سلام خدمت دکتر عزیز و مامانای گل میخواستم بگم بچم به پروتئین گاوی حساسیت داره و رفلاکسم داره قبلنا نان اچ آ میدادم ولی به گفت پزشک نان الترا میدم ولی از دیروز که میدم بچم مدفوعش حالت شل و به صورت اسهاله میخواستم بدونم از شیر خشکه خانم دکتر چکار کنم آخه میگن نان الترا از همه نظر عالیه؟
امروز سه یا ۴ بار به صورت شل مدفوع داشته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



47
حدود 3 ساعت قبل



