Ooma
پرسش (1405/04/03):

استفاده از پله ها

سلام هفته ۲۴ هستم بهمن پارسال ای وی اف کردم میخواستم بدونم پله برای من و جنین ضرر داده طبقه دوم هستم تا الان مستاجر همکف بودم ولی الان مجبور هستم طبقه دوم برم

قطعا و صد در صد . هیچی مثل پله اذیت کننده نیست.
اگه رفتی بالا خیلی کم دیر به دیر و آهسته و دونه دونه ببا پایین
سعی کن زیاد نری
من خودمم مجبور بشم روزی یه دفعه بعضی وقت ها دو دفعه هم میرم
کاش تادنیااومدنش همون هم کف بمونی چون خطرناکه دیگ براشما ک طبیعی هم حامله نشدی
خب بستگی به شرایط بارداریت داره

اما اولویت زندگیتو بذار همکف باشی هر جا بری خونه مادرت خونه هر کسی
همچین ریسکی نکن
اروم بری هیچ اتفاقی نمیافته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه