از جوابت🌷
کاربر گرامی برای ثبت پاسخ باید وارد سایت شوید.

سوالات مشابه