Ooma
کاربر گرامی خوش آمدید.  ورود|عضویت

پرسش (1397/04/10): آیا قرص اچ دی چاق کننده است؟

سلام‌خانم‌دکتر...من برا کیستم‌قرص اچ دی میخورم‌شنیدم چاق میکنه اونم در ناحیه شکم...دکتر‌متفورمینم داده بخورم‌روزی دوتا...متفورمین لاغر میکنه بنظر‌شما میشع جلوی چاق شدن رو از طریق استفاده از متفورمین گرفت؟

سلام عزيزم قرص اچ دي هورموني است و به خودي خود باعث افزايش وزن نميشه بلكه در برخي افراد با افزايش اشتها و احتباس آب باعث چاق شدن افراد ميشه كه در همه خانم ها اين افزايش وزن ديده نميشه، اما شما ميتونيد با مصرف اين قرص براي جلوگيري از چاقي بوجود آمده، ورزش كنيد و رژيم غذايي سالمي داشته باشيد. قرص متفورمين براي كاهش مقاومت انسوليني ناشي از افزايش هورمون ها است و در دراز مدت ممكنه روي وزن اثرگذار باشه
خانم دکتر احتباس اب موقتیه؟یا ممکنه موندگارباشه؟
احتباس آب اغلب موقتي است اما بهتره ورزش كنيد
خانم دکتر واسه کیستم‌شبا روغن سیاهدونه به شکمم میمالم...ضرر ک نداره؟
خيلي ضرر نداره اما درمان قطعي كيست شما سياهدانه نيست بايد درمان دارويي را شروع كنيد
کاربر گرامی برای ثبت پاسخ باید وارد سایت شوید.

سوالات مشابه