بچه ها جایی که ما آزمایش اسپرم دادیم نوشته بود بالای ۴ درصد مورفولوژی نرماله. بعد توی اوما همش میبینم از مورفولوژی های ۲۰ درصد اینا هم مینالن که دکترشون گفته پایینه. مگه رنج آزمایشگاه ها برای مورفولوژی متفاوته؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



25
حدود 14 ساعت قبل


