سلام هفته ۲۴ هستم بهمن پارسال ای وی اف کردم میخواستم بدونم پله برای من و جنین ضرر داده طبقه دوم هستم تا الان مستاجر همکف بودم ولی الان مجبور هستم طبقه دوم برم