Ooma
پرسش (1405/04/03):

کدوم بانک ها الان وام خوب میدن؟

سلام دوستان کدوم بانک ها الان وام خوب میدن.
که اذیت نکنن در حد ۱۰۰ تومن تا ۲۰۰ تومن

بانک رسالت البته اگه امتیاز داشته باشی
سلام رسالت
فقط بلو نذار بعد سه ماه معدل حساب میگه چون بانکها اختلال حساب دارن فعلا وام نمیدیم
من شنیدم الان رسالت وام دهی نداره، از خود بانک بپرس ببین الان پرداختی دارن
بلو من از مهردارم هنوزم بهم نداده اصلامعلوم نیست چحوری حساب میکنه
سلام عزیزم
ما از چند تا بانک وام گرفتیم بدترینش تجارت بوده بعد ملی
ولی از رسالت خوب بودش فقط باید امتیاز داشته باشی یا بخری معمولا زود هم پرداخت میکنن ما قبل از عید درخواست دادیم تازه زمان جنگ بود بعد از ۱۳ فروردین واریز کردن
ن اونجا حساب ندارم.
گردش حسابم باید بالا باشه؟تا بدن؟
❤️❤️
چه وام هایی داره.
جدی ‌؟❤️❤️مرسی ک گفتی عزیزم
اره حتما میپرسم❤️❤️
چند تومن؟
تجارت من یکسال و دوماه هست دخترم برای وام فرزند اوری ثبت‌نام کردم. هنووووووز ۴۵ نفر جلومون هست...
دختر برادر شوهرم پاییز۴۰۴ دنیا اومد الان یک ماه پیش وامشو گرفتن.....
برای وام ۱۰۰ تومن نمیدونی چقدر میفروشن ک بگیرم؟
ضامن چیا ازت خاست
الان ک سرچ کردم.اصلا بانک رسالت تو کازرون نیس.....
از بانک ملی وام گرفتن سخته؟
اون طرح وام مهربانی و.....جریانش چیه مال بانک ملی
رسالت یه شعبه تو کازرون داشته اونم غیر فعاله
ما ۲۰۰ گرفتیم ۱۷۰ خودمون امتیاز داشتیم ۳۰ تا خریدیم قبل از عید هر امتیازی فکر کنم حدود ۱۶۵ اگ اشتباه نکنم
کافینت بری بپرسی بهتر راهنماییت میکنن
ضامنم فقط یه نفر خواست ک همکار همسرم نامه حسابداری اورد و قبول کردن سودشم خوبه ۴ درصده فقط یکساله اس اقساط یکم سنگینه
بعدش کل کارای وامو از کافینتی ک کارش خرید و فروش امتیاز بود انجام دادیم اصلا بانک نرفتیم
ویپاد خیلی خوبه تعداد سکه لازم رو داشته باشی بهت وام میده هر ساعت از شبانه روز . چون وام در جریان داشتم گذاشتم بلو اشتباه کردم
بانک مسکن همبعضیا وامشون رو میفروشن طرح ثمر فکر کنم ۴ درصد سودشه من بادمه ۳۰۰ میخاستم میگفتن ۸۰ میلیون باید بدی که بیخیال شدم از امتیاز شرکتمون وام گرفتم
من دخترم یک ماه و ۱۱ روزشه، بانک ملی درخواست وام فرزندآوری دادیم و چون سامانه ها مختل شد ندادن وگرنه تا الان داده بودن، مگه میشه وام اینقدر زمان ببره، خود شعبه داره دست دست میکنه برین پیگیر شین،مگه میشه
رسالت بانکداری اجتماعی و شعبه حضوری و فعال ندارن.قبلا داشتن الان ندارن همه آنلاین انجام میشه
ملی که هک شده کلا خرابه فعلا هم بعید می‌دونم وام اینا بدن
مهربانی هم باید گردش حساب داشته باشی
بنظر من بهترین و راحت ترین رسالت هستش .فروشی هم خیلی زیاده من قبل عید میخواستم بگیرم هر ۱۰۰ میلیون تومان ۳۰ میلیون تومان ازش کسر میکردن .
ضامن هم بستگی ب مبلغ وامی که میخوای بگیری داره معمولا یه کاسب با چک صیادی و کارمندی که فیش کسر از حقوق داشته باشه قبول میکنن
رسالت 4 درصد هست؟
امتیازش اگ خودمون بخواییم بگیریم چجوریه؟ باید با حساب کار کنیم یا پول بزاریم بمونه؟
باید پول بزاری بمونه
وام رسالت بدون کارمزد
اگر هم دوست یا آشنایی داشته باشین که با حسابش خوب کار کرده باشه و خودش احتیاج نداشته باشه می‌تونه امتیاز حسابشو انتقال بده ب حساب شما بعد شما با حساب خودتون وام بگیرین
میتونی هم پول در گردش داشته باشی ولی سرمایه ثابت زودتر ب امتیاز میرسه
الان اکثر بانکها اختلال دارن وام نمیدن هرچند فکرمیکنم عمدی باشه برای فرار از ورشکستگی اینکارو کردن
مثلا ۵۰۰ تومن وام بخایم چقدر باید سپرده بزاریم
ببین قطعا مبلغ سپرده هر چقدر بیشتر باشه امتیازت بیشتر میشه ولی کمه کم ۳ ماه باید بزاری بمونه
یه مورد دیگه هم هست اگر جواز کسب داشته باشین و با حساب همون شخص کار کنین مبلغ وام بیشتر بهتون میدن چون حسابتون جنبه تجاری میگیره
مثلا من ملی ۲۰۰ تومن دوماه گذاشتم ۱۰۰ تومن میده بهم اعتبارملی.گفتم ببینم این چقد میده
من شنیده بودم ملی سه ماه بزاری اندازه پول خودت میده ولی هیچوقت با ملی کار نکردم
توی ام رسالت ثبت نام کن برو توی قسمت مشاوره آنلاین بپرس دقیق بهت میگه
باشه ممنون
ببین مثلا من حسابم دست شرکت بود از اول اردیبهشت شروع کردیم تا آخر خرداد پول در گردش بود تا یک میلیارد هم گاهی موجودی داشتم مثلا ،الان ۴۰۰ ت وام میده ده ماهه.
۲۰۰ ت میده ۱۸ ماهه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.