Ooma
پرسش (1405/04/03):

مورفولوژی اسپرم در آزمایش

بچه ها جایی که ما آزمایش اسپرم دادیم نوشته بود بالای ۴ درصد مورفولوژی نرماله. بعد توی اوما همش میبینم از مورفولوژی های ۲۰ درصد اینا هم مینالن که دکترشون گفته پایینه. مگه رنج آزمایشگاه ها برای مورفولوژی متفاوته؟؟؟

اره فرق میکنه
حتما باید تو مرکز ناباروری ازمایش انجام شه
همسرمن نتیجه ازمایش اسپرمش ، تو ازمایشگاه و مرکز ناباروری ،زمین تا اسمون فرقش بود
عزیزم من تو اون تاپیک نگفتم مروفولوژی کمه
مروفولوژی همسر من۲۶درصد بود پایین نبود
تحرکش پایین بود
اوکی عزیزم. کلا میخواستم بدونم بالای چهاردرصد نرماله رو من درست ف
متوجه شدم..
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه