سلام دوستان کدوم بانک ها الان وام خوب میدن.
که اذیت نکنن در حد ۱۰۰ تومن تا ۲۰۰ تومن
پرسش (1405/04/03):
کدوم بانک ها الان وام خوب میدن؟
281
46
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 3 ساعت قبل
مامان بهار خانم
بانک رسالت البته اگه امتیاز داشته باشی
0
حدود 3 ساعت قبل
فاطمه مهدوی
سلام رسالت
0
حدود 3 ساعت قبل
عاطفه موسوی
فقط بلو نذار بعد سه ماه معدل حساب میگه چون بانکها اختلال حساب دارن فعلا وام نمیدیم
0
حدود 2 ساعت قبل
بهار 💞
من شنیدم الان رسالت وام دهی نداره، از خود بانک بپرس ببین الان پرداختی دارن
0
حدود 2 ساعت قبل
Sama sadr
بلو من از مهردارم هنوزم بهم نداده اصلامعلوم نیست چحوری حساب میکنه
0
حدود 2 ساعت قبل
دلآرام
سلام عزیزم
ما از چند تا بانک وام گرفتیم بدترینش تجارت بوده بعد ملی
ولی از رسالت خوب بودش فقط باید امتیاز داشته باشی یا بخری معمولا زود هم پرداخت میکنن ما قبل از عید درخواست دادیم تازه زمان جنگ بود بعد از ۱۳ فروردین واریز کردن
ما از چند تا بانک وام گرفتیم بدترینش تجارت بوده بعد ملی
ولی از رسالت خوب بودش فقط باید امتیاز داشته باشی یا بخری معمولا زود هم پرداخت میکنن ما قبل از عید درخواست دادیم تازه زمان جنگ بود بعد از ۱۳ فروردین واریز کردن
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
ن اونجا حساب ندارم.
گردش حسابم باید بالا باشه؟تا بدن؟
گردش حسابم باید بالا باشه؟تا بدن؟
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
❤️❤️
چه وام هایی داره.
چه وام هایی داره.
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
جدی ؟❤️❤️مرسی ک گفتی عزیزم
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
اره حتما میپرسم❤️❤️
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
چند تومن؟
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
تجارت من یکسال و دوماه هست دخترم برای وام فرزند اوری ثبتنام کردم. هنووووووز ۴۵ نفر جلومون هست...
دختر برادر شوهرم پاییز۴۰۴ دنیا اومد الان یک ماه پیش وامشو گرفتن.....
دختر برادر شوهرم پاییز۴۰۴ دنیا اومد الان یک ماه پیش وامشو گرفتن.....
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
برای وام ۱۰۰ تومن نمیدونی چقدر میفروشن ک بگیرم؟
ضامن چیا ازت خاست
ضامن چیا ازت خاست
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
الان ک سرچ کردم.اصلا بانک رسالت تو کازرون نیس.....
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
از بانک ملی وام گرفتن سخته؟
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
اون طرح وام مهربانی و.....جریانش چیه مال بانک ملی
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
رسالت یه شعبه تو کازرون داشته اونم غیر فعاله
0
حدود 2 ساعت قبل
دلآرام
ما ۲۰۰ گرفتیم ۱۷۰ خودمون امتیاز داشتیم ۳۰ تا خریدیم قبل از عید هر امتیازی فکر کنم حدود ۱۶۵ اگ اشتباه نکنم
کافینت بری بپرسی بهتر راهنماییت میکنن
ضامنم فقط یه نفر خواست ک همکار همسرم نامه حسابداری اورد و قبول کردن سودشم خوبه ۴ درصده فقط یکساله اس اقساط یکم سنگینه
کافینت بری بپرسی بهتر راهنماییت میکنن
ضامنم فقط یه نفر خواست ک همکار همسرم نامه حسابداری اورد و قبول کردن سودشم خوبه ۴ درصده فقط یکساله اس اقساط یکم سنگینه
0
حدود 2 ساعت قبل
دلآرام
بعدش کل کارای وامو از کافینتی ک کارش خرید و فروش امتیاز بود انجام دادیم اصلا بانک نرفتیم
0
حدود 1 ساعت قبل
عاطفه موسوی
ویپاد خیلی خوبه تعداد سکه لازم رو داشته باشی بهت وام میده هر ساعت از شبانه روز . چون وام در جریان داشتم گذاشتم بلو اشتباه کردم
0
حدود 1 ساعت قبل
عاطفه موسوی
بانک مسکن همبعضیا وامشون رو میفروشن طرح ثمر فکر کنم ۴ درصد سودشه من بادمه ۳۰۰ میخاستم میگفتن ۸۰ میلیون باید بدی که بیخیال شدم از امتیاز شرکتمون وام گرفتم
0
حدود 1 ساعت قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
من دخترم یک ماه و ۱۱ روزشه، بانک ملی درخواست وام فرزندآوری دادیم و چون سامانه ها مختل شد ندادن وگرنه تا الان داده بودن، مگه میشه وام اینقدر زمان ببره، خود شعبه داره دست دست میکنه برین پیگیر شین،مگه میشه
0
حدود 33 دقیقه قبل
M.A .
