Ooma
پرسش (1405/04/07):

بچم به پروتئین گاوی حساسیت داره و رفلاکسم داره الان شیر خشک نان الترا میدم

سلام خدمت دکتر عزیز و مامانای گل میخواستم بگم بچم به پروتئین گاوی حساسیت داره و رفلاکسم داره قبلنا نان اچ آ میدادم ولی به گفت پزشک نان الترا میدم ولی از دیروز که میدم بچم مدفوعش حالت شل و به صورت اسهاله میخواستم بدونم از شیر خشکه خانم دکتر چکار کنم آخه میگن نان الترا از همه نظر عالیه؟
امروز سه یا ۴ بار به صورت شل مدفوع داشته

دکتر عزیزم و مامانای مهربون الان چکار کنم شیر خشکو بدم یا چه دارویی بدم؟
لطفا هر چه زودتر هرکی میدونه بگه
با عرض معذرت از وقتی اینو میدم مدفوعش اینطوری سه یا چهار بار در روزه
با عرض معذرت از وقتی اینو میدم مدفوعش اینطوری سه یا چهار بار در روزه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه