درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
پرسش (1405/04/04):
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
342
158
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده
9
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده

7
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده

7
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده

6
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده

7
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

7
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

7
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

7
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

4
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

5
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

7
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

6
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

6
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

1
حدود 21 ساعت قبل
بانو بزرگی
آزی تا حالا به این فکر نکردم ایران ما خانومه دمت گرم واقعا😍😍🤣🤣🤣🤣🤣🤣
4
حدود 21 ساعت قبل
fatemeh امید به خدا😍
درود عزیزم
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 چقد زیبا
ممنون از معرفیت گلم حتما فالو میکنم
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 چقد زیبا
ممنون از معرفیت گلم حتما فالو میکنم
1
حدود 21 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
ممنون عزیزم 🙏 جالب بود 👍😍
حتما فالو میکنم
حتما فالو میکنم
2
حدود 21 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
مادرمون هس دیگه
1
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده
😍😍😍اععع
ایران مادر زمینه اصن😎
ایران مادر زمینه اصن😎
6
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

6
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده

4
حدود 20 ساعت قبل
سوال کننده

6
حدود 20 ساعت قبل
سوال کننده

2
حدود 20 ساعت قبل
بانو بزرگی
دقیقا😍پاینده ایران😍
1
حدود 20 ساعت قبل
بانو بزرگی
بعلههه😍😍
0
حدود 18 ساعت قبل
پردیس ش
چقدر درست گفته انسان می تواند جهان را روشن تر یا تاریک تر کند
1
حدود 18 ساعت قبل
پردیس ش
آتشکده یزد واقعا دیدنیه یه حس آرامش خاصی داره
1
حدود 18 ساعت قبل
پردیس ش
چه تاپیک قشنگی زدی
1
حدود 16 ساعت قبل
fatemeh امید به خدا😍
قسمت نشده برم ولی به زودی میخوام برم خیلی دوست دارم
1
حدود 13 ساعت قبل
پردیس ش
یزد شهر قشنگیه البته برای کسی که بافت تاریخی رو دوست داشته باشه ایشالا برید و خاطره بسازید
بافت تاریخیش بی نظیره آدم دلش میخواد تو کوچه های مدت ها قدم بزنه
اگر رفتید حتما فالوده یزد و قهوه یزد رو امتحان کنید.
البته جایی که قهوه خوردیم قهوه اش خوب نبود ولی جایی بهمون معرفی کردن برای سوغات قهوه یزد رو خریدیم آوردیم خوردیم بی نظیر بود
بافت تاریخیش بی نظیره آدم دلش میخواد تو کوچه های مدت ها قدم بزنه
اگر رفتید حتما فالوده یزد و قهوه یزد رو امتحان کنید.
البته جایی که قهوه خوردیم قهوه اش خوب نبود ولی جایی بهمون معرفی کردن برای سوغات قهوه یزد رو خریدیم آوردیم خوردیم بی نظیر بود
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
😍😍
0
حدود 10 ساعت قبل
سوال کننده
منم نرفتم🥲
0
حدود 10 ساعت قبل
پردیس ش
ایشالا میری و ارتش رو میبری
0
حدود 9 ساعت قبل
بهاره 😊
به به چه پیشنهادی😍😍
0
حدود 9 ساعت قبل
بهاره 😊
اگ پیجی میشناسید ک شاهنامه خوانی رو یاد بچها میده هم معرفی کنید دخترم خیلی دوس داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