رسالت بانکداری اجتماعی و شعبه حضوری و فعال ندارن.قبلا داشتن الان ندارن همه آنلاین انجام میشه
0
حدود 32 دقیقه قبل
M.A .
ملی که هک شده کلا خرابه فعلا هم بعید میدونم وام اینا بدن
0
حدود 32 دقیقه قبل
M.A .
مهربانی هم باید گردش حساب داشته باشی
0
حدود 31 دقیقه قبل
M.A .
بنظر من بهترین و راحت ترین رسالت هستش .فروشی هم خیلی زیاده من قبل عید میخواستم بگیرم هر ۱۰۰ میلیون تومان ۳۰ میلیون تومان ازش کسر میکردن .
0
حدود 30 دقیقه قبل
M.A .
ضامن هم بستگی ب مبلغ وامی که میخوای بگیری داره معمولا یه کاسب با چک صیادی و کارمندی که فیش کسر از حقوق داشته باشه قبول میکنن
0
حدود 22 دقیقه قبل
بهاره 😊
رسالت 4 درصد هست؟
0
حدود 21 دقیقه قبل
بهاره 😊
امتیازش اگ خودمون بخواییم بگیریم چجوریه؟ باید با حساب کار کنیم یا پول بزاریم بمونه؟
1
حدود 21 دقیقه قبل
M.A .
باید پول بزاری بمونه
1
حدود 20 دقیقه قبل
M.A .
وام رسالت بدون کارمزد
1
حدود 19 دقیقه قبل
M.A .
اگر هم دوست یا آشنایی داشته باشین که با حسابش خوب کار کرده باشه و خودش احتیاج نداشته باشه میتونه امتیاز حسابشو انتقال بده ب حساب شما بعد شما با حساب خودتون وام بگیرین
1
حدود 18 دقیقه قبل
M.A .
میتونی هم پول در گردش داشته باشی ولی سرمایه ثابت زودتر ب امتیاز میرسه
0
حدود 18 دقیقه قبل
عاطفه موسوی
الان اکثر بانکها اختلال دارن وام نمیدن هرچند فکرمیکنم عمدی باشه برای فرار از ورشکستگی اینکارو کردن
0
حدود 16 دقیقه قبل
پگاه 🍭
مثلا ۵۰۰ تومن وام بخایم چقدر باید سپرده بزاریم
0
حدود 14 دقیقه قبل
M.A .
ببین قطعا مبلغ سپرده هر چقدر بیشتر باشه امتیازت بیشتر میشه ولی کمه کم ۳ ماه باید بزاری بمونه
0
حدود 12 دقیقه قبل
M.A .
یه مورد دیگه هم هست اگر جواز کسب داشته باشین و با حساب همون شخص کار کنین مبلغ وام بیشتر بهتون میدن چون حسابتون جنبه تجاری میگیره
0
حدود 11 دقیقه قبل
پگاه 🍭
مثلا من ملی ۲۰۰ تومن دوماه گذاشتم ۱۰۰ تومن میده بهم اعتبارملی.گفتم ببینم این چقد میده
0
حدود 10 دقیقه قبل
M.A .
من شنیده بودم ملی سه ماه بزاری اندازه پول خودت میده ولی هیچوقت با ملی کار نکردم
0
حدود 9 دقیقه قبل
M.A .
توی ام رسالت ثبت نام کن برو توی قسمت مشاوره آنلاین بپرس دقیق بهت میگه
0
حدود 8 دقیقه قبل
پگاه 🍭
باشه ممنون
0
حدود 6 دقیقه قبل
M.A .
ببین مثلا من حسابم دست شرکت بود از اول اردیبهشت شروع کردیم تا آخر خرداد پول در گردش بود تا یک میلیارد هم گاهی موجودی داشتم مثلا ،الان ۴۰۰ ت وام میده ده ماهه.
۲۰۰ ت میده ۱۸ ماهه
۲۰۰ ت میده ۱۸ ماهه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




