سلام پسرم یکی دو روزه ک اسهاله خیلی شدید نبود ولی امروز دیگ موقع مدفوع کردن گریه میکنه و ی لکه خون هم تو مدفوعش دیده میشه عصر بردیمش دکتر و محلول ا آر اس داد و کپسولی ک باید محتویاتش رو با ماست قاطی کنم تا اسهالش بند بیاد با خودم ک فک کردم دیدم این چند وقته لیموشیرین چیز جدیدی بودع ک بهش دادم میشه ب خاطر اون باشه یا ویروس گوارشیه؟ و دلیل خون داخل مدفوعش ب خاطر دفعات زیادشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



240
1404/01/10





