Ooma
پرسش (1405/04/04):

شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی

درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡

شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
آزی تا حالا به این فکر نکردم ایران ما خانومه دمت گرم واقعا😍😍🤣🤣🤣🤣🤣🤣
درود عزیزم
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍‌ چقد زیبا
ممنون از معرفیت گلم حتما فالو میکنم
ممنون عزیزم 🙏 جالب بود 👍😍
حتما فالو میکنم
مادرمون هس دیگه
😍😍😍اععع
ایران مادر زمینه اصن😎
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
دقیقا😍پاینده ایران😍
بعلههه😍😍
چقدر درست گفته انسان می تواند جهان را روشن تر یا تاریک تر کند
آتشکده یزد واقعا دیدنیه یه حس آرامش خاصی داره
چه تاپیک قشنگی زدی
قسمت نشده برم ولی به زودی میخوام برم خیلی دوست دارم
یزد شهر قشنگیه البته برای کسی که بافت تاریخی رو دوست داشته باشه ایشالا برید و خاطره بسازید
بافت تاریخیش بی نظیره آدم دلش میخواد تو کوچه های مدت ها قدم بزنه
اگر رفتید حتما فالوده یزد و قهوه یزد رو امتحان کنید.
البته جایی که قهوه خوردیم قهوه اش خوب نبود ولی جایی بهمون معرفی کردن برای سوغات قهوه یزد رو خریدیم آوردیم خوردیم بی نظیر بود
😍😍
منم نرفتم🥲
ایشالا میری و ارتش رو می‌بری
به به چه پیشنهادی😍😍
اگ پیجی میشناسید ک شاهنامه خوانی رو یاد بچها میده هم معرفی کنید دخترم خیلی دوس داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.